Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het was zeker mooi, maar waarom is die OT regel er? Ga dan gewoon tossen om de winst. Waarom krijg je geen kans als verdedigende team?

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 70,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Komende januari naar Chiefs @ Chargers in SoFi. Man, ik ben nu al hyped. 

• En ook Brady vs Brees! 

• ElMarcos
    ElMarcos

Mijn liefde voor de NFL is begonnen met de Super Bowl in 2008, dus eigenlijk nog tijdens mijn studie. Ik kwam het tegen na Match of the Day en bleef hangen op het verhaal over Tom Brady, de 199th over

Geplaatst
5 uur geleden zei Satyr:

Het was zeker mooi, maar waarom is die OT regel er? Ga dan gewoon tossen om de winst. Waarom krijg je geen kans als verdedigende team?

Die discussie hadden ze op The Athletic ook. Hun visie erop is dat wanneer je geen stop kunt forceren of anderzijds beperken tot een field goal je het wellicht niet verdiend om te winnen. Daarnaast voegt het wel een extra spanning toe. Het kan echt one en done zijn. Persoonlijk vind ik het ook niet meteen de meest eerlijke regel. Helemaal mee eens.

Verder, deze wedstrijd :< Dit was een Super Bowl waardig niveau. De NFC opponent gaat het enorm lastig krijgen.

Op 23-1-2022 om 05:11 zei Richarð.:

Beide #1 seeds eruit. :classic_ohmy:

Ja, de Packers was een shocker, maar de Titans was een mogelijkheid. Die waren gevoelsmatig niet altijd even dominant. 

Geplaatst

Als fan van de Patriots echt jaren genoten van Brady en zijn spel intelligentie. Hij was eigenlijk altijd mijn 2e favoriete speler, dus zal hem wel missen (ook al was hij al weg bij de Pats)

Geplaatst

Bengals vs Rams in de Superbowl

Ik heb het wel voor Joe Burrow moet ik toegeven..had gehoopt dat Baker Mayfield zo zou geweest zijn :(

bewerkt door Steels

Geplaatst
Citaat

Het Americanfootballteam uit Washington heeft woensdag zijn nieuwe naam bekendgemaakt. De club uit de Amerikaanse hoofdstad, die tot 2020 bekend stond als de Redskins, heet voortaan Washington Commanders.

Wat een achterlijke naam

Geplaatst
Op 30-1-2022 om 17:01 zei FlyD:

Als fan van de Patriots echt jaren genoten van Brady en zijn spel intelligentie. Hij was eigenlijk altijd mijn 2e favoriete speler, dus zal hem wel missen (ook al was hij al weg bij de Pats)

Ik ken de NFL ook eigenlijk niet zonder hem. Zowel zijn shirt van Pats als van de Bucs in mijn bezit. Geweldige speler. Niemand deed het ooit beter. Zag deze ook niet meteen aankomen. 

Op 2-2-2022 om 21:30 zei Satyr:

Wat een achterlijke naam

Ja... dit was echt by far de slechtste optie..... Maar goed, we zullen we vast aan wennen. Ooit.

Geplaatst

Russell Wilson (+ een 4de ronde pick) dus zeer waarschijnlijk naar de Broncos. Seahawks krijgen Drew Lock (QB), Noah Fant (TE), Shelby Harris (DE), twee 1ste ronde picks en twee 2de ronde picks.

En daardoor volgen er meteen geruchten dat Deshaun Watson naar de Seahawks gaat.

Geplaatst

Denk op zich voor de Seahawks geen super slechte keuze. Voor de korte termijn natuurlijk een stap achteruit maar gezien de divisie en het algehele niveau kwa talent was het zelfs met een Wilson geen echte contender.

Geplaatst
23 uur geleden zei Jeroen.:

Denk op zich voor de Seahawks geen super slechte keuze. Voor de korte termijn natuurlijk een stap achteruit maar gezien de divisie en het algehele niveau kwa talent was het zelfs met een Wilson geen echte contender.

Denk wel dat ze Watson echt nodig gaan hebben. Met Lock ga je het niet redden imo.

Nog meer nieuws; Washington Commanders halen Carson Wentz binnen van de Colts, die op hun beurt een paar draft picks ontvangen. Ze grepen mis bij Wilson, die wilde zelf niet naar Washington (had een no-trade clause in zijn contract) en hadden blijkbaar ook een nooit-geschoten-is-altijd-mis poging gedaan voor Mahomes die, uiteraard, mislukte. Nu dus Wentz. Ik vind het zelf vooral zonde voor Heinicke. Dat vind ik wel een toffe QB en leek ook wel beter te worden per wedstrijd.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Richarð.:

Denk wel dat ze Watson echt nodig gaan hebben. Met Lock ga je het niet redden imo.

