Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Traditie doorgezet tegen de amateurs (d) Eerste helft aardig gespeeld, tweede helft echt te schandalig voor woorden :-D

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst

Wat extreem slecht verdedigd van die nummer 30 van Cambuur, hij heeft de hele tijd contact met Locadia, die laatste doet 1 stap naar achter en hij is hem kwijt. :cab: Echt belachelijk slecht.

Geplaatst

Die dekselse Ogbeche.

Ha, penal :mrgy:

Geen kaart? :cab: Zuiver rood.

bewerkt door Bruins

Geplaatst
  • Auteur

Waarom is dit geen rood? Klote. Pff, komen we nooit van Schaars af. Dat is gewoon rood.

Geplaatst

Ging op z'n assistent af, maar lijkt erop dat hij er daarom niet zeker van was en daarom maar geen kaart gaf :-D Is sowieso geel natuurlijk vanwege hand naar de bal, maar ook nog rood want de bal was op goal.

Geplaatst
  • Auteur
Ging op z'n assistent af, maar lijkt erop dat hij er daarom niet zeker van was en daarom maar geen kaart gaf :-D Is sowieso geel natuurlijk vanwege hand naar de bal, maar ook nog rood want de bal was op goal.

Ja, zat ook echt een minuut te wachten. Als je assistent zegt dat het hands is, dan is het hands en rood. klaar.

Geplaatst

Ik zit me hier echt op te winden erover :mrgy:

En ja hoor, nu wel geel. Uiteraard.

Geplaatst
  • Auteur
Ik zit me hier echt op te winden erover :mrgy:

En ja hoor, nu wel geel. Uiteraard.

Ik ook, Schaars wil ik echt niet meer zien spelen. Liever een jeugdspeler. Haha, en nu wel geel voor het neerhalen van de Jong. Lol. Heerlijk die Higler.

Geplaatst

Genemuiden :D Ado miste vorig jaar tegen Almere City ook al zoveel penals. Nu weer 4-1

Geplaatst

Wel bizar dat er geen rood werd gegeven voor Schaars, al weet ik niet precies hoe de regels zijn maar laatst met Vd Streek :cab: Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat toen de keeper wel redelijk uit positie was en nu niet maar goed.

Die speler van City bij Cambuur mooi spelertje, ook die Haemhouts van Willem 2 goede speler. Mooie goal trouwens van Ogbeche.

De donkere Jaap Stam bakte er weer niks van helaas bij Cambuur.

Geplaatst
Wel bizar dat er geen rood werd gegeven voor Schaars, al weet ik niet precies hoe de regels zijn maar laatst met Vd Streek :cab: Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat toen de keeper wel redelijk uit positie was en nu niet maar goed.

Die speler van City bij Cambuur mooi spelertje, ook die Haemhouts van Willem 2 goede speler. Mooie goal trouwens van Ogbeche.

De donkere Jaap Stam bakte er weer niks van helaas bij Cambuur.

Vooral vanuit tactisch-organisatorisch opzicht een belangrijke schakel op het centrale middenveld.

Geplaatst

Koninklijke HFC staat met 3-1 voor tegen Eindhoven, nadat het met 0-1 achter kwam. Eagles nog 0-0, wel 3x het aluminium geraakt door Kowet

Geplaatst

Wolters rood, dit gaat heel moeilijk worden. Wat ik zo hoor op Radio Deventer is het allemaal niet best.

Geplaatst

Geen cupfighters dit jaar. 1-0 achter en een man minder. Kunnen we ons mooi op de competitie richten.

Geplaatst
Zeg dat nog eens? ;) 1-1, Chris David uit een vrije bal.

Haha. We zijn er nog niet. Maar dit is wel een opsteker.

Geplaatst

Kenny Teijsse!. 2-2

Hsc'21 nu ook met 10 man. Het kan dus nog

Verlening nu

bewerkt door GAE EAGLES