Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kavinos:

Ik denk dat Alaphillipe vandaag met gemak stand houdt en dat er een enorme kopgroep zal zijn die voor de overwinning gaat strijden. 

Zojuist zei delichris:

De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los.

Gedurfde uitspraken.......

Geplaatst
10 uur geleden zei Pino:

Ik heb voor morgen weer gewed.

Alaphillipe

Cort

Caruso

Martin

Schachmann

V avermaet

Teuns

Valgren

Op allen €1

Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Gert:

Zit die Schachmann nu al 1,5 week verstoppertje te spelen of is hij ziek ofzo. Heb em met Scorito en stel em vandaag weer doodleuk op. Maar het vertrouwen daalt.

Ik denk een combinatie van tegenvallen en Buchmann (en Konrad) die goed staat.

Geplaatst

Ben het overigens wel eens met Kavinos ;c 

Grote kopgroep, man of 18-23, die gaan uitmaken wie de rit wint. De usual suspects zijn gister al in de app genoemd, maar die zou iedereen kunnen bedenken. Verwacht dat er op de cols ook niet zo heel veel nog gaat gebeuren vandaag. Morgen is een belangrijkere dag en zaterdag natuurlijk met aankomst op de Tourmalet. Wellicht iemand als Bardet of Porte die een halve aanval probeert omdat ze al op enige achterstand staan.

Alaphilippe zal ook nog wel stand houden, ja. Morgen ook, want kan best een houtje tijdrijden. Zaterdag staat INEOS in het geel.

bewerkt door 007mark

Geplaatst

Ja denk het ook dat Alaphilippe stand gaat houden en de aanvallers winnen. Mannen als Landa, Bardet en Nibali eventueel mee in de aanval of wat proberend vanuit het peloton als we de cols bereiken.

Geplaatst

Ik denk dat ze mannen als Bardet, Landa en Nibali echt niet laten gaan, zeker gezien de afgelopen Giro zullen ze daar toch voorzichtiger mee zijn.

Geplaatst
15 minuten geleden zei 007mark:

Nibali wel hoor, die staat op 16 minuten.

Oh wist niet dat het al zoveel was. Dan grote kans dat de haai van Messina hem gaat winnen.

bewerkt door Pino

Geplaatst
21 minuten geleden zei Pino:

Oh wist niet dat het al zoveel was. Dan grote kans dat de haai van Messina hem gaat winnen.

Idd mijn captain bij scorito.

Dus zal wel niet winnen :(

Geplaatst
9 minuten geleden zei Kavinos:

16 minuten al :cab: Ik dacht minuutje of 7/8 pas.

Heeft gisteren ook nog 2 minuutjes erbij  gepakt dus die mikt echt wel op vandaag. Net als oa Wellens, de Gendt, Schachmann en Kelderman. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Kavinos:

Jaar dat Flipje deze etappe won, was er een kopgroep van 46 :cab: Zo groot zal het vandaag niet zijn.

Je hebt gelijk, het zijn er 42.

Geplaatst

En wat veel belangrijker is 4 van die renners heb ik €1 op ingezet. :LO:

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit.

Die gaat op z'n bakkes tijdens de afdaling denk ik.

Geplaatst
3 uur geleden zei Pino:

Gedurfde uitspraken.......

Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. 

Geplaatst
Zojuist zei Sophomore:

Heb vaak het idee dat er in etappekoerden sprake is van selffulfilling prophecy; als renners/media/fans gaan roepen dat een etappe op een bepaalde manier gaat verlopen ('klassementrenners houden zich koest' bv.) dan verloopt de etappe ook zo. 

Of het is gewoon kennis van wielrennen......

Geplaatst
14 minuten geleden zei 007mark:

Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit.

Zou me ook niks verbazen als hij er gauw af moet tbh. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kavinos:

Teuns gaat winnen!

Die staat op mijn lijstje, zou de 2e keer betekenen dat hij me geld oplevert. Ik denk zelf dat Van Avermaet gaat winnen.

Zojuist zei tdogg16:

Vergeet Bilbao niet. 

Ja er zitten zoveel potentiële winnaars in deze kopgroep, moeilijk te voorspellen.

bewerkt door Pino

Geplaatst

Ik denk dat het voor Greg te zwaar gaat zijn.

Bilbao inderdaad ook een kanshebber.