Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei 007mark:

Porte valt ook gewoon te vaak op beslissende momenten van zijn fiets. En heeft dan ook het nadeel dat hij meestal iets breekt. 

Hoe goed ie ook (in vorm) is, die man stel ik inderdaad nooit meer op in m'n poultjes om die reden haha. 

Tenzij ze een flinke korting geven (lees: gratis maken) op 'm . 

bewerkt door tdogg16

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Ik durf dat nooit meer aan om die reden. Ookal krijg je em voor de helft vd prijs. Kans dat hij in week 1 al ergens in de greppel ligt met een sleutelbeenbreuk is veel te hoog.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Hwb:

Had ik ook altijd. Zag nooit waarom men hem als kopman in een grote ronde zag, snapte zelfs niet dat hij bij Sky vaak de tweede man was, terwijl ze imo meerdere sterkere klassementsrenners hadden. In 2016 en 2017 is dat beeld voor mij gekanteld. Is intrinsiek qua fysieke vermogens misschien wel de grootste bedreiging voor Sky/Ineos. Heeft dat (op 2016 na) alleen nooit in een acceptabel resultaat om kunnen zetten. Vraag me wel af of het er nu nog in zit bij hem. Is inmiddels ook al weer 34.

Ik kan bij Porte alleen maar denken aan valpartijen en zijn eigen camper. Dat hij de kwaliteiten heeft/had klopt wellicht wel, anders had hij ook niet bij Sky zo hoog in de hierachie gestaan. Die man wordt alleen achtervolgt door ellende.

Geplaatst

Als ie slim is gaat ie voor etappes + bollen. Daar is ie het type renner voor. Hij kan helemaal niet omgaan met de druk van een klassement, blijkt nu al een aantal seizoenen. Zeker met een Giro in de benen, gewoon lekker je etappes uitkiezen en voor een nevenklassement gaan. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Aaron21:

hoe zit het met de tijdritten in de Tour?

Ploegentijdrit in de 2e etappe en dan etappe 13 nog een individuele (relatief heuvelachtige) tijdrit à 27 km rondom Pau. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei tdogg16:

Ploegentijdrit in de 2e etappe en dan etappe 13 nog een individuele (relatief heuvelachtige) tijdrit à 27 km rondom Pau. 

gelukkig niet te veel dus. :)

Geplaatst
3 minuten geleden zei Aaron21:

gelukkig niet te veel dus. :)

Dat is relatief natuurlijk ;) Ik denk dat de Bardets en Uráns van het peloton er wel blij mee zijn, ja. 

bewerkt door tdogg16

Geplaatst

ik ben daar ook tevreden mee. anders hebben die gabbers van Sky nog meer voordeel en leggen ze nog meer alles lam. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Pino:

Ik zet jou in mijn scorito.

Yesssss. En niet als kluns bij sportpools. Want ondanks dat ik wil winnen denk ik em niet uit te rijden.

Geplaatst

Voor de eerste etappe gaat wel lukken. Gewoon de juiste trein pakken en op tijd van huis gaan.

bewerkt door Gert

Geplaatst
25 minuten geleden zei Gert:

Voor de eerste etappe gaat wel lukken. Gewoon de juiste trein pakken en op tijd van huis gaan.

Ja maar met die kut NS.......

Geplaatst

Sinds wanneer mogen de renners gebruik maken van de NS om van het beginpunt naar het eindpunt van een etappe te komen?!

Geplaatst
13 minuten geleden zei MisterX:

Sinds wanneer mogen de renners gebruik maken van de NS om van het beginpunt naar het eindpunt van een etappe te komen?!

Dat zei je niet.... ?

Geplaatst
7 uur geleden zei tdogg16:

Dat is relatief natuurlijk ;) Ik denk dat de Bardets en Uráns van het peloton er wel blij mee zijn, ja. 

Is dan ook publiek geheim dat parcours al jaren op maat gemaakt wordt voor Bardet/Pinot etc. Zolang die rondfietsen hoef je niet veel tt-kilometers te verwachten.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kavinos:

Over paar jaar mag Madouas het proberen.

Verdienstelijke 13e plek deze Giro. Toch niet slecht hoor voor een eerste grote ronde. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei 007mark:

Verdienstelijke 13e plek deze Giro. Toch niet slecht hoor voor een eerste grote ronde. 

Zeker niet. Knappe Giro gereden. 

Geplaatst

Zonder echte ondersteuning van teamgenoten bergop ook nog. Een toekomstig gedeeld kopmanschap voor Gaudu en Madouas, dat is volgens mij een natte Franse droom.