Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lees net zelf ook dat hij het niet heeft gered. Hopelijk alsnog nieuws dat het tegendeel waar is.

• Antwoorden 6k
  • Weergaven 212,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik stond gisteren op de Kwaremont. Echt fantastische dag gehad, wat een volksfeest. We hebben de mannen dus drie keer voorbij zien komen, vooral die laatste was bijzonder indrukwekkend. De eerste was

• Ik was vandaag bij de ploegenpresentatie en start van de Omloop. Heel vet. Je merkte ook echt dat de renners weer blij waren dat de koers weer met publiek is: inclusief een ploegenpresentatie op de le

Geplaatst

Thomas Smolders ‏@Ljosmyndun 34m34 minutes ago View translation

In een race om toch maar de eerste te zijn heeft HLN de wielrenner Antoine Demoitié intussen al twee keer doodverklaard. Walgelijk.

Is HLN een beetje de Telegraaf van België?

Geplaatst

Het AD van België, ja. Maar dat is hetzelfde niveau, Sowieso waren zij de enige die zo stellig waren, op basis van een vage bron uit de entourage, terwijl de rest (oa NOS en Sporza) opgingen op de ploeg, die zei dat ie kritiek/in coma ligt op de IC. HLN heeft trouwens zijn bericht aangepast.

Geplaatst

Franse persagentschap AFP meldt alsnog zijn dood, nog niet bevestigd.

AFP was kennelijk de bevestiging door de Franse politie:

Belgische wielrenner Demoitié overleden

VANDAAG, 01:12SPORT ALGEMEEN, WIELRENNEN

Antoine Demoitié WANTY-GROUPE GOBERT

De Belgische wielrenner Antoine Demoitié is in een ziekenhuis in Lille overleden. Dat meldt de Franse politie.

De 25-jarige Belg viel tijdens de wedstrijd Gent-Wevelgem na 115 kilometer koers en werd aangereden door een motor. Hij werd naar een ziekenhuis in Lille gebracht waar hij in een kunstmatige coma werd gehouden.

De politie heeft een onderzoek ingesteld naar het ongeluk, heeft Frederic Evrard van de politie Nord-Pas-de-Calais tegen het Franse persbureau AFP gezegd.

NOS

:(

bewerkt door Viktor

Geplaatst

Denk dat er toch maar eens moet worden onderzocht waarom er de laatste twee jaar zo ongekend veel aanrijdingen binnen het peloton zijn.

Geplaatst

Zeker, het gebeurt de laatste tijd opvallend vaak. Triest nieuws natuurlijk. Laten we hopen dat het een verandering teweeg gaat brengen

Geplaatst

Guur wel vind ik zeg. Hoop wel dat dit nu voor verandering gaat zorgen.

Edit: Al staan de 2 zaken volledig los van elkaar natuurlijk.

bewerkt door Roprop

Geplaatst

De verandering zal voort moeten komen n.a.v. de andere overleden Belgische wielrenner, ja.

Geplaatst

Dat is helaas niet eens nieuw. Pas na de dood van Casartelli en later Kivilev werden de regels voor helmen strenger.

Geplaatst

Als de motoren het niet doet, dan besluiten de renners elkaar maar van de fiets te slaan. Ik mag toch hopen dat in ieder geval de renner van Katusha uit koers word genomen.

Geplaatst

Contador heeft aangekondigd dat dit niet zijn laatste jaar zal zijn. Fantastisch nieuws wat mij betreft. Heb even zitten denken, maar ik denk dat het de beste ronderenner is die ik heb meegemaakt, boven Indurain en Armstrong.

Geplaatst

Daar geef ik je volkomen gelijk in. Het blijft eeuwig zonde van die (onterechte) schorsing, anders zag zijn palmares er nóg indrukwekkender uit.

Geplaatst
Armstrong > Contador. Maar zit niet zo veel verschil in.

Dat betwijfel ik toch. Als je alleen naar de Tour kijkt wel, maar Contador heeft imo meer bijzondere dingen gedaan als ronderenner, waarbij hij bovendien minder afhankelijk was van zijn ploeg. Plus, maar dat is waarschijnlijk niet eerlijk om mee te wegen, dat Armstrong een gemaakte ronderenner is. Dan kun je nog discussiëren over in hoeverre hij tot ronderenner gemaakt is door training, z'n ziekte en doping.

Geplaatst

Ja, dat heeft Contador zeker. Maar Lance heeft zich puur op de Tour gericht. Dus zullen niet weten of hij met een een focus op de Giro deze ook meerdere keren zou hebben kunnen winnen. Feit is idd wel dat Lance voor de ziekte wel een ander type renner was ja. Maar dat verandering in het type is bij Contador ook wel voorgekomen. Als je door zijn carrière heen kijkt naar zijn tijdritten, dan zitten daar ook verschillen in. Denk dat deze twee dicht bij elkaar zitten. Maar had bij Lance echt meerdere jaren achter elkaar dat hij echt onaantastbaar was.

Geplaatst

Contador heeft in wezen 9 keer een grote ronde gewonnen (alleen Merckx en Hinault hadden er meer), Armstrong slechts 7. Daarnaast sla ik iemand aan die alle grote rondes meermaals heeft gewonnen qua veelzijdigheid hoger aan dan iemand die zich puur focuste op de Tour en wat gezette kleine rondjes in de voorbereiding. Laat staan idd de gemaaktheid van Armstrong in zijn latere carrière, waarbij doping je wel degelijk een betere renner kan maken. Zeker met dat systeem wat Armstrong had, uniek, het grootst en het meest professioneel in de algehele geschiedenis van de topsport, vooral voor slechts een commerciële wielerploeg.