Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben gestopt met kijken toen Emil eruit ging. Had trouwens iets veel anders verwacht dan wat er nu is. Een nieuwe samenleving? Met telefoon, laptop, kunt gewoon je materiaal bestellen. Had het veel anders verwacht. Eigenlijk is dit gewoon lekker waar hun zitten.

• Antwoorden 61
  • Weergaven 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik kijk het ook, en iedere dag vraag ik me weer af waarom ik het kijk. Voornamelijk om de nachten te vullen ;e.

Erg zonde dat Emil eruit ging. Gozer die zorgde dat veel dingen goed verliepen & bovendien ook echt verdomd slim volgens mij. En had wel humor. Heb een vriendin die het ook kijkt, en we zaten gister iedereen op een rijtje te zetten wie er eigenlijk wel uit zou mogen, en dat was vrijwel iedereen :huhu:

Geplaatst

Goh keek dit toevallig weer eens maar wat is dit toch een nep gedoe. Die Billy sjonge jonge wat kan die niet acteren

Geplaatst
Had Rienk nog een jaar langer van de straat kunnen blijven.:S

Hopelijk komt hij er met nieuwjaar dan opnieuw in (d)

Geplaatst

Las toevallig vandaag interview met De Mol over Utopia in Metro. Mooi dat 't nog jaar doorgaat + eliminaties waarschijnlijk maar eens per drie maanden plaats gaan vinden.

Geplaatst

Ivan _O_ Fucking beest _O_ Trek die Patrick de kop van die romp dan :D Wat een naar mannetje die Patrick zeg, was blij dat Charlotte er uit ging en nu komt die fucking Willie Wortel al 3 weken moeilijk doen ;e

Geplaatst
Ivan _O_ Fucking beest _O_ Trek die Patrick de kop van die romp dan :D Wat een naar mannetje die Patrick zeg, was blij dat Charlotte er uit ging en nu komt die fucking Willie Wortel al 3 weken moeilijk doen ;e

Hier hetzelfde hoor. Was ook blij dat Charlotte weg ging, zo een verwend mens dat alleen maar zat te zeiken voor haar geld, bah. Die Patrick kwam zo positief binnen, maar daar is echt helemaal niets van overgebleven. Die hele soap met Colinda ook ;e Vond ook wel mooi in het centraal het verhaal van Ivan over zijn verleden, dat Patrick daar niks over mocht zeggen (y)