Probleem is vooral dat met Wilson ze al niet beter waren dan vierde in de divisie en gezien de idiote trade+contract voor Adams ze ook kwa resources niet heel erg ruim zaten. En dan kan je beter een jaar volle bak slecht zijn met Lock tenzij je een Watson echt cheap kan krijgen want zie ze volgend jaar ook niet direct een stap voorruit zetten.

11 minuten geleden zei Richarð.:

Nog meer nieuws; Washington Commanders halen Carson Wentz binnen van de Colts, die op hun beurt een paar draft picks ontvangen. Ze grepen mis bij Wilson, die wilde zelf niet naar Washington (had een no-trade clause in zijn contract) en hadden blijkbaar ook een nooit-geschoten-is-altijd-mis poging gedaan voor Mahomes die, uiteraard, mislukte. Nu dus Wentz. Ik vind het zelf vooral zonde voor Heinicke. Dat vind ik wel een toffe QB en leek ook wel beter te worden per wedstrijd.

Wentz is kwa spel een prima QB maar bij zowel de Eagles als Colts waren ze niet heel tevreden over zijn leiderschap en heeft ook nooit echt de volgende stap gezet. Schijnen ook niet te hebben willen wachten voor Jimmy G wat dat ook mag betekenen. Gok dat Jimmy naar de Colts zal gaan. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Jeroen.:

Probleem is vooral dat met Wilson ze al niet beter waren dan vierde in de divisie en gezien de idiote trade+contract voor Adams ze ook kwa resources niet heel erg ruim zaten. En dan kan je beter een jaar volle bak slecht zijn met Lock tenzij je een Watson echt cheap kan krijgen want zie ze volgend jaar ook niet direct een stap voorruit zetten.

True, maar dan vind ik het raar dat ze Carroll niet vervangen voor een jongere/andere coach.

3 minuten geleden zei Jeroen.:

Wentz is kwa spel een prima QB maar bij zowel de Eagles als Colts waren ze niet heel tevreden over zijn leiderschap en heeft ook nooit echt de volgende stap gezet. Schijnen ook niet te hebben willen wachten voor Jimmy G wat dat ook mag betekenen. Gok dat Jimmy naar de Colts zal gaan.

Garoppolo naar de Colts zie ik ook wel gebeuren. Redelijk matige QB aanstroom in de draft dit jaar. Eigenlijk alleen Pickett en Willis die in de 1st round genoemd worden. En die worden voor nu aan de Lions, Steelers en Raiders gelinkt. De Raiders zouden namelijk Carr kunnen traden na het zien van de Wilson deal.

Geplaatst
Zojuist zei Richarð.:

True, maar dan vind ik het raar dat ze Carroll niet vervangen voor een jongere/andere coach.

Absoluut maar meteen Wagner cutten zegt ook wel genoeg over de plannen denk ik. Denk dat ze vooral uit respect naar Carroll hem zelf de keuze geven. 

Zojuist zei Richarð.:

Garoppolo naar de Colts zie ik ook wel gebeuren. Redelijk matige QB aanstroom in de draft dit jaar. Eigenlijk alleen Pickett en Willis die in de 1st round genoemd worden. En die worden voor nu aan de Lions, Steelers en Raiders gelinkt. De Raiders zouden namelijk Carr kunnen traden na het zien van de Wilson deal.

Ja ben zelf wel blij dat de Niners vorig jaar hun move gemaakt hebben voor een jonge QB want zou dit jaar echt geen QB in de eerste ronde willen.

Geplaatst
Op 14-3-2022 om 08:08 zei delichris:

Verrassend dat Brady toch nog een jaar door gaat.

Ergens niet, want ik vond zijn keuze veel te snel op het laatste duel. En om zo eruit te gaan voelt niet als iets wat Brady echt zou doen op dit niveau. Mooi dat hij nog een jaar terug komt.

Op 10-3-2022 om 16:48 zei Jeroen.:

Ja ben zelf wel blij dat de Niners vorig jaar hun move gemaakt hebben voor een jonge QB want zou dit jaar echt geen QB in de eerste ronde willen.

Snap ik, maar zou je Jimmy G niet liever nog één jaar aan boord houden? Op dit moment is het geen zekerheid dat Lance kan instappen en dit team weer naar een play-off deelname brengt. Voor de Colts zou het betekenen dat zij nog meer picks opgeven, voor eigenlijk een stop gap optie. Kun je dan niet beter James Winston voor twee jaar tekenen en volgend jaar je move proberen te maken in de draft? 

