Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Laten we bovendien niet vergeten dat Majka 23/24 is. Dan is het wat vreemd om dingen te zeggen als "voorheen won hij niet". Hij heeft vorig jaar al knappe dingen laten zien en trekt die lijn nu door.

Het is opvallend wat hij doet, maar voor een groot talent ook weer niet uitzonderlijk. Zie bijvoorbeeld Kelderman: Giro-Dauphine en nu weer sterk in Utah.

Klopt ook hoor, ik zei ook alleen dat ik dat het meest opvallende eraan vond. Als ik telkens met vraagtekens naar koersen kijk zou ik het niet meer leuk vinden, wat anderen ook al zeiden.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst
Opvallend is dat Rolland geen drol presteerde in de Tour en dan toch 11e is geworden. Heeft hij uberhaupt een top-10 gereden in etappes?

Majka vloog de bergjes op, dat mag dan wel selectief zijn gekozen, het valt wel op.

Welke etappes was hij dan zo opvallend sterker dan de rest? De keren dat hij vanuit het peleton begon was Nibali sterker en was hij redelijk gelijkwaardig aan de sterkste mannen daarachter, een Pinot/Konig/Peraud etc.. De keren dat hij vanuit een kopgroep kwam rekende hij af met een Visconti. Dat zijn toch wel namen waarvan Majka weg mag rijden?

Geplaatst

Majka is gewoon een groot talent en dat komt er dit seizoen uit. In de tour heeft hij geen 3 weken volle bak gereden, en de concurrentie was ook niet moordend ofzo. En in Polen kan hij altijd wat meer doordat hij daar vandaan komt.

Zo opvallend vind ik het dus niet.

Geplaatst

Nouja Majka heeft idd geen klassement gereden nee. Maar vergeet ook niet dat Contador uitviel he. Contador is de man van het klassement. Je weet niet wat voor een klassement deze man anders had gereden als hij vanaf dag 1 was uitgespeeld. Allemaal als. En niet leuk om over na te denken.

Geplaatst

Wat een dikke faal in de Eneco Tour, die kut rotondes. Echt, dramatisch. Van Poppel, Modolo, Haymen (o.a) al onderuit in verschillende valpartijen en misschien wel uit de wedstrijd.

Geplaatst
Het één sluit het ander niet uit.

Werk en zulks ;c

Geplaatst

Ik baal ook wel dat ik woensdag net naar België ga, maar jaa. Waarschijnlijk staan dan alle bussen enzo vlak voor waar ik werk, had ik wel ff heen willen gaan.

Geplaatst

Daar ga ik ook wel vanuit, ja. Het is ook geen toeval dat ze juist daar starten en finishen op de Claudius Prinsenlaan.

Geplaatst

"Wilfried Peeters, waarom rijdt Gert Steegmans op kop van het peleton?"

"Dat weet ik niet, ik heb Gert geen opdracht gegeven om dat te doen"

Oké :D

Geplaatst

Heerlijk ritje zeg :< Dumoulin leek verslagen, maar is gewoon alleen terug aan het rijden naar de voorste groep :cab:

Edit- Stybar! Maar wat was dat allemaal bij Belkin :r Boom en Mollema lekker tegen elkaar aan het rijden :-D

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Wat een heerlijke finale :<

Apart wat Mollema en Steegmans vandaag deden. Maar denk dat ook zonder Mollema's actie Stybar Boom had verslagen. Al zie je nu wel duidelijk dat een paar renners van Belkin volgend jaar ergens anders koersen. Desondanks sterk gereden van Belkin als ploeg.