Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
[MENTION=726]Ragazzo[/MENTION];

Lijkt me wel duidelijk nu, wat een tokkies, ligt dus niet aan de supporters, maar het stadion (d)

Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is, hoorde iets over vuurwerk of zo. Hachelijk ja.

Geplaatst
Mooi, kut voor ons normale figuren maar die randdebielen in t stadion gun je dit gewoon

Wat gebeurde er nu precies dan? Ajax stond 0-1 voor zag ik en toen was het ineens stilgelegd? Maar hoe kan je dan nu binnen een kwartier drie tegengoals krijgen vraag ik me sterk af.

Geplaatst
Wat gebeurde er nu precies dan? Ajax stond 0-1 voor zag ik en toen was het ineens stilgelegd? Maar hoe kan je dan nu binnen een kwartier drie tegengoals krijgen vraag ik me sterk af.

Zwolle gewoon zwaar gemotiveerd. Vanaf eerste seconde al volle pressie, daarna stilgelegd. Na de hervatting weer volle pressie. Nu iets minder zie ik. Ron Jans wilde Salzburg nadoen zeetie.

Geplaatst

8gk84.jpg
Geplaatst

Gelijk na de aftrap werd Vermeer al bekogeld, door de eigen supporters nota bene. Na die knal van Rhijntje deden ze dit nog eens over, waarna ze door Nijhuis naar de kleedkamers werden gefloten en van der Sar ze even kwam vertellen wat hij er van vond.

Geplaatst

Belachelijk inderdaad dat ze op eigen keeper gooide. Had San gewacht tot boer daar stond

Geplaatst
Belachelijk inderdaad dat ze op eigen keeper gooide. Had San gewacht tot boer daar stond

Daar komt even het Eagles-hart naar boven.:mrgy:

Geplaatst

Op de eigen spelers gooien. Nou, dat is dan duidelijk, ze hebben één vak volgezet met Rotterdammers uitgedost als Ajax-fans. Kan gewoon niet anders.

Alleen dat verklaard dan nog niet drie tegentreffers.

Geplaatst

KNVB Beker #5

Op de eigen spelers gooien. Nou, dat is dan duidelijk, ze hebben één vak volgezet met Rotterdammers uitgedost als Ajax-fans. Kan gewoon niet anders.

Alleen dat verklaard dan nog niet drie tegentreffers.

Je bedoelt vier?

Geplaatst

Hahaha wtf is hier gaaande man, bizar hoor. Net lekker voor die guppies die dat vuurwerk aan het smijten waren. Overigens wel redelijk unieke televisie denk ik hoor, zal zelden vertoond zijn dat de eigen keeper met vuurwerk wordt bekogeld. Hier is historie geschreven.