Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

52cbfaa8e3c74-MV5BNTIxODc2Mzk3Nl5BMl5BanBnXkFtZTgwMTE5MjQxMDE%40._V1_SX640_SY720_.jpg

Vandaag waren de eerste twee afleveringen. Ik ben fan.

bewerkt door Maurice'

• Antwoorden 249
  • Weergaven 9,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

52cbfaa8e3c74-MV5BNTIxODc2Mzk3Nl5BMl5BanBnXkFtZTgwMTE5MjQxMDE%40._V1_SX640_SY720_.jpg

Vandaag waren de eerste twee afleveringen. Ik ben fan.

bewerkt door Maurice'

Geplaatst

Eerste 10 eps heb ik al gezien, nu is winter break.

Goeie serie idd. Heerlijk acteur die James Spader.

Geplaatst

Ben na een aflevering of zes gestopt met kijken, teveel case of the week totdat moment en vind het verhaal ook niet bijster sterk.

Geplaatst

Vanavond ook gekeken, heerlijke afleveringen. Ook wel een goed vethaal eigenlijk, elke maandagavond neem ik aan?

Geplaatst

Houd totaal niet van series, maar deze leek me erg boeiend. Misschien eens een keer volgen als ik tijd en zin heb.

Geplaatst

Zo in een rush de eerste 10 afleveringen gezien, toffe serie. Personage van Red is een vette! Aantal dingen zijn wel vrij standaard in Amerikaanse series maar vermaak me meer dan prima. Kijk uit naar de volgende afleveringen!

Geplaatst
Zo in een rush de eerste 10 afleveringen gezien, toffe serie. Personage van Red is een vette! Aantal dingen zijn wel vrij standaard in Amerikaanse series maar vermaak me meer dan prima. Kijk uit naar de volgende afleveringen!

Ik heb de eerste aflevering gezien waar die hoofdactrice op een te ver gezochte manier achter het plot kwam. Is het altijd een beetje vergezocht of blijft het redelijk realistisch?

Geplaatst
Ik heb de eerste aflevering gezien waar die hoofdactrice op een te ver gezochte manier achter het plot kwam. Is het altijd een beetje vergezocht of blijft het redelijk realistisch?

Ik weet niet waar je op doeld, maar dat echt heel erg onrealistische komt me niet zozeer bekend voor .

Geplaatst

Eerste twee afleveringen waren leuk, daarna beetje veel hetzelfde. Althans tot nu toe, zit bij aflevering 5. Toch even seizoen af kijken.

Geplaatst

The Blacklist

Einde seizoen word het weer beter.

Conclusie seizoen 1. Prima serie.

Geplaatst

Wat de fack man. Niemand post hier voor 3 maanden, ik zocht het topic paar uur geleden op om te posten, maar toch eerst 1x15 gekeken. Kon het topic niet meer vinden omdat die gebump was ;c

EPIC. Echt leuke serie, Spader is echt een baas. Dacht dat deze serie vorig jaar al was uitgezonden dus dat 1x15 de finale was, maar gelukkig nog lang niet _O_ Hier promo 1x16

http://www.youtube.com/watch?v=65qsHGSymmw

Geplaatst

Aflevering 14 en 15 gezien, waar ik eerst dacht dat het losstaande verhalen waren, zie ik nu steeds meer een verhaallijn. Blijft een toffe serie en Red blijft een baas _O_ En Tom is trouwens ook een zeer 'interessant' karakter aan het worden.

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
Oef ik kijk dit samen met mn vriendin, maar die kan alleen met subtitles :cab: geduldddd

Ook geen Engelse subs? :cab: