Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Wat een verrassing met Foss..

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Ik kijk echt veel te weinig wielrennen, maar ik vind dat tijdrijden echt een partij teringvet. Leuk ook wel een verrassende winnaar. Jumbo Klisma is wel het nieuwe Ineos. Die winnen echt alles.

Geplaatst

Wereldkampioen tijdrijden worden als je eerste echt serieuze profzege. :classic_ohmy:

bewerkt door aron24

Geplaatst

En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus.....

Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Viktor:

Het is verrassend dat hij wint, maar het is wel gewoon een gekend tijdrijder hè. Zijn vorm was alleen al een tijdje minder.

Geplaatst

het is ook niet dat Remco niet moe was of Ganna in supervorm verkeerde hé. desalniettemin, best verrassend.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Aaron21:

het is ook niet dat Remco niet moe was of Ganna in supervorm verkeerde hé. desalniettemin, best verrassend.

Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was.

Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg. Dit is gewoon een bizarre winnaar.

bewerkt door Viktor

Geplaatst
Zojuist zei Viktor:

Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was.

Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg.

Wat wil je nu eigenlijk insinueren?

Geplaatst

Eerder dit jaar in Portugal over een soortgelijke lengte vierde geworden, in de buurt van Hayter en Küng. Top 10 in beide Giro-tijdritten terwijl zijn vorm eigenlijk vies tegenviel. Na de Giro ook niet super veel gekoerst, wat frisheid kan ook meespelen tegenover de gasten achter hem. Het is ook niet super gek.

Wielerflits serieus nemen is overigens nooit een goed idee.

bewerkt door Socrates

Geplaatst
14 uur geleden zei Viktor:

Hoezo, vonden we de Olympische titel van Cancellara dubieus? :classic_blink:

Geplaatst
14 uur geleden zei Viktor:

Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet.

Geplaatst
34 minuten geleden zei Steels:

Hoezo, vonden we de Olympische titel van Cancellara dubieus? :classic_blink:

Hij doelt op het motortje in de fiets van Cancellara.

Geplaatst

Waarom is dit nu ineens heel erg verdacht? Foss heeft toch gewoon een prima TT. Geen wereldtop, maar dat is bijv een Hayter ook (nog) niet. En die had hier ook kort kunnen eindigen. Denk gewoon een combinatie van een topdag, frisheid en talent voor tijdrijden wat Foss de zege heeft gebracht.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Aaron21:

Hij doelt op het motortje in de fiets van Cancellara.

Dat was toch eerder tijdens de Ronde van Vlaanderen met Tom Boonen?

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet.

Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer.

EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK.

bewerkt door Viktor

Geplaatst
44 minuten geleden zei Viktor:

Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer.

EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK.

En Waerenskjold ;) 

Maar wat wil je eigenlijk zeggen/insinueren met je eerste reactie?

Geplaatst
57 minuten geleden zei Viktor:

Kijk eens naar de Giro waar Foss op tijdritten 6e en 8e wordt dus zo gek is het gewoon niet.

Geplaatst
6 uur geleden zei delichris:

Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. ;c

Geplaatst
4 uur geleden zei Richarð.:

Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. ;c

Welk nieuws? Heb ik iets gemist?

Geplaatst

Ok, thanks. Dit nieuws is in België niet doorgekomen. Heeft niks met wielrennen te maken, toch?