Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Strade gisteren weer genieten. Heerlijke omstandigheden. Tiesj Benoot erg sterk en wat mij betreft ook terechte winnaar. Knap gereden van Wout van Aert ook, al viel die bijna naar beneden op de laatste slotklim :D

Geplaatst

Jullie hebben er een nieuw talentje bij met die Fabio Jakobsen hoor. Spurtte iedereen op twee lengten in Nokere Koerse.

Geplaatst
Nibali :< :<

Commentaar verschrikkelijk, kut reclames. Alleenrecht op de Italiaanse koersen. Bah!

Het commentaar en de onderbrekingen heb ik al geaccepteerd. Na de finish ging men echter gelijk over naar motorsport. Wist de uitslag geen eens. Geen interviews of podiumceremonie (wel online kwam ik later pas achter).

Geplaatst

Boonen voor het eerst co-commentator hier, leek er wel voor geboren. Zelfs José en Michel niet gemist. Verder Nibali _O_

Geplaatst
Jullie hebben er een nieuw talentje bij met die Fabio Jakobsen hoor. Spurtte iedereen op twee lengten in Nokere Koerse.

Doet het weer.

Nog wezen kijken toevallig?

Vernoemd dus naar Fabio Casartelli en Noors bloed, dat zou zijn naam verklaren.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Derksen vrijdag nog dat Sagan nooit kon winnen, want het was te lang voor hem :-D

Toen dacht ik al dat hij onzin vertelde.

Vreselijk trouwens van die Goolaerts.

bewerkt door Pino

Geplaatst
Derksen vrijdag nog dat Sagan nooit kon winnen, want het was te lang voor hem :-D

Toen dacht ik al dat hij onzin vertelde.

Vreselijk trouwens van die Goolaerts.

Derksen moet zich sowieso lekker beperken tot muziek. Over al het andere moet ie zijn waffel houden.

Geplaatst
RIP Goolaerts. Gisterenavond rond half 11 is hij overleden.

​​​

Och jee wat erg.