Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hehe Vino. En dan zeggen dat die opleidingsploeg helemaal niets met hun te maken heeft :D

  • Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

  • Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

  • Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
Je kunt tegendraads zijn wat je wil [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];, maar Voeckler is gewoon een minzaam mens.

 

min·zaam (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: minzamer, overtreffende trap: minzaamst) 1vriendelijk, m.n. tegen iem. van lagere rang: een minzaam knikje

 

:)

Geplaatst

Ja, wat moet je daar van zeggen. Die lijst met namen richt zich absoluut niet alleen op Astana en georganiseerd gebruik in een ploeg zal bewezen moeten worden om de licentie niet toe te kennen. Daarvoor weten wij inhoudelijk nog te weinig, behalve wat headlines van de Gazetta. Als Katsusha en Lampre de licentie behouden valt er tegen Astana ook niets te doen. Alleen komt het de geloofwaardigheid van de sport weer niet ten goede. Daar zouden de overige ploegen eens een standpunt in moeten nemen als de UCI het niet kan/wil doen. Sowieso blijft Astana grote geldschieter in een relatief nieuwe markt voor het wielrennen, dat zal ook wel meehelpen. Ik blijf Vino overigens gewoon een oude boef vinden en die ploeg hoeft van mij niet meer.

bewerkt door Djordison

Geplaatst

Europcar daarentegen geen WT-Licentie, financiële eisen niet rond.

Geplaatst

Vindt [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; erg jammer. Ziet hij Voeckler niet in de grootste koersen :(

Geplaatst

Dat plaatje had ik nog niet gezien. Eigenlijk veel te zwaar imo. 250km met 4x een klim van 1e categorie.

Geplaatst

Ach ja, het zijn wel de OS. Dus wat mij betreft mag er wel een zwaartegraad inzitten. Sowieso hebben pure klimmers over het algemeen al nauwelijks kans op kampioenschappen en in grote klassiekers. Dus ja, mag het een keer?

Geplaatst

Meestal blijken die parcoursen lichter dan vooraf werd verwacht. Don't get your hopes op.

Geplaatst
Dat plaatje had ik nog niet gezien. Eigenlijk veel te zwaar imo. 250km met 4x een klim van 1e categorie.

 

Je moet je ook niet teveel fixeren op die 1e categorie. Organisatoren gebruiken daar nogal eens verschillende criteria voor om dat te bepalen.

Een zwaar kampioenschap, mij lijkt het wel eens leuk. Moeten ze wel beetje koers maken natuurlijk.

Geplaatst
Meestal blijken die parcoursen lichter dan vooraf werd verwacht. Don't get your hopes op.

 

Dat dus.

 

Al lijkt het nu goedgekeurd te zijn door de UCI? Dan zou het eindelijk wel eens echt een zwaar parcours kunnen worden.

Geplaatst

Ach, een van de zwaarste en meest bergachtige parcoursen die ik mij kan herinneren (iig werd dat zo voorsteld) werd Museeuw wereldkampioen. Geeft een goed idee van hoe je dat moet wegen.

Geplaatst
Ach, een van de zwaarste en meest bergachtige parcoursen die ik mij kan herinneren (iig werd dat zo voorsteld) werd Museeuw wereldkampioen. Geeft een goed idee van hoe je dat moet wegen.

 

Het zwaarste dat ik me kan herinneren was in Colombia.

 

Sowieso maken de renners de koers natuurlijk. Kijk naar naar bijvoorbeeld het wk dat Gilbert won in Valkenburg. Best zwaar parcours en vervolgens reden ze met gesloten peloton naar de laatste keer Cauberg.

Geplaatst
Het zwaarste dat ik me kan herinneren was in Colombia.

 

Klopt ja, Olano toen. Jaar daarvoor (maar geen echte herinnering aan) moet ook zwaar zijn geweest: Leblanc voor Chiapucci en Virenque.

bewerkt door Hwb

Geplaatst

Lucje Leblanc helddd.

Heeft me ooit nog de dagprijs opgeleverd toen hij met beestenweer een touretappe won.

Geplaatst
Het zwaarste dat ik me kan herinneren was in Colombia.

 

Sowieso maken de renners de koers natuurlijk. Kijk naar naar bijvoorbeeld het wk dat Gilbert won in Valkenburg. Best zwaar parcours en vervolgens reden ze met gesloten peloton naar de laatste keer Cauberg.

 

Dat is sowieso inherent aan hedendaagse wielrennen, de serieuze kanshebbers komen pas in de diepe finale op een slotklim in actie, als ze al los weten te komen. Dat is niet alleen met WK's, maar ook met de klassiekers.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

  • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]