Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

tatalogobx2.jpg

FC Tatabánya Lombard.

Door verveling ben ik begonnen met een nieuwe game, wiste eigenlijk niet welke competitie ik moest kiezen.

Uit eindelijk besloot ik om in de “Balkan†iets te gaan doen, de keuze viel op Tsjechië, Bulgarije, Roemenië en Hongarije.

Uit het laats genoemde land koos ik Tatabánya, de oude club van de levende Feyenoord legende Jozef Kiprich nu alg. manager van Tatabánya, de club die volgens kenners zou gaan vechten tegen degradatie voetbal, volgens de kenners!

Na de selectie te hebben doorgespit, werd er besloten een grote schoonmaak te houden.

Alle te oude spelers en jonge gasten met geen toekomst mochten/moesten vertrekken.

Voor de spelers die vertrokken werden alleen spelers gehaald met veel potentie of spelers die er meten zouden staan.

Met het team dat ik had samengesteld, werd het onmogelijke gepresteerd, we werden kampioen van Hongarije Iets wat de kenners voor onmogelijk hadden gehouden.

Voor het eerst sinds de oprichting van FC Tatabánya in 1946 werd de club kampioen.

Informatie over FC Tatabánya

infotatabanyalw5.jpg

De gewonnen prijzen door FC Tatabánya

erelijstrf0.jpg

Stand en tevens het kampioenschap van Hongarije

1standbx5.jpg

De inkomende transfers van het eerste seizoen.

transinib4.jpg

uitgaande transfers

1transuitdw2.jpg

De vreugde uitingen konden maar niet stoppen, wat was iedereen verschrikkelijk blij, maar ik was minder optimistisch want met het team dat er stond zouden we voor joker staan in de championsleague, laat staan de voorrondes overleven.

zevendehemmelcv5.jpg

standbeeldsagvariko9.jpg

lombardwereldwonderzd1.jpg

Het stadion en het trainingscomplex van Tatabánya, waren niet om aan te zien.

Hierdoor bleef ik maar zeuren bij het bestuur om het oefencomplex uit te breiden, wat tegen het einde van het seizoen succes had, er werd beloofd dat het werd verbeterd.

Het stadion genaamd "Ságvári Endre út" kon 12.00 mensen herbergen voornamelijk staanplaatsen.

b] Het oudenen versleten Ságvári Endre út stadion in Tatabánya

stadionsj3.jpg

Door de behaalde titel mochten we voorronde van de championsleague spelen.

Tevens werd er door Hongarije de fairplay prijs behaald waardoor we een extra plaats in de uefa-cup kregen

.

europesekanidatenhe0.jpg

De voorrondes van de championsleague bestonden uit 2 wedstrijden tegen Levski Sofia en tegen Dinamo Kiev wat een moeilijke tegenstander bleek te zijn.

Maar met een beetje geluk en laf counter voetbal zijn we doorgedrongen tot de elite van het Europese voetbal

.

13voorondewq1.jpg

Daarna volgde de loting die met angst en beven werd beken, we kwamen in een poule met Liverpool, Celtic Fenerbache en FC Tatabánya Lombard.

Mooiste wedstrijd natuurlijk het treffen van de 2 Britse clubs.

2lombardgroeprq7.jpg

1groupyg5.jpg

Natuurlijk verwacht ik reacties, en vragen om screens beantwoord ik altijd.

Geplaatst
  • Auteur

tatalogobx2.jpg

FC Tatabánya Lombard.

Door verveling ben ik begonnen met een nieuwe game, wiste eigenlijk niet welke competitie ik moest kiezen.

Uit eindelijk besloot ik om in de “Balkan†iets te gaan doen, de keuze viel op Tsjechië, Bulgarije, Roemenië en Hongarije.

Uit het laats genoemde land koos ik Tatabánya, de oude club van de levende Feyenoord legende Jozef Kiprich nu alg. manager van Tatabánya, de club die volgens kenners zou gaan vechten tegen degradatie voetbal, volgens de kenners!

Na de selectie te hebben doorgespit, werd er besloten een grote schoonmaak te houden.

Alle te oude spelers en jonge gasten met geen toekomst mochten/moesten vertrekken.

Voor de spelers die vertrokken werden alleen spelers gehaald met veel potentie of spelers die er meten zouden staan.