Op 9-3-2022 om 16:26 zei Richarð.:

Russell Wilson (+ een 4de ronde pick) dus zeer waarschijnlijk naar de Broncos. Seahawks krijgen Drew Lock (QB), Noah Fant (TE), Shelby Harris (DE), twee 1ste ronde picks en twee 2de ronde picks.

En daardoor volgen er meteen geruchten dat Deshaun Watson naar de Seahawks gaat.

Ik snap de keuze. Denk dat ze in Seattle voor een korte rebuild zullen gaan. Dit jaar Lock en dan volgend jaar hopen op Bryce Young? Picks voldoende dan om dit en volgend jaar te werken aan een solide basis voor nieuw succes.

Op 10-3-2022 om 16:37 zei Jeroen.:

Wentz is zijn eigen grootste vijand. Qua leiderschap gaan er al jaren verhalen dat hij het niet heeft. Maar ook zijn twee à drie baksteen door de televisie plays per duel kosten je gewoon overwinningen. Zijn meltdown in de laatste twee duels was echt ongekend. Ik wens Ron Rivera heel erg veel sterkte. 

Oh en als klap op de vuurpijl is Aaron Rodgers weliswaar in Green Bay gebleven, maar is Adams nu naar de Raiders en heeft zijn beste receiver ineens Allen Lazard..... Werk aan de winkel daar.

Geplaatst
7 uur geleden zei ElMarcos:

Ik snap de keuze. Denk dat ze in Seattle voor een korte rebuild zullen gaan. Dit jaar Lock en dan volgend jaar hopen op Bryce Young? Picks voldoende dan om dit en volgend jaar te werken aan een solide basis voor nieuw succes.

Zou kunnen. Las wel dat Carroll onder de indruk was van Lock. Maarja, dan is nog de vraag hoelang Carroll er blijft zitten. Wat jij zegt is dan mogelijk; nu een jaartje Lock met Carroll en die dan volgend seizoen beide vervangen door een jonge(re) coach en bijvoorbeeld een Young die je noemt.

Deshaun Watson is eindelijk weg bij de Texans. Vertrekt in een trade naar de Browns die o.a. drie 1st round picks ervoor opgeven. Kunnen we nu ook al Mayfield naar de Colts invullen. Die scheen daar een voorkeur voor te hebben en de Colts missen een quarterback, na de trade van Wentz.

Chiefs hebben een nieuwe WR erbij in de persoon van JuJu Smith-Schuster. Was nodig na het vertrek van Pringle naar de Bears.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst
Op 18-3-2022 om 21:35 zei Richarð.:

Zou kunnen. Las wel dat Carroll onder de indruk was van Lock. Maarja, dan is nog de vraag hoelang Carroll er blijft zitten. Wat jij zegt is dan mogelijk; nu een jaartje Lock met Carroll en die dan volgend seizoen beide vervangen door een jonge(re) coach en bijvoorbeeld een Young die je noemt.

Deshaun Watson is eindelijk weg bij de Texans. Vertrekt in een trade naar de Browns die o.a. drie 1st round picks ervoor opgeven. Kunnen we nu ook al Mayfield naar de Colts invullen. Die scheen daar een voorkeur voor te hebben en de Colts missen een quarterback, na de trade van Wentz.

Chiefs hebben een nieuwe WR erbij in de persoon van JuJu Smith-Schuster. Was nodig na het vertrek van Pringle naar de Bears.

Het zou wel de meest logische move zijn voor de Seahawks. Een slecht jaar om dan een Bryce Young te kunnen draften kan het heel goed waard zijn. Zeker als je kijkt naar hun defensie en O-line op dit moment.

Watson naar de Browns vind ik een groot risico gelet op zijn hele situatie, maar no rik it no biscuit. Wanneer ik de Colts was zou ik echt geen kapitaal neerleggen voor Baker. Probeer dan James Winston vast te leggen voor een jaar. Wellicht twee. Of als je dan toch iemand wil aantrekken, dan zou ik Tyler Huntley aanbevelen. Deed het geweldig toen hij voor Lamar moest invallen.

JuJu erbij voor de Chiefs is een hele goede zeg. Wel een type wat ze missen. Goede move.

Geplaatst
Op 20-3-2022 om 20:35 zei ElMarcos:

Wanneer ik de Colts was zou ik echt geen kapitaal neerleggen voor Baker. Probeer dan James Winston vast te leggen voor een jaar. Wellicht twee. Of als je dan toch iemand wil aantrekken, dan zou ik Tyler Huntley aanbevelen. Deed het geweldig toen hij voor Lamar moest invallen.

