Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Stom peloton in Colorado, om Jens niks te gunnen en in te halen op 900 meter van de meet. :(

Geplaatst
Kippenvel

Perfecte samenvatting van vandaag. En met een grote glimlach over de streep.

Geplaatst
aJspgH1.png

Startlijst voor Tour de l'Avenir, die over drie dagen begint. Het kan zijn dat er nog enkele, kleine foutjes in de startlijst zitten, dus tot die tijd zal ik nog even wachten met het aankruisen van favorieten en/of outsiders, het lijkt me namelijk sterk dat Portugal zonder Ruben Guerreiro verschijnt. Hoewel de eindwinnaar wat mij betreft al vast staat, zie post #839. Die ploeg is in de breedte nog veel sterker dan dat zooitje van 472 elk jaar stuurde (muv Quintana).

Eigen topicje hiervoor? :<

Geplaatst

Ik zie 155.VOGT Mario op de startlijst van L'Avenir staan. Ben nu al fan!

Geplaatst
Eigen topicje hiervoor? :<

Dat wil ik best doen, maar ik vraag me af of er genoeg animo is voor een koers waar hooguit een liveticker voor beschikbaar is.

Geplaatst
Dat wil ik best doen, maar ik vraag me af of er genoeg animo is voor een koers waar hooguit een liveticker voor beschikbaar is.

Met de startlijst en het parcours heb je al een prima openibgspost klaar. Ik heb er zelf geen verstand van, maar vind t wel interessant om te lezen. Of er animo voor is zal vanzelf blijken :)

Geplaatst

Is er al wat bekend over of vd Poel volgend jaar elders gaat fietsen? Heeft volgens mij sowieso nog een doorlopend contract meen ik.

Geplaatst
Is er al wat bekend over of vd Poel volgend jaar elders gaat fietsen? Heeft volgens mij sowieso nog een doorlopend contract meen ik.

Mathieu heeft nog een contract bij BKCP tot 2017, waar overigens een clausule inzit dat hij op elk gegeven moment onder dat contract uit kan komen, indien hij besluit naar de weg over te stappen. Daarbij moet gezegd worden, dat hij niet verwacht gebruik te maken van die clausule. Dus de kans is groot dat Mathieu alle jaren bij BKCP uitzit, en tot het einde van zijn contract in het veld blijft.

bewerkt door Teklehaymanot

Geplaatst

Even voor de duidleijkheid: Er is binnen het wielrennen géén transfersysteem? Een team is dus afhankelijk van aflopende contracten van renners, om ze te halen?

Geplaatst

Er kunnen ook renners gekocht worden maar dat wordt over het algemeen niet echt gedaan.

Geplaatst

Yup. Over het algemeen tekenen renners ook maar kortlopende contracten, vaak met een max van 2 jaar. Gesink en Kelderman hebben bijvoorbeeld bijgetekend voor 2 jaar. Mollema en Boom hebben een transfer gemaakt en ook allebei getekend voor 2 jaar.

Geplaatst

Die kortlopende contracten is ook vooral omdat vanwege de huidige structuur met sponsoren het altijd onzeker blijft hoe lang een ploeg blijft bestaan.

Geplaatst

Sagan was einde contract zover ik weet. Ploeg houdt in wezen ook op te bestaan door de fusie met Garmin.

Gilbert en volgens mij Cav waren volgens mij wel gekocht, maar de rest is over het algemeen transfervrij, ja.

Geplaatst

Toevallig is er net iemand (weet even niet meer wie) lopende het seizoen overgestapt van Orica naar BMC. Is niet weggekocht, want Orica is ermee akkoord: contract ontbonden.

Weet niet of Sagan nog doorlopend contract had. Het afkopen van lopende contracten door de nieuwe ploeg (zoals in het voetbal) is in het wielrennen iig heel zeldzaam.

Heeft denk ik ook met de kapitaalpositie van veel ploegen te maken.