Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
Dat lijkt me nou een ideale renner voor dat project van Boogerd, Breukink en van Poppel mocht dat nog van de grond gaan komen. Ruijgh is misschien niet meer de jongste, maar laat dit seizoen bij Vastgoedservice zien dat dat niet zijn eigenlijke niveau is.

Die nieuwe ploeg van Boogerd en co is toch ook geen WT?

Geplaatst
Die nieuwe ploeg van Boogerd en co is toch ook geen WT?

Die wordt waarschijnlijk pro-continentaal, Vastgoedservice is nog een niveau lager (continentaal, soort 3e klasse).

Geplaatst
Hoewel het budget met Lotto en BrandLoyalty nog niet toereikend is, is de belangrijkste financiële kloof nu wel gedicht en lijkt het vinden van een kleinere co-sponsor slechts een kwestie van tijd. Richard Plugge bevestigde gisteravond dat hij een concrete aanbieding op zak heeft, maar wilde verder niet ingaan op de details van de deal. ,,We staan er heel goed voor.”

Een mogelijke co-sponsor in dit project kan Roompot Vakanties zijn. Twee weken geleden zat teammanager Richard Plugge met de Zeeuwse directeur Jurgen van Cutsum en werd duidelijk dat Roompot een bedrag van circa 1 miljoen euro in een professionele wielerploeg wil investeren. Roompot is overigens ook in onderhandeling met het nieuwe wielerproject Orange Cycling van Erik Breukink, Michael Boogerd, Jean-Paul van Poppel en Michael Zijlaard.

Bron: De Telegraaf.

Geplaatst
Bianchi kan het eventuele gat toch aanvullen?

Dat dacht ik dus ook.

Sowieso erg goed nieuws natuurlijk. Ik begon het al somber in te zien, maar ben blij dat er twee Nederlandse sponsors zijn die de ploeg over willen nemen. Wanneer je als NL sponsor in wil stappen is dit natuurlijk wel het juiste moment. Je hoeft geen hele ploeg op te bouwen met een Nederlands karakter. Indien je dit niet ingestapt had en volgend jaar had willen proberen lag iedereen onder contract en kon je opnieuw beginnen. Ik ben benieuwd naar het shirt.

Geplaatst

Lotto is geel natuurlijk. Oranje terug is wellicht ook een optie? Niet dat ik oranje een mooie kleur vind, maar het is wel onderscheidend ipv dat zwarte wat driekwart van de ploegen zo'n beetje tegenwoordig heeft.

Geplaatst

BrandLoyalty heeft wel zwarte schaatspakken. Weet niet wanneer Lotto daar iets te zeggen krijgt, maar ze willen het wel een gelijkwaardige uitstraling geven. Best kans dat het zeker het eerste jaar dus ook zwart wordt.

Geplaatst

Want van zwarte truitjes hebben we nog niet genoeg ...

Sowieso dit seizoen een hel qua onderscheiden: Eurocar en Movistar, Cannondale en Tinkoff in de tour

Commentatoren hebben er ook last van

Geplaatst

Merknaam van BrandLoyalty is inderdaad zwart en oranje. Meer zwart hebben we echt niet nodig in het peloton, tenzij een andere kleur ook aanzienlijk aanwezig is. Eerst maar eens officieel rondkomen, al zal dat als zelfs Lotto reageert wel goed komen.

Geplaatst

Die linker is Betancur neem ik aan dan :r Die rechter lijkt echt op Uran namelijk.