Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geintje joh, al had ik hem (net als de meeste anderen waar je op gegokt hebt) weinig kans gegeven van tevoren.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
3 minuten geleden zei Erwin.:

Geintje joh, al had ik hem (net als de meeste anderen waar je op gegokt hebt) weinig kans gegeven van tevoren.

Ja ik heb natuurlijk ook op renners gegokt waar ik veel zou verdienen. Een Bernal had een quotering van 3,25 of zo.

2 minuten geleden zei MisterX:

Waarom is de finale altijd als ik onderweg naar huis ben? Ik kan daardoor bijna nooit kijken. 

Moet je eerder of later naar huis gaan

bewerkt door Pino

Geplaatst

Als Ciccone nog een beetje fris is, is hij veruit de beste klimmer van de kopgroep. Maar het is de vraag of de kopgroep het wel haalt. Ben benieuwd of topfavorieten (voor mij althans) Bernal en Pinot direct wat gaan laten zien. Landa, Bardet en Daniel Martin zullen hier ook wel goed zijn.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Zeus:

Als Ciccone nog een beetje fris is, is hij veruit de beste klimmer van de kopgroep. Maar het is de vraag of de kopgroep het wel haalt. 

Ik denk het niet.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elano:

Alaphilippe verbluffend sterk, niet verwacht..

Gele trui geeft vleugels, was wel na de finish echt helemaal dood. Thomas verraste me wel.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Pino:

Gele trui geeft vleugels, was wel na de finish echt helemaal dood. Thomas verraste me wel.

Haha die viel om inderdaad. Mooi om te zien.

Geplaatst

Thomas erg sterk, Pinot aan het shinen! Ook Fuglsang laten zien er klaar voor te zijn. Ciccone de nieuwe leider in het AK is ook wel opmerkelijk. Had overigens Alaphillipe er niet meer bij verwacht op deze manier. 

Bardet en Nibali kunnen wel een streep halen door hun Tour de France, al zal dat bij de tweede niet eens een probleem zijn. Bardet met een Pinootje :cab:  Kruijswijk, zoals verwacht, nog niet optimaal. 

Geplaatst

Bardet op nog een minuut gezet inderdaad :cab: Die is klaar. Van Nibali stond het van te voren al vast dat hij voor ritten ging, tenminste daar werd van te voren over gesproken. Verbaast me dat hij 't niet volledig liet lopen, staat nu nog vrij kort in het klassement namelijk.

Geplaatst

Maar wtf, zo fakking tof. Had echt gedacht dat Ciccone er over heen zou gaan, bravo. Zelfs tot 150m van de meet dacht ik dat die Italiaanse klimgeit er over heen zal gaan. 

Vive le Velo niet meer terug te kijken via Ziggo GO ?!!?!

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Fijne overwinning van Groenewegen, zat nog even klem tussen de rest maar wist zich er knap omheen te rijden en door te trekken. Lekker voor hem en het team.

Geplaatst
11 uur geleden zei Pino:

Morgen v Baarle.

Puur vanwege zijn voornaam zeker? Aangezien Dylan Teuns en Dylan Groenewegen ook al hebben gewonnen de afgelopen twee dagen.

Geplaatst

Zou een Matthews en een Sagan ook niet proberen mee te glippen  .

Wellens kan ook zaken doen voor bollen als hij mee geraakt.

Geplaatst

Ik heb weer €1 op 5 renners gewed. 3 van hen zitten nu in de kopgroep, alleen op King heb ik niet gewed.