Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2 duidelijke penalties voor AZ. Lijkt me geen enkele twijfel over bestaan. Als je dat moment van Kozakken Boys bedoelt dan Gouweleeuw zijn arm even vasthoud dat lijkt me wat overdreven. De analisten in de rust zeiden dit ook. En zelfs Alje Schut zei iets wat daar op neer kwam. Welk andere moment bedoel je?

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
2 duidelijke penalties voor AZ. Lijkt me geen enkele twijfel over bestaan. Als je dat moment van Kozakken Boys bedoelt dan Gouweleeuw zijn arm even vasthoud dat lijkt me wat overdreven. De analisten in de rust zeiden dit ook. En zelfs Alje Schut zei iets wat daar op neer kwam. Welk andere moment bedoel je?

Gouweleeuw trekt die spits gewoon weg bij de bal. De analist in de rust was Robert Maaskant, die neemt niemand serieus. Schildkamp was het niet met hem eens. Dat andere moment is natuurlijk die vrije trap waar Luckassen (?) gewoon de bal met de hand tegenhoudt.

Die eerste penalty is er nooit een. Keeper gaat vol voor de bal, doet geen enkele poging om Tankovic tegen te houden, maar die loopt recht op hem af zodat hij lekker kan vallen.

Geplaatst

Heh wat de fak, commentator zei de hele tijd dat het een vrije trap is (of iig een vrije trap gegeven) ;e Zie ik tot mijn schrik een penal genomen worden.

Zou het niet erg vinden als Weghorst zeer binnenkort op een stukje Lego staat, vies mannetje die bijna twee PSV'ers opzettelijk blesseert.

Maher wat speel je slecht, kut voorzet, maar Castro bedankt :D

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Lucky psv, Heracles armoedige club dat het niet uitverkoopt voor zo'n affiche... Niet uitverkoopt? 25% van het stadion was leeg.

Geplaatst

Wat een knappe prestatie van PSV, de eerste 60 minuten van de wedstrijd hebben ze eigenlijk niet heel veel te zeggen en met 10 man lukt het opeens wel, belangrijke rol ook voor de Jong, wat een aanjager zeg. (d)

Geplaatst
  • Auteur

Prima, hopelijk nu een amateur team thuis loten en daarna weer. :mrg: Gratis KNVB beker toegereikt krijgen door alleen ff Feyenoord in de finale weg te spelen.

Geplaatst
Heerlijk dit !!!!! Lekker voor je Weghorst vies kut joch. Ook mooi voor Fledderus hoop dattie nog een keer uit gaat glijden als het gaat vriezen.

Jeetje

Geplaatst
Prima, hopelijk nu een amateur team thuis loten en daarna weer. :mrg: Gratis KNVB beker toegereikt krijgen door alleen ff Feyenoord in de finale weg te spelen.

Jullie komen nooit meer met een overwinning op ons uit De Kuip weg :)

Geplaatst
Daarom wordt Achilles idd 18e en 20e in de JL afgelopen jaren na twee Topklasse-titels in 2012/2013 en een algeheel landskampioenschap in 2012. Laten we alsjeblieft niet de amateurs gaan overschatten. Leuk dat ze wat profclubs uitschakelen in de beker, maar dat is natuurlijk ook onvergelijkbaar. Die amateurs kunnen natuurlijk ook mooi een maand toewerken naar hun wedstrijd van het seizoen, terwijl het voor veel profs een overbodig tussendoortje is, met een regelmatig wat minder gemotiveerd b-elftal.

Dat heeft te maken met de verschillende opzet tussen beide competities, wat ook in het voordeel van de Topklasse werkt omdat spelers daar een baan en voetballen kunnen combineren. De amateurs werken hier in ieder geval geen maand naartoe en zien dit als een toetje, de focus ligt voor de betere amateurclubs toch echt op de competitie. Je ziet het gisteren toch ook weer aan AZ wat met een man meer en twee penalties past in de laatste minuten met 3-1 van Kozakken Boys wint. De betere amateurclubs doen echt niets onder voor een groot gedeelte van de Jupiler League.

Geplaatst
Gouweleeuw trekt die spits gewoon weg bij de bal. De analist in de rust was Robert Maaskant, die neemt niemand serieus. Schildkamp was het niet met hem eens. Dat andere moment is natuurlijk die vrije trap waar Luckassen (?) gewoon de bal met de hand tegenhoudt.

Die eerste penalty is er nooit een. Keeper gaat vol voor de bal, doet geen enkele poging om Tankovic tegen te houden, maar die loopt recht op hem af zodat hij lekker kan vallen.

Als daar een penalty voor wordt gegeven is het einde zoek en vallen er elke wedstrijd meerdere. Janssen (niet Tankovic) wordt gewoon onderuit gegleden en kan niet blijven staan. Duidelijker kan niet lijkt me. In de eerste helft maakt een speler van Kozakken Boys op dezelfde manier hands als Luckassen wat niet bestraft werd dus de scheids kon hem nu ook niet geven. Of 2x penalty of 2x niet.

Ik vind trouwens wel dat die scheidsrechter beide kanten op dramatisch floot. Totaal niet consequent en kwam heel warrig over. Viel me de vorige keer ook al op toen hij AZ floot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Tim de Rijk bij VVSB kan er ook wat van. Jong en multi-inzetbaar

Welk nummer?

Overigens een erg vermakelijke wedstrijd.

Geplaatst
Welk nummer?

Overigens een erg vermakelijke wedstrijd.

Heb er even de samenvatting voor moeten kijken, maar volgens mij nummer 2.

Geplaatst

Al 4 jaar niet gewonnen in de Kuip. Zal wel ja haha.

Geplaatst

Leuk die hoogmoed weer, zijn we weer wat wedstrijdjes ongeslagen ja? En dan wat zeggen over Ajacieden man o man. En in die 4 jaar trouwens, hoeveel potjes daarvan waren een finale waarin de helft van het stadion bezet was door PSV supporters?

Geplaatst

De fout van Vejinovic is groot maar de manier waarop Van Beek in een 1 tegen 1 wordt uitgespeeld is al helemaal dramatisch zeg