Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Sophomore:

Je hoort altijd veel goede verhalen over de jeugdopleiding van Ajax, maar hebben ze daar eigenlijk ooit een renner opgeleid die op een dergelijke manier #ClasicaSanSebastian heeft gewonnen?

Tja voetballers opleiden doen ze niet echt daar

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
1 uur geleden zei Kavinos:

Mooie solo van Evenepoel, op Sporza zijn ze denk ik 100 keer klaar gekomen.

Haha dat denk ik ook. 

Geplaatst
12 uur geleden zei Kavinos:

Mooie solo van Evenepoel, op Sporza zijn ze denk ik 100 keer klaar gekomen.

Dat doen ze bij iedere Belg. De NOS is nationalistisch, maar Sporza is de overtreffende trap. 

Geplaatst
8 uur geleden zei MisterX:

Dat doen ze bij iedere Belg. De NOS is nationalistisch, maar Sporza is de overtreffende trap. 

Al die voorjaarsklassiekers met Tom Boonen vroegah.... :classic_blink:

Geplaatst
7 uur geleden zei Sophomore:

Vond het behoorlijk meevallen, was meer ongeloof. 

Het scheelde dat Wuyts er niet zat. Weet ff niet hoe deze commentator heet, maar die heeft een pak minder emotie bij zijn commentaar geven.

José de Cauwer was wel extreem lovend maar die is niet zo erg als Wuyts

Geplaatst
2 uur geleden zei Erwin.:

Het scheelde dat Wuyts er niet zat. Weet ff niet hoe deze commentator heet, maar die heeft een pak minder emotie bij zijn commentaar geven.

José de Cauwer was wel extreem lovend maar die is niet zo erg als Wuyts

Ruben Van Gucht.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Barteh:

Mogen jullie blij zijn dat je geen Colombiaans commentaar hadden bij de tour. De laatste 10km in Parijs hebben ze gewoon geen commentaar meer gegeven. Om de 100 meter noemen hoe lang het nog was tot aan de 3km en de laatste 3 kilometer gewoon alleen maar geroepen over hoe goed Bernal is en hoe mooi het is voor Colombia. Ze hebben die hele sprint niet eens becommentarieerd. 

:-D

Geplaatst

Wat een vreselijk nieuws. Elke leeftijd is verschrikkelijk maar 22 zeg, pfff. 

Geplaatst

Echt heel erg. Hij was de renner vh voorjaar waarvan je dacht die is die verdomde Lotto renner die er nog steeds aanhangt?

Niet dat het minder erg was als het een minder goede wielrenner was.... 

Geplaatst

Ik heb het ''slechts'' gehouden bij het lezen van wat artikelen en reacties erin en daaronder, maar kon het niet aan ook nog sociale media te lezen. Ik huilde nu al en kreeg pijn in hart van dit immense onrecht. Deze geneutraliseerde rit gaat zo onwerkelijk worden, net als indertijd met Casartelli en Weylandt.

Geplaatst

Ik denk dat ze vooral ontroerd waren dat zo'n manneke dit kan na een week met narigheid

Geplaatst

Narigheid? Heb ik wat gemist? Afgelopen week op vakantie geweest en heb het nieuws in die week niet echt gevolgd. 

Geplaatst
19 minuten geleden zei MisterX:

Narigheid? Heb ik wat gemist? Afgelopen week op vakantie geweest en heb het nieuws in die week niet echt gevolgd. 

Bjorg Lambrecht is overleden na een zware val. 

Geplaatst

Hoe slecht is de cameraman/vrouw bij de wegwedstrijden van de vrouwen? Goedendag zeg. Het beeld gaat alle kanten op.