Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
12 uur geleden zei Kami:

Ok, thanks. Dit nieuws is in België niet doorgekomen. Heeft niks met wielrennen te maken, toch? 

Klopt, het hele onderzoek lijkt geen link te hebben de wielerploeg. 

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Nah vind hem niet bepaald een knechttype. Ik gok dat ze eerder Ayuso volgend jaar naar de Tour nemen en Yates de Giro/Vuelta mag gaan doen.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Erwin.:

Nah vind hem niet bepaald een knechttype. Ik gok dat ze eerder Ayuso volgend jaar naar de Tour nemen en Yates de Giro/Vuelta mag gaan doen.

Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Socrates:

Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. 

Ja kan zeker hoor. Al stuurden ze Pogacar ook al na 1 Vuelta naar de Tour, maar die was al wel weer een jaar ouder toen.

Geplaatst

Met een gebroken elleboog verwacht je toch op zijn minst een solo van 120 km van van Vleuten. :-D

Hoe dan? 

Geplaatst

Benieuwd naar een eerste reactie van @PJHoutman op deze geweldige prestatie. 

Wat een geweldige prestatie! Ook een mooi WK van Lutsenko.

Geplaatst

Mooi dat aanvallen loont. Dat de rest van de favorieten Evenepoel zoveel ruimte durft te geven snap ik persoonlijk niet, desondanks een knap nummertje van Remco.

Geplaatst

*Vreugdedansje*

Als Belg zijnde was dit absoluut geen saai WK. Ik heb haast geen vingernagel meer over. 

Remco plaatste zijn eerste demarrage op 56km. Toen dacht ik, Remco, chill jongen, het is nog ver. Toen reed Loetsenko weg met Remco op 30km. Op de voorlaatste keer Mount Pleasant zag ik de Kazach naar zijn moeder roepen en langzaam wegglijden uit het wiel. Toen wist ik het is binnen. Die kleine zien ze niet meer terug.

Maar hoe de favorieten zomaar Remco op 70km  lieten meeglippen met die grote kopgroep, dat begreep ik niet. De Fransen, Pogacar, ... lieten zich daar toch wel ringeloren. 

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Het is ook wel een klein beetje dom.

Ik vind het niet dom. Als jij ligt te slapen en er gaan een aantal malloten meerdere keren op de deuren bonken zou ik ook kwaad worden. En dat hij ze duwt is niet handig, maar ik snap hem wel. Het is gewoon zonde, want vd Poel was zeker een favoriet geweest.

Ik heb niets gezien van de koers, maar zo te zien aan de uitslagen was Evenepoel een klasse apart.