Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Schitterende beelden van de Vuelta op het einde..... 

Roglic gevallen door een motard. Lopez ook gevallen. 

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Bijzonder ja, leek de hele rit maar net het groepje favorieten bij te kunnen houden. Het beeld valt even weg en vervolgens rijdt ie met Quintana bijna op kop en valt ie aan.

20 jaartjes nog maar, na Evenepoel en Bernal opnieuw een bijzondere overwinning voor een heel jonge renner. vd Poel was laat met zijn AGR overwinning.

bewerkt door Erwin.

Geplaatst

Viel wel mee toch. Ja het doet niks voor het klassement of je prono, maar het was wel leuk om te zien en spannend tot het einde.

Geplaatst

Geen strijd voor klassement, maar voorin inderdaad een leuke finale.

Hopelijk vandaag wel weer oorlog tussen de kleppers. Lekker muurtje weer vlak voor de finish.

Geplaatst

Die laatste klim is een gruwel met smalle en slechte weggetjes ook nog eens

EDpQlDcXYAAPoKm?format=jpg&name=medium

EDpSH1-XYAIAdU_?format=jpg&name=large

EDpTC9pXUAYfBH5?format=jpg&name=large

EDpTFwUW4AIorlw?format=jpg&name=large

Geplaatst

Zo ben ik ff blij dat ik vandaag gewoon mag computeren en niet dat omhoog hoef. Even puzzelen met scorito :)

Geplaatst

Had die foto's nog niet gezien, maar kan niet anders dan spektakel worden. Gelukkig op tijd thuis vandaag om laatste klimmetjes en finish te zien.

Geplaatst

Overigens is het wel goed mogelijk dat die wegen inmiddels opnieuw aangelegd zijn. Die 45,5% is een mogelijk een binnenbochtje ofzo, kan me dat echt niet voorstellen anders.

Tip: de Twitter voorbeschouwingen van Will Newton zijn echt een aanrader, daar heb ik deze plaatjes ook vandaan. 

Geplaatst

Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. 

Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. 

Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Geplaatst
Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino:

Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. 

Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. 

Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Je doet het inderdaad niet zo goed bij sportpools..

Geplaatst
14 minuten geleden zei Elano:

Je doet het inderdaad niet zo goed bij sportpools..

En bij scorito ook niet. Dit is een hele slechte Vuelta voor me. Pffff

Geplaatst
Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino:

Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Zou hier je mening/kijk/zienswijze over willen horen. Blijf dat toch opvallend vinden. 

Naast het feit dat je vanuit een competitie aspect de beste tegen de beste wilt zien, is dit ook vanuit een commercieel oogpunt niet ideaal als koersen tegelijk bezig zijn qua kijkers etc. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

In de tour had je toch gewoon de beste sprinters? 

En die Bennett hoort echt niet bij de beste sprinters. In zijn ploeg zijn er sowieso al 2 beter. 

bewerkt door Pino

Geplaatst

Ik denk dat in een vlakke sprint Bennett meer snelheid heeft dan Sagan. Sagan heeft wel andere kwaliteiten waardoor hij goed mee kan in vlakke spurts.

Als ik nu 3 namen moest noemen zou dat Groenewegen, Viviani, Ewan zijn. Ackermann zou daarbij kunnen horen maar moet het nog (vaker) laten zien als de anderen er ook zijn.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Sophomore:

Maar waarom rijden ze niet allemaal in dezelfde koers in plaats van een stuk of drie vier te gelijk. 

Hoofdreden is denk ik de overvolle UCI-kalender.