Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik las op NOS dat ze bij vertrek in Amsterdam en aankomst bij het stadion gefouilleerd werden. Best wel curieus dus inderdaad hoe ze dan aan die handel gekomen zijn.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
Wat ik dan weer niet begrijp over dat vuurwerk, hoe krijg je dat mee??? Als ik een flesje water in mijn jaszak heb dan wordt het er al uitgehaald bij het fouilleren.. Laatst zelfs een pakje wicky voor mijn kleine neefje wat niet mee mocht. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR OM DAN ZOVEEL BENGAALSE FAKKELS MEE TE SMOKKELEN?

Zijn het niet van die sfeer dingen? Die inprincipe gewoon mogen?

Geplaatst

Twee jaar geleden ook behoorlijk betast bij het betreden van de Kuip bij bekerfinaletje (eerste prijs Cocu)

Werd er toen niet 's middags gespeeld btw? Weet nog dat ik me eitje snel op moest eten bij het ontbijt.

Geplaatst

Nja ze pakken altijd iets af van de mensen waar ze iets van kunnen af pakken, maar tegen die gasten durven ze dan zeker niks te zeggen. Ik zei ook tegen die gast die dat pakje wicky van mijn neefje afpakte, is dit nou echt nodig joh? Zegt hij ja strenge voorschriften, ik maar wat kan je met een pakje wicky dan... Zegt hij mag niet

Geplaatst
Ik heb nu opeens wel een keer zin in Studio Voetbal.

:-D.. Rouwbanden in de studio. Maar gelukkig is Sjek voor AFCA, dus dan doet het hem niet zoveel.

Geplaatst

Credits naar Langeler hiervoor hoor, waarom is die vent niet doorgegaan met trainen? Prima coach.

:-D

Geplaatst

Ach Sjek van Gelder zeikt Ajax toch altijd af om zogenaamd te verhullen dat hij voor Ajax is...

Alhoewel het vandaag gewoon helemaal terrecht is hoor als hij ze afzeikt

Geplaatst
Sarretje was goed pissig trouwens,

Mooi man, toen ik m t veld op zag lopen was ik al bang voor een of ander kut, beschaafd verhaaltje. Maar vond t een goed verhaal van m.

Geplaatst
Feyenoord heeft thuis verloren van Heracles. Die hebben dus last gehad van Kuipvrees.

Ik was erbij en dat was dramatisch inderdaad maar feit blijft nog steeds dat Ajax er nu last van had.. :D

Geplaatst

Die badjassen :cab: ;e

Geplaatst
Verbaas me er altijd om hoe bizar ABN de Fernandez spreekt :mrgy:

Haha ja vind ik ook niet bij hem passen.