Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Verkijk je er ook niet op dat er in Zwitserland bijna geen tegenstand was. Van de rest van de top 10 verwacht ik alleen Mas in de Tour, alleen had die hier dan wel ook al iets beter moeten zijn.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
15 minuten geleden zei nasje92:

Doet iemand nog aan Scorito tijdens de tour?

Op 18-6-2019 om 11:31 zei Erwin.:

Ik heb een Tour de France scorito aangemaakt en een hoop mensen daarvoor uitgenodigd.

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2019/mu-tour-de-france?code=0a49ede1-0c18-49ec-a115-a2a1c1a305cf

@Pino maak jij weer een sportpool subpoule aan?

Geplaatst

Haha heb je je lolbroek weer aan. 

Ben op TV geweest hehe :D

Stond precies op de plek waar Van Vleuten het gat dicht ging rijden/demarreerde. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Deed een M en U naar de camera, als eerbetoon aan Managers United.

Ga zo weer kijken. Koude biertje mee.

Edit: Zo ben meer op tv geweest dan Peter R de Vries :D Ook wel leuke laatste paar km, maar vond die van de vrouwen toch toffer. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
8 minuten geleden zei Kavinos:

BORA heeft even aantal NK's gewonnen :cab: 

Ook mooi, nationaal kampioen van Finland wordt 30/7 51... Rebellin eat your hear out :D

Ah ja, gelukkig is er in Italië geen concurrentie. ;)

Geplaatst
1 uur geleden zei Viktor:

Ah ja, gelukkig is er in Italië geen concurrentie. ;)

Doelde meer op de leeftijd dan de daadwerkelijke prestatie ;) Rebellin werd gisteren "gewoon 19e"  in het IK. Best nog verdienstelijk.

Geplaatst

Ik wil voor de Tour de France extra vragen om geen doping discussies te houden buiten het Doping topic. Niet om het dood te zwijgen, maar om de andere topics gewoon over wielrennen te laten gaan. 

Geplaatst

Heerlijke sprint uiteindelijk, knap dat hij Sagan, Matthews, etc weet te kloppen nadat je eigenlijke sprinter op de grond ligt.

Geplaatst

Zeg dat. 

Ergerde me trouwens wel weer aan Maarten en Herbert. De heren hadden totdat Teunissen over de streep zat niet eens door dat hij Sagan aan het pakken was, en daarnaast bouwen ze amper spanning op. Zit geen intonatie of wat dan ook in. Onbegrijpelijk dat het niet gewoon net als de Engelse commentator bij Van der Poel en de Amstel Gold kan zijn. Sprint was spannend genoeg.

Geplaatst
55 minuten geleden zei Rogier.:

Zeg dat. 

Ergerde me trouwens wel weer aan Maarten en Herbert. De heren hadden totdat Teunissen over de streep zat niet eens door dat hij Sagan aan het pakken was, en daarnaast bouwen ze amper spanning op. Zit geen intonatie of wat dan ook in. Onbegrijpelijk dat het niet gewoon net als de Engelse commentator bij Van der Poel en de Amstel Gold kan zijn. Sprint was spannend genoeg.

Kijk dan niet naar de NOS :cab: 

Geplaatst

Maarten en Herbert waren niet de enige die Teunissen pas laat in de smiezen hadden. Ook radio 1 miste hem volledig. Dat is toch jammer voor zo'n jongen, misschien wel wedstrijd van zijn leven gereden en dan heb je er zulk commentaar bij.  Het is te hopen dat Michiel en Jose of de mannen van Eurosport scherp waren.