Met het team dat ik had samengesteld, werd het onmogelijke gepresteerd, we werden kampioen van Hongarije Iets wat de kenners voor onmogelijk hadden gehouden.

Voor het eerst sinds de oprichting van FC Tatabánya in 1946 werd de club kampioen.

Informatie over FC Tatabánya

infotatabanyalw5.jpg

De gewonnen prijzen door FC Tatabánya

erelijstrf0.jpg

Stand en tevens het kampioenschap van Hongarije

1standbx5.jpg

De inkomende transfers van het eerste seizoen.

transinib4.jpg

uitgaande transfers

1transuitdw2.jpg

De vreugde uitingen konden maar niet stoppen, wat was iedereen verschrikkelijk blij, maar ik was minder optimistisch want met het team dat er stond zouden we voor joker staan in de championsleague, laat staan de voorrondes overleven.

zevendehemmelcv5.jpg

standbeeldsagvariko9.jpg

lombardwereldwonderzd1.jpg

Het stadion en het trainingscomplex van Tatabánya, waren niet om aan te zien.

Hierdoor bleef ik maar zeuren bij het bestuur om het oefencomplex uit te breiden, wat tegen het einde van het seizoen succes had, er werd beloofd dat het werd verbeterd.

Het stadion genaamd "Ságvári Endre út" kon 12.00 mensen herbergen voornamelijk staanplaatsen.

b] Het oudenen versleten Ságvári Endre út stadion in Tatabánya

stadionsj3.jpg

Door de behaalde titel mochten we voorronde van de championsleague spelen.

Tevens werd er door Hongarije de fairplay prijs behaald waardoor we een extra plaats in de uefa-cup kregen

.

europesekanidatenhe0.jpg

De voorrondes van de championsleague bestonden uit 2 wedstrijden tegen Levski Sofia en tegen Dinamo Kiev wat een moeilijke tegenstander bleek te zijn.

Maar met een beetje geluk en laf counter voetbal zijn we doorgedrongen tot de elite van het Europese voetbal

.

13voorondewq1.jpg

Daarna volgde de loting die met angst en beven werd beken, we kwamen in een poule met Liverpool, Celtic Fenerbache en FC Tatabánya Lombard.

Mooiste wedstrijd natuurlijk het treffen van de 2 Britse clubs.

2lombardgroeprq7.jpg

1groupyg5.jpg

Natuurlijk verwacht ik reacties, en vragen om screens beantwoord ik altijd.

Geplaatst

Re: FC Tatabánya Lombard.

Leuke clubkeuze en uiteraard goede prestaties _O_.. Ook prima gepresenteerd :P Succes in de Champions League en ik zou graag een screentje zien van je tactiek:)

Geplaatst

dat is een goed begin zeg! :D screentje Quincy aub

Geplaatst

Ziet er gaaf uit! Veel succes in de Cl verder.

Geplaatst

Leuk begin met een leuke club heb er zelf ook een keer gespeeld ging veel minder dan bij jou. veder goede resultaten en hou het zo vol. mag ik een screen van victor stroev

Geplaatst

Leuk verhaal.

Maar als je je eigen toch verveelt, dan kan je beter een cursus Nederlands gaan doen, want er staan behoorlijk wat spelvauten in je verhaaltje. :(

Geplaatst

Leuk verhaal.

Maar als je je eigen toch verveelt, dan kan je beter een cursus Nederlands gaan doen, want er staan behoorlijk wat spelvauten in je verhaaltje. :(

Misschien ook iets voor jou? Spelvauten? :cab:

Maar weer on-topic: Erg goed verhaal, ga zo door! En succes in de CL! _O_

Geplaatst

Leuk verhaal.

Noem ze is op dan, ik heb er nog geen een gevonden....

Het ziet er verder heel goed uit

Geplaatst

Leuk verhaal.

Kijk eens naar jezelf man .. je zegt spelvauten, terwijl het spelFOUTEN zijn .. Misschien is jouw nederlands niet zo top ..

Verder, on topic nu..

Goede novelle .. ga zo door!

Geplaatst

dat doet die express :cab:

Geplaatst

Dat lijkt me ook ja ;c

Goede prestaties hoor zou wel een screenie willen zien van onze Quincy :)

Geplaatst

Leuk verhaal.

Noem ze is op dan, ik heb er nog geen een gevonden....

