Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
6 minuten geleden zei tdogg16:

Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen)

Valgren kan wel een potje dalen geloof ik.

Van Avermaet ook, maar inderdaad is het de vraag of hij het klimwerk aankan.

bewerkt door Pino

Geplaatst

Ah zie dat Mühlberger er ook bij zit. Toch een van de beste dalers, kan als het tempo niet te hoog ligt ook nog wel aardig een bergje over. De vraag is alleen op wie BORA de ballen zet, met 4 man vooraan. Je zou zeggen Schachmann. 

Geplaatst

Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover?

Geplaatst
13 minuten geleden zei tdogg16:

Ehm... Rohan Dennis abandon? Volgens de PCS live feed. Kan de livestream niet kijken, iemand informatie hierover?

Ik lees op Twitter inderdaad ook dat hij opgegeven heeft, waarom weet ik nog niet.

Geplaatst
48 minuten geleden zei tdogg16:

Wie zijn de betere dalers eigenlijk uit deze kopgroep? (van degene die uiteraard het klimwerk ook aan kunnen)

Schachmann, Gallopin, Teuns, Bilbao, Bettiol, Costa, Benoot en Roche denk ik?

Geplaatst
35 minuten geleden zei tdogg16:

5 minuten geleden zei delichris:

Is ook niet bekend gemaakt tot op heden waarom Dennis is afgestapt.

Schijnen ziek te zijn bij Bahrein.

Geplaatst

Dennis is spoorloos meld Radio 1. Raar verhaal.

Duimen voor Schachmann :)

Geplaatst

Lees nu op Twitter dat hij gewoon in de bus zit. Martijn Hendriks van de NOS tweet een foto van zijn fiets bij de bus van Bahrein.

Geplaatst

Zou kansloos zijn om hier energie te verspelen. Ookal zie ik ook liever koers. Maar genoeg riten voor de boeg dat er wel vuurwerk vanuit t peloton komt.

Wel opmerkelijk dat Yates zo koerst. Benieuwd of de ploegleiders zeggen dat hij moet wachten op Trentin of dat ze ook achter de beslissing van Yates staan om door te rijden.

Geplaatst
3 uur geleden zei Erwin.:

Zou me ook niks verbazen als hij er gauw af moet tbh. 

Kenner.....

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

Simon Yates wel een gevaarlijke klant die erbij zit.

Luisteren volgende keer @Pino

Geplaatst
2 minuten geleden zei Pino:

Kenner.....

Ik zeg niet dat hij er gauw af moet he, maar dat het me niks had verbaasd. Qua kwaliteiten is hij altijd de beste omhoog van deze kopgroep maar deze Tour was het tot nog toe niks (bewust natuurlijk maar na zo'n Giro kan het ook gewoon echt niet zijn).

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Luisteren volgende keer @Pino

Ja ik had mijn bets al gedaan, de vorige 2x met Teuns en De Bendt ging het goed, dus ik had mijn zinnen nu op Greg gezet :-(

Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt.

Geplaatst
7 uur geleden zei delichris:

De toppers in het klassement houden zich rustig ivm de tijdrit van morgen. Maar zaterdag gaat het zeker los.

Toch gelijk gekregen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Toch gelijk gekregen. 

Ja was ook wel te verwachten he sjappie. 

Vreemde gang van zaken die abadon van Dennis. Hij schijnt het niet eens te zijn met het materiaal. Ik hou Twitter wel I'm de gaten. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Pino:

Morgen ga ik denk ik trouwens wel op v Aert inzetten als er een leuke quotering aan hangt.

Goed plan.

Hopelijk kan Kruijswijk bijblijven bij Thomas en Bernal en wat tijd pakken op de andere klassementsrenners. Alaphilippe zal de trui wel houden.

Zaterdag Tourmalet en slechts 117km :classic_love:

bewerkt door 007mark