Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mentale weerbaarheid van een pannenkoek joh

Dit inderdaad. Best opmerkelijk om te zien, natuurlijk valt ook bij Zwolle alles goed, maar ze dwingen het ook af, met nog een paar mogelijkheden wordt dit maar zo 7-1. Dan zit er gewoon echt iets niet goed.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
Voelt zich ongemakkelijk in de Maasstad :LO:

Knap, ik geef je 7/10 :LO:

Geplaatst

Ik zou in het geval van Frank de Boer even bellen met Felix Magath voor wat informatie over hoe je een straftraining kan organiseren.

Geplaatst
Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden......

Toen werden ze niet met vuurwerk bekogeld, kan me voorstellen dat de angst nu groter is.

Geplaatst
:r

Ik ben indd ook stom ook dat ik er op reageer :mrgy: Veel plezier er mee allemaal en de Zwolle supporters, serieus, van harte gefeliciteerd volledig terecht zege. Geniet er van!!

Geplaatst

Klinkt gek bij een 5-1 stand, maar Ajax mag blij zijn dat PEC Zwolle niet efficiënt bezig is:cab:.

Geplaatst

Mag hopen dat Van Rhijn na vandaag officieel die plek in de WK-selectie uit zijn hoofd kan zetten. Wat speelt die slecht zeg.

Geplaatst

MU kennende krijgen we nu posts dat Ajax de titel nog wel eens zou kunnen gaan verspelen :r

Geplaatst

Je bent al te laat baasje:-D. Wie denk je dat die gepost hebben?

Geplaatst
Jup daarom wonnen ze er paar weken geleden......

Feit blijft dat Ajax er NU last van heeft..

Geplaatst
Feit blijft dat Ajax er NU last van heeft..

Feyenoord heeft thuis verloren van Heracles. Die hebben dus last gehad van Kuipvrees.

Geplaatst
hier kan ik zo ontzettend van genieten he. Dan kun je wel zeggen van waar is psv, maar toch. Kan net wachten om die zure f. De (met of zonder hoofdletter?) boer na afloop te horen.

jaaaaaaaaaaaaaa dit is een incident, je begint geweldig en dan die supporters en daarna kwamen we niet meer in onze ritme, zwolle was veel feller

Geplaatst

Wat ik dan weer niet begrijp over dat vuurwerk, hoe krijg je dat mee??? Als ik een flesje water in mijn jaszak heb dan wordt het er al uitgehaald bij het fouilleren.. Laatst zelfs een pakje wicky voor mijn kleine neefje wat niet mee mocht. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR OM DAN ZOVEEL BENGAALSE FAKKELS MEE TE SMOKKELEN?