Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Punt is wel dat Roglic voor niet zo heel veel renners bang hoeft te zijn. Een renner als Froome doet niet mee en hij lijkt zelf de sterkste in koers. Natuurlijk kan er nog veel. Maar als we kijken naar de kanshebbers op eindzege (laten we zeggen Yates, Nibali, Lopez en Roglic), hoeft hij alleen Vicenzo écht in de gaten te houden nu.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

1 uur geleden zei Hwb:

Punt is wel dat Roglic voor niet zo heel veel renners bang hoeft te zijn. Een renner als Froome doet niet mee en hij lijkt zelf de sterkste in koers. Natuurlijk kan er nog veel. Maar als we kijken naar de kanshebbers op eindzege (laten we zeggen Yates, Nibali, Lopez en Roglic), hoeft hij alleen Vicenzo écht in de gaten te houden nu.

Je vergeet Mollema, die rijdt echt heel goed.

Lopez en Yates lijken  kansloos voor de roz trui en dan zijn er nog geen fatsoenlijke bergen geweest.....

Zo jammer dat Dumoulin uitgevallen is.

Geplaatst

Ja, Mollema verrast me echt enorm. Was bijv. in Amstel al van goed niveau. Maar had verwacht dat hij niet zo'n stabiele vorm voor het klassement kon laten zien, maar meer het zou laten moeten laten varen en weer voor dagzeges zou moeten jagen. Laten we hopen dat het zo door gaat :)

Geplaatst

Ik had hem na zijn sterke optreden in de AGR wel in mn lijstjes gezet, had wel verwacht dat hij top 5 zou kunnen rijden, maar ik had niet gedacht dat hij kanshebber zou zijn voor podium. Gun het hem ook wel, echt een hele leuke renner.

Geplaatst
1 uur geleden zei Pino:

Je vergeet Mollema, die rijdt echt heel goed.

Lopez en Yates lijken  kansloos voor de roz trui en dan zijn er nog geen fatsoenlijke bergen geweest.....

Zo jammer dat Dumoulin uitgevallen is.

Ben uitgegaan van de renners die vooraf als kanshebbers gezien werden (minus Dumoulin natuurlijk), omdat dat renners zijn waarvan te verwachten is dat die ook in de bergen de strijd met Roglic aan zouden moeten kunnen gaan. Tuurlijk zal Roglic Mollema in de gaten houden, maar denk je echt dat Roglic hem vreest? Betwijfel het zeer.

Geplaatst

Mollema rijdt inderdaad erg sterk, maar heb ergens in mijn hoofd altijd het gevoel dat hij het lastig krijgt wanneer er meerdere bergetappes achter elkaar zijn. Sowieso zijn er nog geen bergen geweest, dus laten we dat even afwachten. Wel veel zin in het vervolg van de Giro. Jammer dat morgen en woensdag weer vlak is.

Geplaatst

https://nos.nl/artikel/2285609-sportforum-als-roglic-bij-astana-had-gereden-hadden-we-er-een-heel-ander-idee-bij.html

Hoe denken jullie hierover? Weet niet echt of hij abnormale tijden reed (bijvoorbeeld die beklimming in 1e tijdrit), maar eigenlijk vind ik het wel heerlijk om te zien dat er totaal niet meer over doping gespeculeerd wordt als zo'n renner het bizar goed doet. Lijkt het toch nog ooit goed te komen met de wielersport.

Geplaatst

Ik vind het een bijzondere uitspraak van iemand die nog deel uitmaakt van het zelfde team als Roglic. Hij wekt de suggestie dat Roglic niet schoon kan zijn, maar niemand er om rept omdat hij niet bij Katusha of Astana rijdt.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Rogier.:

https://nos.nl/artikel/2285609-sportforum-als-roglic-bij-astana-had-gereden-hadden-we-er-een-heel-ander-idee-bij.html

Hoe denken jullie hierover? Weet niet echt of hij abnormale tijden reed (bijvoorbeeld die beklimming in 1e tijdrit), maar eigenlijk vind ik het wel heerlijk om te zien dat er totaal niet meer over doping gespeculeerd wordt als zo'n renner het bizar goed doet. Lijkt het toch nog ooit goed te komen met de wielersport.

Dat komt doordat hij voor een Nederlandse ploeg rijdt.

Ik weet wel zeker dat hij bij Astana van mij op z'n minst een ? zou krijgen. Jumbo geloof ik dan wel, qua niet dopinggebruik.

Geplaatst

Wat een heerlijke wedstrijd, dit is er zo een waar je met weemoed naar terugkijkt als straks in de Tour elke potentiële aanval de nek wordt omgedraaid door de robots van Brailsford.

Geplaatst

Ik zit er al klaar voor hoor in de Tour, Bernal, Thomas en Froome met nog ondersteuning van Poels. Genieton

Geplaatst
1 uur geleden zei Erwin.:

Ik zit er al klaar voor hoor in de Tour, Bernal, Thomas en Froome met nog ondersteuning van Poels. Genieton

Het is toch juist genieten als die mannen tegen elkaar rijden, in plaats van met elkaar de hele koers lam leggen?

Geplaatst

8 minuten geleden zei Kavinos:

Het is toch juist genieten als die mannen tegen elkaar rijden, in plaats van met elkaar de hele koers lam leggen?

Ik denk dat hij sarcastisch is.

bewerkt door Pino

Geplaatst

Sarcasme had ik er niet uitgehaald, hoofd vol watten, maar dan deel ik de mening wel @Erwin.

Ben toch benieuwd hoe het daar uit gaat pakken. 3 man die zomaar de Tour kunnen winnnen in 1 ploeg. Zouden ze voor het unicum gaan met een volledig podium?

Geplaatst

Heeft ook wel erg weinig aan zijn ploeg. Zit bij de eerste de beste versnelling bergop al solo, als het niet eerder is. 

bewerkt door Kavinos

Geplaatst
5 uur geleden zei Kavinos:

Heeft ook wel erg weinig aan zijn ploeg. Zit bij de eerste de beste versnelling bergop al solo, als het niet eerder is. 

Briljante zet van Nibali om De Plus uit te schakelen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kavinos:

Nibali is dan ook een grote engerd.

Slimste renner in koers.

Geplaatst

Smerig mannetje en een leugenaar. Zeggen dat je geen oortje in had bij het geval van Roglic en dat er dan 500 foto's verschijnen met oortjes. Hou toch op man. Krijg lekker een hongerklop.

Niet jij he ?