Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zit nu al de uitslagen te volgen inderdaad, want zijn toch al een paar mooie koersen bezig. UAE heeft ook een heel lekker deelnemers veld moet gezegd worden.

Maar vanaf De Omloop begint het natuurlijk pas echt ja.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Na de Giro in 2016 en 2010 komt de Vuelta 2020 ook over de Grebbeberg.

Een groot litteken op mijn linkerelleboog doet mij nog elke dag denken aan mijn eerste afdaling van deze heuvel, zo'n 22 jaar geleden.  

Geplaatst
Op 20-2-2019 om 16:28 zei Sophomore:

Na de Giro in 2016 en 2010 komt de Vuelta 2020 ook over de Grebbeberg.

Een groot litteken op mijn linkerelleboog doet mij nog elke dag denken aan mijn eerste afdaling van deze heuvel, zo'n 22 jaar geleden.  

Vorig jaar twee keer hierop gefietst met een tour tocht. Had er wat meer van verwacht qua zwaartepunt.

Geplaatst

En Alaphillipe bij de mannen. Quick Step rijgt de overwinningen weer aaneen. 

Geplaatst

Bwoh, wat een sterke rit van Groenewegen zeg. Zeer attent gereden in de laatste kilometers, de hele dag volle bak in de wind..

Geplaatst

Lijkt een mafklapper de weg over proberen te steken gedurende de tijdrit van Bora. Majka en Gatto beiden gevallen.. 

Edit: Beelden

bewerkt door tdogg16

Geplaatst

Ook lekker stoicijns door blijven lopen, kijkt niet eens op man man man. Hopelijk gaat het wel goed met de betrokkenen.

Geplaatst

Hoe hij daar blijft liggen ziet er inderdaad niet best uit. Eventjes knockie sowieso. Majka (bebloed oog) en Gatto overigens nog wel gefinisht, zo'n vijf minuten na de andere vijf. 

Geplaatst

Roglic alweer op weg naar een nieuwe winst? Vaak toch een seconden spel de Tirreno, dan nu al 30+ seconden pakken op je concurrentie is lekker. Zeker met zijn kwaliteiten..  

Zo die bakkes van de Plus en Martin dan _O_. Die hebben alles gegeven voor deze tijdrit. Dik.

bewerkt door tdogg16

Geplaatst

Als er niemand binnen 30 seconden staat na vandaag lijkt het me wel een lastig verhaal voor de rest, ja

Geplaatst
56 minuten geleden zei CrisChivu:

Lekker dagje wielrennen. Parijs-nice & Tirreno :)

Eerst had je altijd eerst de ene en dan de slotfase van de ander (niet live dan), toch chiller dan met twee schermen ouwehoeren. 

Geplaatst
16 minuten geleden zei 007mark:

Als er niemand binnen 30 seconden staat na vandaag lijkt het me wel een lastig verhaal voor de rest, ja

Zeker omdat er ook nog een ITT komt. Jumbo heeft wel echt geïnvesteerd in de TTT, zo lijkt het.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Hwb:

Zeker omdat er ook nog een ITT komt. Jumbo heeft wel echt geïnvesteerd in de TTT, zo lijkt het.

Tony Martin nu ook erbij he.

Michelton Scott wint uiteindelijk, wel knap. Jammer dat ik A. Yates bewust uit mijn selectie heb gelaten haha.

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Tony Martin nu ook erbij he.

Michelton Scott wint uiteindelijk, wel knap. Jammer dat ik A. Yates bewust uit mijn selectie heb gelaten haha.

Ja Tony Martin (en Laurens de Plus) zijn twee beesten tegen de klok. Wel knap inderdaad van Mitchelton Scott.  Schijnbaar stond de wind wel wat gunstiger bij de laatste paar teams. Doet niets af aan de prestaties uiteraard..

Geplaatst

Die man loopt wel over een zebrapad. Dus misschien gewoon een onwetende man. 

Geplaatst

Bouhanni kwam gisteren buiten tijd binnen (op zich al een prestatie), afgehaakt voor de rest van de Tirreno dus.