Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst

Niet dat Ajax goed speelt en wel slap begonnen aan 2e helft, maar met 2x een hak buitenspel, een bal op de paal en een bijna penalty heeft PSV weinig te klagen. 

Geplaatst

Heerlijke pot. Gefeliciteerd Psvers! Wat viel Ajax tegen zeg. Weinig meer over van wat we de eerste seizoenshelft bij vlagen hebben gezien.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Socrates:

Ze hebben net de Champions League gewonnen.

Beetje een dooddoener altijd zo iets. Alsof je dit niet mag vieren

Geplaatst
2 minuten geleden zei Socrates:

Ze hebben net de Champions League gewonnen.

Maar wel lekker voor Erikje dit. 

Bah flauwe opmerking zeg, is gewoon een prijs waar je blij mee mag zijn. Dat laatste ben ik overigens met je eens.

Geplaatst
Zojuist zei Erwin.:

Beetje een dooddoener altijd zo iets. Alsof je dit niet mag vieren

Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil.

Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn.

Geplaatst
Zojuist zei Socrates:

Dat zeg ik niet, maar ik vind het een beetje overdreven. Dit is ook PSV, geen PEC. Maakt ook nog wel groot verschil.

Maar goed, sowieso dat schreeuwen en knielen op de grond met je kop in je armen vind ik allemaal wat aanstellerig. Zal zelf ook wel wat te nuchter zijn.

:-D Ga weg

Geplaatst
Zojuist zei Socrates:

JC Schaal dit seizoen nog, hoor.

De beker winnen is toch wel een iets leukere prijs als de JCS?

Geplaatst
1 minuut geleden zei cimbomcu:

:-D Ga weg

Goede toevoeging, bedankt.

Zojuist zei Jotew:

De beker winnen is toch wel een iets leukere prijs als de JCS?

Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd.

Geplaatst

JC Schaal dit seizoen nog, hoor.

Weet ik, maar dat was een Ajax in voorbereiding terwijl PSV al top moest zijn voor de CL. Dat telt voor mij minder

Geplaatst

Oh oké. De supercup telt niet als succes, de Toto KNVB Beker wel. Weer wat geleerd.

Zeg niet dat de JCS geen succes is? Zeg alleen dat een beker winnen toch wel een leukere prijs is, maar daar verschillen we dan in van mening! :) 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Socrates:

Jij voegt al helemaal niks toe aan zo'n discussie. De KNVB beker is gewoon een grote prijs, namelijk na de titel de grootste prijs. Als je dan speelt tegen VVV of Willem 2 kun je wel eens die prijs minder serieus nemen, maar tegen een mede titelconcurrent is het al helemaal big. Daarnaast win je als PSV de laatste jaren vrij weinig en vooral topwedstrijden en tegen Ajax verlies je vaak. Dan is zo'n overwinning plus prijs bij een nipte zege, ook nog bij een trainer die afscheid gaat nemen best een groot moment. Is dat dan zo moeilijk te snappen?

Als je ook nog eens niet snapt dat de beker belangrijker is dan de JCS, dan ben je gewoon vervelend en stront eigenwijs.

bewerkt door cimbomcu