Colts gaan verrassend voor Matt Ryan. Die had ik niet zo snel zien vertrekken bij de Falcons. Had wel verwacht dat hij daar zijn carrière zou afsluiten. Diezelfde Falcons kiezen voor Mariota. Lijkt er steeds slechter uit te gaan zien voor Baker Mayfield.

Geplaatst
4 uur geleden zei Richarð.:

Colts gaan verrassend voor Matt Ryan. Die had ik niet zo snel zien vertrekken bij de Falcons. Had wel verwacht dat hij daar zijn carrière zou afsluiten. Diezelfde Falcons kiezen voor Mariota. Lijkt er steeds slechter uit te gaan zien voor Baker Mayfield.

Ja, absoluut. Wellicht dat de Carolina Panthers nog iets gaan doen, want die kunnen niet nog een jaar aankomen met Newton en Darnold als Rhule zijn baan wil behouden. Alleen willen die het draftkapitaal ophoesten met alle holes die zij nog hebben in dat roster? Dan hou je de Texans over, maar Mills was niet eens zo slecht.  Seattle misschien? 

Geplaatst
20 uur geleden zei ElMarcos:

Ja, absoluut. Wellicht dat de Carolina Panthers nog iets gaan doen, want die kunnen niet nog een jaar aankomen met Newton en Darnold als Rhule zijn baan wil behouden. Alleen willen die het draftkapitaal ophoesten met alle holes die zij nog hebben in dat roster? Dan hou je de Texans over, maar Mills was niet eens zo slecht.  Seattle misschien? 

Carolina Panthers worden gelinkt aan Kenny Pickett, QB van Pittsburgh, in de draft. Seattle Seahawks schijnt vooralsnog te geloven/vast te houden aan Lock. Dat lees ik in ieder geval. Houston Texans gaan volgens mij met Mills het seizoen in.

Wordt nu gesproken over dat de Browns een draft pick erbij zouden moeten doen. Dan wordt het mogelijk pas een interessante deal voor teams. Al met al moet dit heel pijnlijk zijn voor Mayfield.

EDIT: Lees nu dat de Steelers interesse hebben. Toch redelijk opvallend. Die hebben al Trubisky, Haskins en Rudolph én worden in de draft gelinkt aan Malik Willis van Liberty.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst
4 uur geleden zei Richarð.:

Carolina Panthers worden gelinkt aan Kenny Pickett, QB van Pittsburgh, in de draft. Seattle Seahawks schijnt vooralsnog te geloven/vast te houden aan Lock. Dat lees ik in ieder geval. Houston Texans gaan volgens mij met Mills het seizoen in.

Wordt nu gesproken over dat de Browns een draft pick erbij zouden moeten doen. Dan wordt het mogelijk pas een interessante deal voor teams. Al met al moet dit heel pijnlijk zijn voor Mayfield.

EDIT: Lees nu dat de Steelers interesse hebben. Toch redelijk opvallend. Die hebben al Trubisky, Haskins en Rudolph én worden in de draft gelinkt aan Malik Willis van Liberty.

Panthers doen er denk ik ook verstandig aan een QB te draften. Hebben vorig jaar ook al wat kapitaal moeten ophoesten voor Darnold en Gilmore. Dus als die een bridge quarterback hadden willen nemen, dan hadden ze dat in FA gedaan. Pickett zou een goede zijn, maar Malik Willis ook. Je zou zelfs nog wel kunnen gaan voor Matt Corral.

Seattle gelooft in Lock. Seattle gaat tanken dus, want die jongen heeft niet echt flashes laten zien in Denver waar ik nou heel wild van werd. Maar wie weet ziet Pete Caroll iets wat ik mis. Idk.

Steelers die Baker willen? Een trade binnen hun divisie zou een stunt zijn. Misschien willen ze die extra pick :P Willis zou ik wel een mooie QB vinden voor Pittsburgh. Anders wellicht hun home town hero Pickett als de Panthers voor Willis gaan. Worden nog interessante weken. Maar een ding is zeker. Baker Mayfield heeft weinig markt. Pijnlijk wel voor een vier jaar starter hoor.

Geplaatst
5 uur geleden zei delichris:

Amerika heeft ook een Overmars zaak.

Dit loopt inmiddels al een jaar en gaat nog wel iets verder. Dit is bijna waar Ali B. van wordt beschuldigt. 

3 uur geleden zei Satyr:

Zo dan, ook gewoon 22 aparte zaken. Dat wordt geen 22x vrijspraak.

Hij gaat niet strafrechtelijk vervolgt worden is vorige week besloten in een rechtszaal. Want dit gaat om 22 civiele zaken, waarin vrouwen een schadevergoeding eisen. Daarnaast liepen er tien strafrechtelijke onderzoeken, maar die komen dus niet voor wegens een gebrek aan bewijs.