Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 70,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komende januari naar Chiefs @ Chargers in SoFi. Man, ik ben nu al hyped. 

• En ook Brady vs Brees! 

• ElMarcos
    ElMarcos

Mijn liefde voor de NFL is begonnen met de Super Bowl in 2008, dus eigenlijk nog tijdens mijn studie. Ik kwam het tegen na Match of the Day en bleef hangen op het verhaal over Tom Brady, de 199th over

Geplaatst
Half-time show als het licht is is toch ook wel gelijk een stuk van het spektakel af hoor.

Had inderdaad hetzelfde. Als het donker is brengt het zoveel meer met zich mee. Vond Coldplay echter erbarmelijk slecht

Geplaatst
Had inderdaad hetzelfde. Als het donker is brengt het zoveel meer met zich mee. Vond Coldplay echter erbarmelijk slecht

Ja dat was wel echt drama. Bruno en Beyonce was vrij veel playback gok ik maar iig kwa show nog goed.

Geplaatst

Ja bezorgt ze door die actie op Manning nu een FG. Refs zijn wel een beetje in het voordeel van de Broncos, best jammer. Maar wel spannend zo.

Geplaatst

Broncos front seven is echt zo goed. En zoals ik stiekem al verwacht had de OT's van de Panthers gewoon compleet overmatched door twee hele goede OLB's.

Geplaatst

Nou, ik zag gisteren Newton zo stressen bij zijn eerste play, dat ik de tv heb uitgezet. Die keek als Cilessen, als een bange puppy. Dikke faalhaas.

Geplaatst

Uiteindelijk de wedstrijd pas vanochtend gezien, maar durf nu wel te zeggen dat deze Denver D de beste is die ik ooit heb zien spelen. Zijn gewoon zo goed dat het niet eens uitmaakt dat je post-season Peyton Manning als QB hebt staan, want was die jongen weer verschrikkelijk slecht. Wel zonde dat de refs die catch van Cotchery niet goed hadden gezien, je krijgt een hele andere wedstrijd zonder de eerste Denver touchdown.

Geplaatst

Vanacht met 6 vrienden zitten kijken, wel een erge matige wedstrijd vergeleken met het seizoen. Maar had ook niets anders verwacht met zulke defenses. Helaas had ik Cam Newton toch wel wat hoger ingeschat, maar het zou de druk geweest kunnen zijn. Gun het Peyton ook nog wel hoor, Eli zag er niet echt vrolijk uit toen ze hem filmde aan het einde van de wedstrijd.

Wel mooi om te zien dat opeens het halve forum aan het kijken is. :mrgy:

Geplaatst

12669728_968460179902631_1079822323186699367_n.jpg?oh=b8b582632d10c05f13224551662320c8&oe=576E4FAA

Kwam dit op fb tegen ;e Wat een vergelijking. Amerikaanse sport vergelijken met een wereldsport, ik denk dat er meer Amerikanen kijken naar de Superbowl dan naar de finale van het WK.

Geplaatst
12669728_968460179902631_1079822323186699367_n.jpg?oh=b8b582632d10c05f13224551662320c8&oe=576E4FAA

Kwam dit op fb tegen ;e Wat een vergelijking. Amerikaanse sport vergelijken met een wereldsport, ik denk dat er meer Amerikanen kijken naar de Superbowl dan naar de finale van het WK.

Amerikanen na winnaar Superbowl: 'Denver Broncos are World Champions' Denver Broncos website: 'Denver Celebrates with Broncos World Championship Parade'