Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Prima.

Mij lijkt een ploegentijdrit naar de Champs Elysees ook wel een keer wat trouwens.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
11 minuten geleden zei 007mark:

Prima.

Mij lijkt een ploegentijdrit naar de Champs Elysees ook wel een keer wat trouwens.

Dat zou echt top zijn ja.Schitterende beelden nomnomnom.

Geplaatst
2 uur geleden zei 007mark:

Vandaag is de laatste 3km aan 3% omhoog. Vrijdag loopt ook de laatste kilometer flink naar boven.

Klopt. Vandaag en vrijdag kunnen het podium niet maken, maar als je net kut gepositioneerd zit kan je er wellicht dure seconden verliezen. Zeker het gat Pogacult - MAL is te verwaarlozen.

Geplaatst

Hahaha ouwe Kenny. Maar zelfs hij kan 3% wel aan. Ook nu nog.

Geplaatst

Nou voorlopig is er een kopgroep weg van 40 man met o.a. Quintana, Kelderman, Pernsteiner en Knox uit het klassent. Ook sprinters Bennett, Jakobsen, Arndt, Degenkolb, vd Sande, Venturini zijn mee. Hebben ongeveer een voorsprong van 1.40. Dus gaat blijkbaar toch oorlog worden. Is nog 193 kilometer (langste etappe van de ronde), maar lijkt er wel op dat ze vooraan genoeg knechten mee hebben om het tempo hoog te houden. Benieuwd welke ploegen in het peleton een handje gaan toesteken aan Jumbo.

Geplaatst

Het is goeien koers. Quintana loopt al 3 minuten in, maar hij stond inmiddels ook al dusdanig ver dat hij alleen Majka nog maar inhaalt

Geplaatst

Hoe kan ik dit online volgen? Met beelden dan.

EDIT: Ah het komt zometeen op Eurosport die kan ik bekijken via T-Mobile thuis

bewerkt door Pino

Geplaatst

Boven de vier minuten ondertussen. Nu gaat het wel interessant worden.

Geplaatst

Waar kijken jullie? Eurosport zendt een of andere B koers uit :moop:

Geplaatst

Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder  in de feed haha.

Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit :cab: 

Verslag etappe
Wij zijn er even tussenuit
Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug.

Tot zo!
3 minuten
Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement.

bewerkt door Gert

Geplaatst
15 minuten geleden zei Pino:

Waar kijken jullie? Eurosport zendt een of andere B koers uit :moop:

Vanaf half 3 gaan ze live

Geplaatst
Zojuist zei Erwin.:

Vanaf half 3 gaan ze live

Godverdomme, moet ik ook nog 35 minuten gaan werken hier.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Gert:

Ik kijk niet. Ben aan het werk. Checkte wel scorito en dan zie ik dit hieronder  in de feed haha.

Gaan ze eerst lunchen ofzo tot half vier? De vuelta staat in de brand en ze zeggen doodleuk get blijft wel ff 3 minuten we gaan even 2 uurtjes er tussenuit :cab: 

Verslag etappe
Wij zijn er even tussenuit
Het lijkt erop dat het verschil tussen kopgroep en peloton 3 minuten blijft. Wij gaan er even tussenuit en zijn om 15.30u weer terug.

Tot zo!
3 minuten
Het verschil tussen kopgroep en peloton is nu toch al een tijdje 3 minuten. Op zich zijn dat geen rampen voor Roglic, die toch nog 7'43" verschil heeft op Quintana. Maar ze gaan het verschil toch goed in de perken moeten houden. Jumbo-Visma krijgt wel de hulp van UAE en Astana, die ook Pogacar en Lopez veilig willen houden in het klassement.

Is gewoon een stagiair oid die dit doet, vanaf half 4 pakken ze het intern op bij Scorito volgens mij. 

Geplaatst

Hmmm okay maar die stagiair kan toch ook wel verslag doen in die tijd van de koers? Betalen nu voor Scorito (wat ik begrijp en prima vind), maar dan verwacht je dit soort dingen toch eigenlijk niet.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Gert:

Hmmm okay maar die stagiair kan toch ook wel verslag doen in die tijd van de koers? Betalen nu voor Scorito (wat ik begrijp en prima vind), maar dan verwacht je dit soort dingen toch eigenlijk niet.

Ze gaan ook gewoon door ;)

Geplaatst

Waaiers.

Ze hadden Roglic wel heerlijk kunnen flikken trouwens. Het is dat Astana en wat ik lees zelfs movistar werk opknapt.