Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
19 minuten geleden zei rich ruzzian:

We weten niet of het zelfmoord is.  

Wel triest 40 jaar nog maar

Dit is gewoon wat er in het nieuwsbericht staat hoor.

Geplaatst

Heel treurig, ja. Moet bij Westra toch vooral denken, zoals velen waarschijnlijk, aan die onverwachte strijd met Bradley Wiggins in Parijs-Nice. 

Geplaatst
9 uur geleden zei rich ruzzian:

Gaat om hartfalen aldus Raymond Kerckhoffs van wielerflits

Dat had ik nog niet meegekregen, maar ik typte letterlijk wat er in het bericht stond.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Dat had ik nog niet meegekregen, maar ik typte letterlijk wat er in het bericht stond.

En daarmee werd bedoeld dat hij zich verloren had in drank en drugs, wat indirect hem wel de das om heeft gedaan maar dus niet direct.

Geplaatst
3 uur geleden zei Erwin.:

En daarmee werd bedoeld dat hij zich verloren had in drank en drugs, wat indirect hem wel de das om heeft gedaan maar dus niet direct.

Ik had ook nergens gezegd dat het zelfmoord was.

Geplaatst

Nee inderdaad, heb het idee dat Van der Poel gewoon net even slimmer is, want op absolute sprintpower zou Van Aert echt niet onder hoeven doen. De manier van aangaan vandaag was daar ook weer zo'n typisch voorbeeld van

Geplaatst
31 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Nee inderdaad, heb het idee dat Van der Poel gewoon net even slimmer is, want op absolute sprintpower zou Van Aert echt niet onder hoeven doen. De manier van aangaan vandaag was daar ook weer zo'n typisch voorbeeld van

Ik denk wel dat Van Aert een minder hoge powerpiek heeft dan VdPoel. Die kan zo extreem aanzetten, daar kan zelfs Van Aert niet tegenop.

Geplaatst
2 uur geleden zei Hwb:

Ik denk wel dat Van Aert een minder hoge powerpiek heeft dan VdPoel. Die kan zo extreem aanzetten, daar kan zelfs Van Aert niet tegenop.

Ik denk inderdaad dat Van der Poel bij het aanzetten sneller is maar als het op een lange sprint aankomt zonder slimmigheden Van Aert de meeste power in zijn benen heeft. Maar ze ontlopen elkaar zo ontzettend weinig dat het iedere keer weer op de details beslist wordt. Hopen op nog vele van dit soort duels in het voorjaar op de weg :h

Geplaatst

Als dat zou is, zou Van Aert VdPoel in een sprint toch veel vaker kloppen? VdPoel heeft echt meer power volgens mij. Kan beter een enorme (kortdurende) inspanning leveren.

Geplaatst

Volgens mij komt dat omdat ze alleen tegen elkaar sprinten in een "sprint a deux" en dit normaal gesproken aankomt op de laatste +/- 200 meter. Hierin is Van der Poel mede door zijn explosiviteit en slimmigheid inderdaad beter. Ik bedoelde meer dat als het op een echte massasprint aan zou komen, dus 500, 600 meter volle bak sprinten op een rechte weg Van Aert normaal gesproken zou winnen. 

Geplaatst
59 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Volgens mij komt dat omdat ze alleen tegen elkaar sprinten in een "sprint a deux" en dit normaal gesproken aankomt op de laatste +/- 200 meter. Hierin is Van der Poel mede door zijn explosiviteit en slimmigheid inderdaad beter. Ik bedoelde meer dat als het op een echte massasprint aan zou komen, dus 500, 600 meter volle bak sprinten op een rechte weg Van Aert normaal gesproken zou winnen. 

Een massasprint is ook maar 150-300 meter. Vd Poel doet daar niet aan. Ik denk dat hij het zou kunnen, al heeft hij wat moeite met de positionering. Heeft ooit op een EK echt vrij indrukwekkend gesprint tegen mannen als Nizzolo, Ackermann etc. Werd 4e meen ik, maar kwam van achteruit vrij hard opzetten. Heeft zich itt Van Aert daarna nooit op massasprints gericht. Is dus lastig om te zeggen wie dan zou winnen. Simpelweg geen vergelijkingsmateriaal.

Al heeft MvdP in de AGR (2019?) laten zien dat hij ook best een lange sprint best goed kan. Zelfs na kilometerslang sleurwerk vooraf.

Geplaatst

Met de body en wattages die VdP heeft lijkt het me vrij duidelijk dat hij een uitstekende massasprinter zou kunnen zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je als renner niet op die chaos zit te wachten.