Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat is er trouwens dit seizoen aan de hand met alle kickers, want ik zie toch heel veel field goals gemist worden die zeer maakbaar lijken. 

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 70,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komende januari naar Chiefs @ Chargers in SoFi. Man, ik ben nu al hyped. 

• En ook Brady vs Brees! 

• ElMarcos
    ElMarcos

Mijn liefde voor de NFL is begonnen met de Super Bowl in 2008, dus eigenlijk nog tijdens mijn studie. Ik kwam het tegen na Match of the Day en bleef hangen op het verhaal over Tom Brady, de 199th over

Geplaatst
2 uur geleden zei ElMarcos:

Wat is er trouwens dit seizoen aan de hand met alle kickers, want ik zie toch heel veel field goals gemist worden die zeer maakbaar lijken. 

Voor mijn gevoel worden er ook veel meer geblokt dan normaal. Maar voor zover ik weet is er niks veranderd aan de regels m.b.t. field goals.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst
17 uur geleden zei Richarð.:

Voor mijn gevoel worden er ook veel meer geblokt dan normaal. Maar voor zover ik weet is er niks veranderd aan de regels m.b.t. field goals.

Nee dat is er ook niet en het is ook niet dat alle gemiste field goals plaats vinden in de open stadions met veel wind of van die enorm lange field goals. 

Geplaatst

Daniel Jones: Van de bank bij de Giants naar de bank thuis.

Blijkbaar was het makkelijker om hem te releasen dan om hem QB3 te houden.

Geplaatst
Op 22-11-2024 om 21:13 zei Richarð.:

Het kan snel gaan. Wel weer een enorme grap van de Giants.

Komende donderdag in een prime time spot tijdens Thanksgiving Cooper Rush vs Tommy DeVito. Dat is geen feest. 

Op 22-11-2024 om 20:48 zei Wolf_pd:

Daniel Jones: Van de bank bij de Giants naar de bank thuis.

Blijkbaar was het makkelijker om hem te releasen dan om hem QB3 te houden.

Heeft te maken met het geld wat New York volgend jaar zou moeten doorbetalen aan hem bij een blessure. Die nemen de hit liever nu. Hij gaat wel ergens een back-up rol krijgen. Denk dat dat je hem voldoende protectie geeft en de wedstrijd simpel maakt, hij net als Darnold, best voldoende kan functioneren om geen negatieve factor te zijn. 

Geplaatst
8 uur geleden zei ElMarcos:

Komende donderdag in een prime time spot tijdens Thanksgiving Cooper Rush vs Tommy DeVito. Dat is geen feest.

DeVito wordt mogelijk vervangen door Lock. Maakt het geen centimeter beter.

Geplaatst
Op 26-11-2024 om 20:38 zei Wolf_pd:

DeVito wordt mogelijk vervangen door Lock. Maakt het geen centimeter beter.

Is inmiddels wel een zekerheidje. De Raiders gaan het weer proberen met Aiden O'Connell. Nu maar hopen dat die geen terugslag krijgt, want Desmond Ridder in deze offense wordt toch een beetje als kijken naar een ongeluk. 

Geplaatst
Op 28-11-2024 om 09:25 zei ElMarcos:

Is inmiddels wel een zekerheidje. De Raiders gaan het weer proberen met Aiden O'Connell. Nu maar hopen dat die geen terugslag krijgt, want Desmond Ridder in deze offense wordt toch een beetje als kijken naar een ongeluk. 

O'Connell is dus intussen geblesseerd :D

Er gaan lichte geruchten dat Wilson wel eens verlengd kan gaan worden in Pittsburgh. Die had ik niet aan zien komen voor het begin van het seizoen.

Geplaatst

Mike Evans die Jerry Rice zijn record evenaart is toch wel een geweldige prestatie. Mooi ook dat Bowls en Baker aan het einde nog het risico nemen om dit te organiseren voor hem.

Ondertussen hebben de Patriots na een heel slecht seizoen Mayo alweer aan de kant geschoven. Op zich snap ik het, want er waren veel fouten op veel momenten van zijn kant. Hij was duidelijk nog niet klaar voor de taak, maar blessures en de kwaliteit van het roster hielpen ook niet. Tot overmaat van ramp raken we nu ook de 1e overall pick kwijt door een overwinning op de Bills. Gelukkig is er Drake Maye die echt een stud is en kunnen we met Boute en Douglas wellicht iets van een receiver groep gaan bouwen. AL hebben we wel écht een goede nummer 1 nodig. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Satyr:

Chiefs winnen vlak voor tijd met een fieldgoal: 32-29

Ik kan er echt niet meer naar kijken. Het aantal bad calls in het voordeel voor de Chiefs is echt voor de tweede week op rij gênant gewoon. Bullshit facemask, een first down die de Bills niet krijgen en een overduidelijke incomplete pass die gewoon als complete wordt gegeven. Op deze manier kunnen we volgend seizoen net zo goed met 31 teams starten waarvan één team het mag opnemen tegen de Chiefs in de Super Bowl.  

Geplaatst

Opvallend was dat in de andere pot vrijwel niet werd gefloten, dan was dan ook omdat er op zich niet veel gebeurde. Pas in het 3e kwart was er een flag

Geplaatst
10 uur geleden zei ElMarcos:

Ik kan er echt niet meer naar kijken. Het aantal bad calls in het voordeel voor de Chiefs is echt voor de tweede week op rij gênant gewoon. Bullshit facemask, een first down die de Bills niet krijgen en een overduidelijke incomplete pass die gewoon als complete wordt gegeven. Op deze manier kunnen we volgend seizoen net zo goed met 31 teams starten waarvan één team het mag opnemen tegen de Chiefs in de Super Bowl.  

Was niet echt te zien dit toch? Of hebben we het dan over een andere situatie?

Geplaatst
12 uur geleden zei JanVertonghen:

Was niet echt te zien dit toch? Of hebben we het dan over een andere situatie?

Geen idee, maar deze was vrij duidelijk vond ik. En de rules analist was ook zeer verbaasd dat het geen first down werd. Dat laatste is meestal wel een aardige indicatie dat de refs er naast zitten.

Geplaatst
Zojuist zei Satyr:

Yes, ik ben voor KC, gewoon omdat ik een hekel aan groen (FC Groningen) en Philadelphia (Pittsburgh Penguins) heb

Ik vind groen ook een afschuwelijke kleur en vind Rotterdam en Michael van Gerwen verschrikkelijk.

Dat gezegd hebbende; ik ben voor de Eagles. Moge de beste winnen!