Het ziet er verder heel goed uit

uit eindelijk = uiteindelijk

laats = laatst

championsleague = Champions League

Ook punten en komma's vergeten, maar dan kan je wel doorblijven zeiken! :S

Goede novelle, en ik zal hem met plezier lezen! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Leuke clubkeuze en uiteraard goede prestaties _O_.. Ook prima gepresenteerd :P Succes in de Champions League en ik zou graag een screentje zien van je tactiek:)

Bij deze een screentje van mijn tactiek.

hvoorhindeloopensp3.jpg

dat is een goed begin zeg! :D screentje Quincy aub

En een screentje van Quincy Owusu

quincyowusuui9.jpg

En de laatste, een screentje van Stroev.

stroevfb9.jpg

En let op, zonder spellfouten. Speciaal voor de zeikerds onder ons..... :-D

Geplaatst

Spelfouten is met slechts 1 "l" :-D

Goeie prestaties hoor en mooi gepresenteerd.

Geplaatst
  • Auteur

Spelfouten is met slechts 1 "l" :-D

Goeie prestaties hoor en mooi gepresenteerd.

Haha toch iemand die het ziet. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Re: FC Tatabánya Lombard, op pad naar Europese roem.

Het 2de seizoen zit erop, en ik kan verklappen dat het uitstekend is verlopen.

Zo werd er na enkele goede aankopen en een slimme tactiek, de Supercup, Landskampioenschap, nationale beker en de finale van de Uefa-cup gehaald.

Eigenlijk had het bestuur voor het seizoen lopen klagen dat we voor een plaatsje in de middenmoot zouden gaan strijden.

Maar met mijn veelal jonge aankopen wilde ik meer, met de aankopen hoopte ik eigenlijk de basis te leggen voor een team die bij de Europese top hoort.

Na een dramatische Champions League campagne, kwamen we in de Uefa-Cup terecht dit ging echter zo goed, we versloegen zelf het grote Barca in de kwartfinale.

Waarna we naar Hampden Park in Glasgow mochten om de finale tegen As Roma te spelen.

Na mijn uitstekende Europese campagne kwam er zo veel geld binnen dat de club de eerste 5 jaar financieel goed is.

Ik kan zelfs een loonbudget van 5.67 miljoen euro per jaar.

Iets wat niet gek is voor een simpele club uit Hongarije.

NA dit goede seizoen won ik uiteraard alle persoonlijke prijzen die er in Hongarije te winnen vallen, zoals Beste speler, trainer, topschutter en mooiste doelpunt.

Inkomende transfers

2transinvg0.jpg

uitgaande transfers

2transuitra4.jpg

De eindstand in de competitie, wederom een 1ste plaats.

2eindstanvm7.jpg

Na het behalen van het kampioenschap, werd er verteld dat we trots moesten zijn op de talenten die we bezitten.

trotsoptalentpf3.jpg

En nartuurlijk alle felicitaties die daar bij horen.

lofnatitelup4.jpg

De voorondes van de Champions League

2voorondeshq0.jpg

De poule fase van de Champions League

2championstf0.jpg

Het vervolg van mijn europese debuut

2vervolgchampuefaze4.jpg

Het financiel/algemene plaatje van FC Tatabanya.

2algemeneplaatjeoj4.jpg

De lofuitingen na het winnen van de nationale beker.

lombardcupzt2.jpg

Eigenlijk waren mijn spelers over de beste in.

bestevd5.jpg

mooistedoelpuntno6.jpg

Al met al een geslaagd seizoen, enig minpuntje was het mislopen van de Uefa- Cup.

Geplaatst

wow prachtig gedaan :)

Geplaatst

Heel netjes dat je met zo'n ''kleine'' club zover bent gekomen.

Geplaatst

Zowee, zeer knap gedaan.

Geplaatst

goede prestatie!!! finale uefa vind ik echt knap

Geplaatst

goed prestaties :D

maare je hebt maar 1 miljoen transferbudget op een begroting van 18 miljoen. niet een beetje weinig?? :)

Geplaatst

goed prestaties :D

maare je hebt maar 1 miljoen transferbudget op een begroting van 18 miljoen. niet een beetje weinig?? :)

Ik neem aan dat het transferbudget bekend werd gemaakt voor dat hij veel geld ging verdienen in de Uefa cup ;)

Geplaatst

Mag ik een screentje van Quincy?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]