Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Romo weeral geblesseerd geraakt aan zijn rug en gaat waarschijnlijk tot de bye week van de Cowboys in week 7 niet spelen. Denk dat dit echt zijn laatste jaar wordt, zeker als Prescott zijn goede vorm uit de voorbereiding kan doortrekken.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 70,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komende januari naar Chiefs @ Chargers in SoFi. Man, ik ben nu al hyped. 

• En ook Brady vs Brees! 

• ElMarcos
    ElMarcos

Mijn liefde voor de NFL is begonnen met de Super Bowl in 2008, dus eigenlijk nog tijdens mijn studie. Ik kwam het tegen na Match of the Day en bleef hangen op het verhaal over Tom Brady, de 199th over

Geplaatst

Romo :-D ja die man is fysiek kapot

Las dat Garoppolo er maar weinig van bakt in preseason, dat gaat nog wat worden die eerste 4 games

Geplaatst

Bradford naar de Vikes voor een 1st en 4th, maakt ze gelijk weer een goede concurrent voor de Packers om hun NFC North titel te behouden.

Geplaatst

Nog geen reacties hier? Seizoen is weer begonnen, ben van plan om dit jaar weer wat meer te volgen dan enkel de Superbowl. Net even Broncos-Panthers gezien, lekker spannend potje was het.

Geplaatst

Heerlijk inderdaad. Ik kijk maandagochtend altijd de meeste samenvatting terug. Afgelopen zomer nog naar het stadion van de Seahawks geweest, nadat ik twee jaar terug fan was geworden van de Buccaneers. Twee teams om te supporten dus dit jaar. Ik ga proberen om zondagavond een paar wedstrijden live te kijken.

Geplaatst

Wil niet te vroeg juichen, maar de Chargers zijn ontzettend sterk aan de wedstrijd tegen de Chiefs begonnen. Bescherming voor Rivers is goed en de running game lijkt goed te zitten met de eerste twee touchdowns voor Gordon in de NFL. Helaas is Keenan Allen weeral geblesseerd geraakt, hopelijk valt het mee want de combi tussen hem en Rivers is goud.

Geplaatst

Zit nu de Bucs te kijken. Bij de rust 14-10 voor en een mooie TD van Simms 14 seconden voor de rust.

Geplaatst

Classic Chargers, een enorme voorsprong weggeven door conservatieve playcalling en geblunder door de special teams. Op deze manier ga je überhaupt niet in de buurt van de play-offs komen.

Geplaatst
Geen Brady, geen Gronk, maar wel gewoon winst in Arizona :banana:

Heb het helaas niet kunnen zien. Hoe was de O-line? Vond dat daar het probleem lag vorig seizoen.

Geplaatst

Gave dag qua College Football vandaag. Nu #2 FSU tegen #10 Louisville bezig, laatste heeft met QB Lamarr Jackson de ster van dit nog jonge seizoen in huis met 15 TD's in amper drie wedstrijden. Straks nog Alabama/Ole Miss en vannacht Ohio State/Oklahoma en Michigan State/Notre Dame. Ole Miss is het enige team wat de afgelopen twee jaar van Bama heeft gewonnen en hebben met Chad Kelly een van de meest getalenteerde armen in de SEC.

Geplaatst

Jammer van het late uur, anders had ik OSU/Oklahoma zeker willen zien. Big Ten toch wel lekker begonnen aan het seizoen, zie dat Nebraska ook won van Oregon vannacht onder andere. Bama ook gewonnen die vlammen maar gewoon door.

Heb het helaas niet kunnen zien. Hoe was de O-line? Vond dat daar het probleem lag vorig seizoen.

Ook niet gezien, enkel highlights. Vanavond ook niet trouwens, Garoppolo nu ook uitgevallen :r maar toch winst van de Fins. Donderdag alweer volgende pot, met de 3de QB dan maar zeker? Maargoed, trust the hoodie :LO:

Geplaatst
New England Patriots quarterback Jacoby Brissett suffered an injury to his right thumb in Thursday's game against the Houston Texans, multiple sources have confirmed to ESPN's Adam Schefter.

Boston radio station WEEI reported earlier Friday that Brissett, who was making his first career start, has a torn ligament in his thumb.

One high-tanking team source, when asked whether Brissett will need surgery, told Schefter that the Patriots will "see where we are on Monday with everything."

:r :r :r

Geplaatst
Als Garoppolo niet tijdig fit raakt, dan zal er weinig anders opzitten ja :P

Edelman is te belangrijk in de passing game, dus zie ze maandag of dinsdag nog wel een QB van de straat oppikken. Volgens mij is de verwachting dat het Matt Flynn of Ryan Lindley wordt. Belichick heeft zich donderdag wederom bewezen als de beste coach ooit in de NFL, al blijft het jammer dat hij het niet altijd volgens de regels heeft willen spelen.

Geplaatst

Zaterdag wordt echt mooi qua College Football. Beginnen om 15:00 met #7 Stanford @ #10 Washington, 21:30 #8 Wisconsin @ #4 Michigan en om 02:00 #3 Louisville @ #5 Clemson. Jammer dat de Louisville wedstrijd pas in de nacht is, maar de eerste twee wedstrijden zijn enorme aanraders om te gaan zien.

Geplaatst

Washington, de staat, ligt aan de westkust, dus het lijkt me sterk dat die wedstrijd om 15u is hoor :cab:

Louisville-Clemson ben ik heel benieuwd naar, kijken of die gekke QB de lijn kan doortrekken

Geplaatst

Had me verkeken op AM/PM, dus die wedstrijd is in de nacht van vrijdag op zaterdag om 03:00.

Geplaatst

Net even Buccaneers@Panthers gekeken. Rommelige wedstrijd, veel rare turnovers, maar wel spannend en een mooi einde waarin een rookie kicker na een paar gemist FG's de winnende er toch in trapt.