Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst

Snap dat gewoon niet, geen clubkaart verplichting bij zo'n wedstrijd.

Kwam gvd gewoon niet binnen bij Jong PSV - MVV omdat ik geen clubkaart had ;e

Geplaatst

Overdreven hoor dat van Nemeth. Wat betreft Ajax-Feyenoord. Ik denk dat die van Feyenoord eerder een statement willen maken om gewoon daar normaal te kunnen zitten dan dat er massale vechtpartijen uit gaan breken.

Geplaatst
Snap dat gewoon niet, geen clubkaart verplichting bij zo'n wedstrijd.

Kwam gvd gewoon niet binnen bij Jong PSV - MVV omdat ik geen clubkaart had ;e

Huhu :mrgy:

Geen van PSV of MVV?

Geplaatst

Vorig jaar was het bij PSV - Feyenoord in de beker trouwens ook max 2 kaarten per clubkaart dus het beker argument zal het wel niet zijn. Dit wordt bepaald door de club zelf dus bij Ajax is de wedstrijd niet als risicowedstrijd ingeschaald of ze vonden het commerciele belang (vol stadion) belangrijker dan wie er in zit...

Geplaatst
Huhu :mrgy:

Geen van PSV of MVV?

Geen van PSV ;c Hebben we hier niet eens, zo'n systeem met clubkaarten :huhu:

Was te laat om met de bus mee te kunnen en dus met 3 man met de auto gegaan. Probeerden gewoon kaartje daar te kopen voor thuistribune, dus vraag gewoon zo: 3 kaartjes alsjeblieft. Vraagt ze of ik clubkaart heb. Gewoon nee gezegd, en in die 4 woorden kon ze al horen dat we uit limburg kwamen :cab: Nog flink moeten lullen om weg te komen ;e

Geplaatst
Geen van PSV ;c Hebben we hier niet eens, zo'n systeem met clubkaarten :huhu:

Was te laat om met de bus mee te kunnen en dus met 3 man met de auto gegaan. Probeerden gewoon kaartje daar te kopen voor thuistribune, dus vraag gewoon zo: 3 kaartjes alsjeblieft. Vraagt ze of ik clubkaart heb. Gewoon nee gezegd, en in die 4 woorden kon ze al horen dat we uit limburg kwamen :cab: Nog flink moeten lullen om weg te komen ;e

Hebben jullie bij MVV geen clubcard systeem:cab:? Is dat niet vanuit de KNVB verplicht?

Geplaatst
Hebben jullie bij MVV geen clubcard systeem:cab:? Is dat niet vanuit de KNVB verplicht?

Heb al 7 jaar een seizoenskaart, maar heb nog nooit de term clubkaart hier horen vallen :sorry:

Geplaatst

Bij Feyenoord niet. Of nja, een aantal jaar terug nog niet. Weet niet hoe het nu zit.

Geplaatst

En we zijn begonnen :D

Er zijn vanmiddag enkele vechtpartijen geweest rond de Amsterdam ArenA tussen fans van Ajax en Feyenoord.

Geplaatst

En als je een exacte locatie hebt mag je mij PM'en dan ga ik even op pad met m'n stanleymes en honkbalknuppel.

Geplaatst

Er zijn vanmiddag enkele vechtpartijen geweest rond de Amsterdam ArenA tussen fans van Ajax en Feyenoord.

Er is één persoon op twitter die een onbevestigd gerucht de wereld in slingert...

In ieder geval, zo was het tot een kwartier geleden.

Geplaatst

Is natuurlijk niet zomaar een acc vaak ook onjuistheden overigens maar goed.

Geplaatst

Toch wel weer heerlijk dit. Storm in een glas water. Maar heb al vaker gezegd dat Nederland hét land van de massahysterie is.

Zie het ook al gebeuren dat er vanavond niks ernstigs gebeurt, de ME in denkt te moeten grijpen bij wat dingetjes (niet eens tussen Feyenoord/Ajax), maar ze het zelf weer compleet laten escaleren, en het AD kopt met "ME grijpt in bij zware rellen tussen Ajax en Feyenoord". Waarna heel bordvoordekop-Nederland maar weer eens in koor roept hoe slecht dat voetbal allemaal wel niet is en of we voortaan niet gewoon alles zonder supporters kunnen spelen.

Geplaatst
Toch wel weer heerlijk dit. Storm in een glas water. Maar heb al vaker gezegd dat Nederland hét land van de massahysterie is.

Zie het ook al gebeuren dat er vanavond niks ernstigs gebeurt, de ME in denkt te moeten grijpen bij wat dingetjes (niet eens tussen Feyenoord/Ajax), maar ze het zelf weer compleet laten escaleren, en het AD kopt met "ME grijpt in bij zware rellen tussen Ajax en Feyenoord". Waarna heel bordvoordekop-Nederland maar weer eens in koor roept hoe slecht dat voetbal allemaal wel niet is en of we voortaan niet gewoon alles zonder supporters kunnen spelen.

Je tikt de spijker volkomen op de kop. Zo gaat het inderdaad vaker. Laat die ME lekker op de achtergrond blijven en alleen als het echt nodig is in grijpen. Maar nu gaan ze weer vooraan staan en zo lokken ze het weer zelf uit als het verder rustig is.

Geplaatst

Goh. Voetbalpings. Als ze een website moeten opdoeken is dat 'm wel. Wat een onzin.

Geplaatst
Je tikt de spijker volkomen op de kop. Zo gaat het inderdaad vaker. Laat die ME lekker op de achtergrond blijven en alleen als het echt nodig is in grijpen. Maar nu gaan ze weer vooraan staan en zo lokken ze het weer zelf uit als het verder rustig is.

Tsja. Heb er vaker zelf tussen gestaan ook. Ergste vond ik nog wel dat we bij Feyenoord - Ajax netjes in de rij stonden, niks aan de hand. Komen er opeens een stel van die paarden door die rij beuken, allemaal kleine kinderen ertussen ook. En het dan gek vinden dat mensen daar op reageren. Die gasten zijn vaak nog erger dan die 'hooligans', de meesten roepen en gillen wat, staan wat te dreigen, maar als je die zou laten uitrazen zou er niks gebeuren verder. Blaffen wel, maar bijten niet.

Geplaatst
Seizoenkaart geldt ook als clubcard.

Nee hoor, clubcard is bij ons gratis aan te vragen om wedstrijdkaarten te kunnen kopen.

Hopelijk blijft het rustig in Amsterdam vanavond en zien we gewoon een leuke wedstrijd van beide kanten. Geen voorkeur voor een winnaar iig.