Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Denk dat Evenepoel slecht gepositioneerd zat, omdat hij al op een leegloper stond. En bewust heeft doorgereden tot laatste 3 kilometer.

Geplaatst

Nouja, in de wetenschap van de 3km-regel. Dat hij pas zijn fiets zou parkeren binnen die grens

2 uur geleden zei Sophomore:

Hoe bedoel je "bewust doorgereden" Mark? Kun je ook "onbewust doorrijden"? 

Geplaatst

Exit Roglic :classic_sad:

Hup Mas en/of Lopez dan maar....of Thymen? Die moet dan wel echt veel tijd goedmaken wat ik niet zo snel zie gebeuren. Maar als die nog top-5 zou kunnen halen dan komt hij wel lekker binnen bij INEOS.

Geplaatst

Ik ben dan maar gewoon voor Evenepoel. Beetje België supporteren mag wel.

Geplaatst

Evenepoel moet in elkaar gaan storten of anders zie ik enkel Mas nog een kleine kans maken. Maar de ritten die nog op het menu staan zijn niet vreselijk zwaar. Moet vooral van die laatste bergrit komen (en er dan al vroeg aan beginnen). 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Socrates:

Evenepoel moet in elkaar gaan storten of anders zie ik enkel Mas nog een kleine kans maken. Maar de ritten die nog op het menu staan zijn niet vreselijk zwaar. Moet vooral van die laatste bergrit komen (en er dan al vroeg aan beginnen). 

Een coup zoals in 2012 met Contador tegen Rodriguez. 

Geplaatst

ongelofelijk hoe sommige hier op die instorting zitten te hopen. kleine kindjes.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Aaron21:

ongelofelijk hoe sommige hier op die instorting zitten te hopen. kleine kindjes.

Wie willen dat dan?

Hoogstens willen er een paar wat spanning terug.

Ik heb meer met Poga dan met Vingegaard, maar toch was het een aangename verrassing toen Vingegaard ineens terug in het gevecht kwam.

Geplaatst

Idd, ik hoop ook nog op een wedstrijd. Al acht ik die kans te klein. Evenepoel kan heus nog wel door het ijs zakken dat zie ik nog wel gebeuren. Die val heeft invloed gehad en zo'n grote ronde constant rijden is ook niet niks met weinig ervaring in het ronde werk.  Maar de concurrentie is op dit moment te matig (in vorm). En het is Evenepoel dan meer dan gegund. Heeft er echt voor gekoerst met mooi etappes als gevolg.

Geplaatst

Jammer dat Astana en Movistar het werk opknappen wat Evenepoel zou moeten doen met zijn ploeg.

Geplaatst
10 minuten geleden zei 007mark:

Jammer dat Astana en Movistar het werk opknappen wat Evenepoel zou moeten doen met zijn ploeg.

Tja het is wel een erg kleine kans dat ze het Evenepoel nog lastig kunnen maken. Al zou Movistar ook nog niet bang hoeven te zijn van Almeida.

Geplaatst

Het is nu wachten op Soler die teruggeroepen wordt naar Almeida en dat vervolgens openlijk weigert

Geplaatst

Heerlijke ontknoping.

Voor de spanning wel weer jammer. Evenepoel hier te sterk, kan deze beklimming ook goed aan. Lopertje.

Geplaatst

Mas ook weer lekker onduidelijk wat ie nou wilt. Trekt zijn aanvallen telkens niet door, maar op 1k dan weer juist wel waardoor hij Evenepoel naar de ritoverwinning rijdt.

Geplaatst

Heeft meerdere keren gewoon goede pogingen gedaan. Maar als je merkt dat Evenepoel snel countert en gewoon dicht op het wiel zit heeft doortrekken ook weinig zin.

Geplaatst
1 uur geleden zei Socrates:

Heeft meerdere keren gewoon goede pogingen gedaan. Maar als je merkt dat Evenepoel snel countert en gewoon dicht op het wiel zit heeft doortrekken ook weinig zin.

Dat snap ik ook,  maar waarom dan die laatste km wel proberen hem te breken? Nu loopt ie alleen maar verder uit

Geplaatst
1 minuut geleden zei Erwin.:

Dat snap ik ook,  maar waarom dan die laatste km wel proberen hem te breken? Nu loopt ie alleen maar verder uit

Hij moet toch iets? Als je niets doet schiet je sowieso niks op.