Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geen verrassingen vannacht jammer genoeg :( dus deze 4 zijn eigenlijk zo goed als zeker..

Maar ik gok dat het gewoon Clemson, Alabama, Oklahoma en MST worden ;sm;
  • Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 70,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komende januari naar Chiefs @ Chargers in SoFi. Man, ik ben nu al hyped. 

• En ook Brady vs Brees! 

• ElMarcos
    ElMarcos

Mijn liefde voor de NFL is begonnen met de Super Bowl in 2008, dus eigenlijk nog tijdens mijn studie. Ik kwam het tegen na Match of the Day en bleef hangen op het verhaal over Tom Brady, de 199th over

Geplaatst

Clemson vs. Oklahoma in Miami en Alabama vs. Michigan State in Dallas. Had liever Alabama en Oklahoma tegen elkaar gezien, dat had echt vuurwerk belooft.

Geplaatst
Clemson vs. Oklahoma in Miami en Alabama vs. Michigan State in Dallas. Had liever Alabama en Oklahoma tegen elkaar gezien, dat had echt vuurwerk belooft.

Hoe dan ook zullen het leuke wedstrijden worden. Ben juist benieuwd naar Michigan State - Alabama.

Geplaatst

Ik totaal niet, 2 lelijke teams :cab:

OU-Clemson wordt wel een ouderwetse shootout denk ik :< die ga ik proberen kijken

Geplaatst

Vraag ik me ook af. Punt returns, blocked punts, een 99 yds pick six :cab: dan doe je zo'n beetje alles fout wat maar kan

Geplaatst

In een andere Fantasy League mijn laatste wedstrijd verloren op .18 waardoor ik de playoffs mis, heel zuur dit :cab:

Geplaatst
New England Patriots running back LeGarrette Blount will miss the remainder of the season because of a left hip injury, according to ESPN NFL Insider Adam Schefter and multiple reports.

Waarom ook niet. Beide starting RB's nu out voor het seizoen :cab:

Geplaatst
Waarom ook niet. Beide starting RB's nu out voor het seizoen :cab:

Montee Ball geadd zag ik. Zou me niks verbazen als hij ook opeens los gaat bij de Patriots, al die verdwaalde spelers maken het helemaal bij de Patriots.

En ze testen ook oud Dirty Bird Steven Jackson. :cab:

bewerkt door Chris.tiaan

Geplaatst

Texans gaan nu voor de eerste keer in hun bestaan van de Colts winnen in Indianapolis, enige team in de AFC South boven .500 met Brandon Weeden als QB nu het seizoen van Yates klaar is. Panthers @ Giants is ook een knettergekke wedstrijd, Norman en OBJ die elkaar aan het zieken zijn en de Giants die bezig zijn om terug te komen van een 35-14 achterstand.

Geplaatst

Ja mooie comeback, van 35-7 zelfs helemaal naar 35 gelijk. Zonde dat ze alsnog verliezen.

Pats gewonnen.. maarja. Amendola wéér uitgevallen, Hightower ook. Elke wedstrijd is het hart vasthouden.

Geplaatst
Ja mooie comeback, van 35-7 zelfs helemaal naar 35 gelijk. Zonde dat ze alsnog verliezen.

Pats gewonnen.. maarja. Amendola wéér uitgevallen, Hightower ook. Elke wedstrijd is het hart vasthouden.

Hightower leek niet erg serieus. Je vergeet Chung trouwens.

Edit; Denver @ Steelers leuke wedstrijd. Denver 1st half erg dominant maar nu begint Q4 27-27.

bewerkt door ReggieBush

Geplaatst

Pff op een rushing touchdown van Tannehill winnen van Rik. Bijna verloren doordat ik vergeten was Tannehill te veranderen voor Carr. Al had hij ook de nodige punten op de bank zitten:P

Geplaatst
Pff op een rushing touchdown van Tannehill winnen van Rik. Bijna verloren doordat ik vergeten was Tannehill te veranderen voor Carr. Al had hij ook de nodige punten op de bank zitten:P

:( Woodhead uit het niets ook echt 3 TD's :-D:-D

[YOUTUBE]u43LfL3gC2Y[/YOUTUBE]

Fitzmagic :love:

bewerkt door RikH 013

Geplaatst

Falcons zijn het eerste team dat dit jaar van de Panthers heeft weten te winnen. Na in de afgelopen vijf weken 38 punten gemiddeld te scoren, hield de Atlanta D Newton slechts tot 13 punten. Steelers hebben het ontzettend moeilijk in Baltimore en de Jets en Patriots gaan naar overtime.

Geplaatst

Complot van Belichick om de Steelers uit de play-offs te houden, al leek dat gisteren ook ineens helemaal nergens meer op.