Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
2 uur geleden zei MisterX:

Wat mij na gisteren vooral dwars blijft zitten: Vanaf welk moment wist de organisatie van de problemen in de afdeling? Van de modderstromen etc. Kwamen deze opeens last minute opzetten en kwam dit als een verrassing, waardoor er last minute in de afdeling ingegrepen moest worden. Of was dit al langer bekend en wilde de organisatie maar geen knoop doorhakken?

Als deze modderstromen etc. al even bezig waren of al voorspeld waren, dan zou je verwachten dat ze de keuze eerder hebben kunnen maken. Als aan het begin van de laatste klim al bekend was dat de rest geschrapt werd, dan zou de laatste klim naar mijn idee volledig anders zijn uitgepakt. Hierover kan ik eigenlijk weinig vinden op het internet. Weet iemand wanneer de barre situatie bij de organisatie bekend was? 

Dit kwam plotseling opzetten. Er is een filmpje van supporters te zien die ergens stonden langs de route en ze worden gewaarschuwd van een aardverschuiving/modderstromen. Dit had niemand aan zien komen.

Geplaatst

Steven zo toch gewoon alles of niks? Hij staat toch "maar"4e. De Plus straks volle bak en daarna zelf. Alles of niets. Of hij dan 4e of 5e wordt maakt ook niet meer uit. 

Geplaatst

Hij kraakt! Derde plek is denk ik wel binnen als er niets geks verder gebeurt. Zou er nog een aanval op plek 2 komen van hem?

Geplaatst
1 minuut geleden zei GAE EAGLES:

Mooi dat Alaphilippe eraf is, kan Kruiswijk nog stijgen zo of is plek 3 het maximum?

Thomas staat maar 12 seconden boven hem. Dat is nog zeker mogelijk te overbruggen. 1e plek lijkt me niet meer haalbaar. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Mooi dat Alaphilippe eraf is, kan Kruiswijk nog stijgen zo of is plek 3 het maximum?

12 seconden op Thomas, maar Buchmann staat er ook nog vrij dicht achter. Iets meer dan 20 sec uit mn hoofd.

Edit: 27 seconden om precies te zijn.

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst
5 minuten geleden zei MetalMichael:

12 seconden op Thomas, maar Buchmann staat er ook nog vrij dicht achter. Iets meer dan 20 sec uit mn hoofd.

Edit: 27 seconden om precies te zijn.

Ja klopt, die zit nog aardig in de buurt inderdaad. Wordt nog een leuk slot in ieder geval

Geplaatst

Het blijft wel zonde dat Kruiswijk gisteren die 5 seconden niet pakte op die berg. Dan had hij nu nog maar 7 seconden goed te maken op Thomas.

bewerkt door delichris

Geplaatst

Prachtig dat Nibali wint.

En Kruiswijk. Niet aangevallen en gewoon derde worden. Ontzettend saai maar hij pakt er wel een podiumplek mee. Al was hem dat niet gelukt als Pinot niet uitgevallen was.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Dysproz:

Prachtig dat Nibali wint.

En Kruiswijk. Niet aangevallen en gewoon derde worden. Ontzettend saai maar hij pakt er wel een podiumplek mee. Al was hem dat niet gelukt als Pinot niet uitgevallen was.

Dat zullen we nooit weten helaas.

Geplaatst

Kruijswijk en Buchmann gewoon niet goed genoeg, Thomas beter. Zoals verwacht. Bernal simpel eindzege, Thomas op zijn gemak tweede. Alaflip eruit.

Geplaatst

Knappe podiumplaats van Kruijswijk.

Bernal terechte eindwinnaar.

Mooie ritwinnaar met Nibali.

Fantastisch dat Alaphilippe in ieder geval nog 5e wordt. Niemand verwacht.

Geplaatst

En toch heb ik een mooie Tour gezien. Jumbo die een geweldige Tour mee maken en Kruiswijk pakt zijn doelstelling. Het was in ieder geval geen Ineos trein en dan de rest. Alaphillipe heeft de Tour ook heel veel kleur gegeven. En ik hoop stiekem dat Tom naar Jumbo gaat en dan kan Jumbo wel eens een hele sterke ploeg opstellen.

Geplaatst
18 minuten geleden zei delichris:

Het blijft wel zonde dat Kruiswijk gisteren die 5 seconden niet pakte op die berg. Dan had hij nu nog maar 7 seconden goed te maken op Thomas.

Welke 5 seconden?

Geplaatst

Zeer zeker. Ook zelden zulke kleine verschillen in het klassement. Eigenlijk konden nog 5 man de Tour winnen voor de etappe van vandaag.

Geplaatst
3 minuten geleden zei delichris:

Die berg waar Bernal als eerste gister overkwam gisteren. Daar ging Deplus als tweede over. 

:-D  oja. Ging die zn jasje aantrekken ipv die extra seconden pakken. Dan wil én verdien je heel die podiumplek niet eens man.

bewerkt door Magikarp

Geplaatst
1 minuut geleden zei Magikarp:

:-D  oja. Ging die zn jasje aantrekken ipv die extra seconden pakken. Dan wil én verdien je heel die podiumplek niet eens man.

Klopt. Deplus vroeg daar ook iets. Het is wel achteraf natuurlijk, maar dat scheelde wel vijf seconden. Volgens mij vroeg Dijkstra of Ducrot het ook zich af.

Geplaatst
27 minuten geleden zei delichris:

Die berg waar Bernal als eerste gister overkwam gisteren. Daar ging Deplus als tweede over. 

Yates en Barguil zate  daar nog tussen die de bonis pakten.

Bernal verzuimt vandaag trouwens om ook de bollentrui nog te pakken.

bewerkt door 007mark

Geplaatst
33 minuten geleden zei 007mark:

Yates en Barguil zate  daar nog tussen die de bonis pakten.

Bernal verzuimt vandaag trouwens om ook de bollentrui nog te pakken.

Aha ok. Dan waren de commentatoren ook in de war.