Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Logo_psv_eindhoven.png

Het is begin juli, savonds zit ik te zappen totdat ik op teletekst kijk.

Pagina 805 daar staat het, Ronald Koeman niet naar psv.

Tussen het lijstje van kanidaten sta ik ook tussen, wel als laatste maar toch ben ik blij.

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Bas Jonkman, oud speler en oud assistent manager van Heracles.

Na een onenigheid met de voorzitter Smit van Heracles ben ik opgestapt.

Inmiddels zit ik te genieten van het leven zonder voetbal, maar toch mis ik het wel.

Ik besluit daarom maar contact op te nemen met m’n zaakwaarnemer en hij gaat voor me opzoek voor een nieuwe functie als assistent-manager of misschien wel zelfs als manager.

De volgende dag krijg ik al vrij snel telefoon terug van mijn zaakwaarnemer Nick.

Hij heeft iets heel belangrijks te vertellen, ik moet vanavond om 18.00 in Eindhoven zijn, voor een gesprek met Psv.

Ik ben benieuwd wat het word assistent, trainer of misschien wel zelfs Manager.

In gedachten denk ik hoe psv speelt, en wat voor goede club ze zijn.

Om 17.00 rij ik weg bij m,n huis, ze staan al op me te wachten.

Ik stel me voor aan Rob Westerhof en Edward Sturing.

Welkom Meneer Jonkman leuk dat u er bent, we zouden graag willen weten wat u met Psv zou willen doen als u word aangesteld als manager

Ten eerste Meneer Westerhof, ben ik al vereerd dat jullie mij de kans zouden geven als manager, maar daarnaast wil ik prijzen pakken en het goed gaan doen in Europa.

De selectie spreekt me erg aan, en met deze spelers moet het zeker lukken om een topseizoen te draaien, en daarna alleen maar meer en meer.

Denkt u de druk aan te kunnen van de pers?, zij verwachtten natuurlijk geen onbekende trainer, maar een zeer bekende trainer voor psv.

Ja zeker, al moet u mij wel eerst de tijd gunnen met de selectie, ik heb al ideeën voor sommige plekken om nieuwe spelers te halen.

Ik krijg een contract aangeboden voor 1 jaar, zal het me lukken of niet?

1372047.jpg

In de volgende post :

- De Selectie

- De Transfers

- De Tactiek

- Start van het seizoen

Dit was even een inleiding, let niet op de foutjes ben daar niet zo heel goed

Geplaatst
  • Auteur

Logo_psv_eindhoven.png

Het is begin juli, savonds zit ik te zappen totdat ik op teletekst kijk.

Pagina 805 daar staat het, Ronald Koeman niet naar psv.

Tussen het lijstje van kanidaten sta ik ook tussen, wel als laatste maar toch ben ik blij.

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Bas Jonkman, oud speler en oud assistent manager van Heracles.

Na een onenigheid met de voorzitter Smit van Heracles ben ik opgestapt.

Inmiddels zit ik te genieten van het leven zonder voetbal, maar toch mis ik het wel.

Ik besluit daarom maar contact op te nemen met m’n zaakwaarnemer en hij gaat voor me opzoek voor een nieuwe functie als assistent-manager of misschien wel zelfs als manager.

De volgende dag krijg ik al vrij snel telefoon terug van mijn zaakwaarnemer Nick.

Hij heeft iets heel belangrijks te vertellen, ik moet vanavond om 18.00 in Eindhoven zijn, voor een gesprek met Psv.

Ik ben benieuwd wat het word assistent, trainer of misschien wel zelfs Manager.

In gedachten denk ik hoe psv speelt, en wat voor goede club ze zijn.

Om 17.00 rij ik weg bij m,n huis, ze staan al op me te wachten.

Ik stel me voor aan Rob Westerhof en Edward Sturing.

Welkom Meneer Jonkman leuk dat u er bent, we zouden graag willen weten wat u met Psv zou willen doen als u word aangesteld als manager

Ten eerste Meneer Westerhof, ben ik al vereerd dat jullie mij de kans zouden geven als manager, maar daarnaast wil ik prijzen pakken en het goed gaan doen in Europa.

De selectie spreekt me erg aan, en met deze spelers moet het zeker lukken om een topseizoen te draaien, en daarna alleen maar meer en meer.

Denkt u de druk aan te kunnen van de pers?, zij verwachtten natuurlijk geen onbekende trainer, maar een zeer bekende trainer voor psv.

Ja zeker, al moet u mij wel eerst de tijd gunnen met de selectie, ik heb al ideeën voor sommige plekken om nieuwe spelers te halen.

Ik krijg een contract aangeboden voor 1 jaar, zal het me lukken of niet?

1372047.jpg

In de volgende post :

- De Selectie

- De Transfers

- De Tactiek

- Start van het seizoen

Dit was even een inleiding, let niet op de foutjes ben daar niet zo heel goed

Geplaatst
  • Auteur

Re: Psv op weg naar glorie of niet ?

Na de 1e trainingsdag, hadden we te horen gekregen van het bestuur dat we 6 miljoen transfergeld hadden.

We zijn hiermee gelijk aan de slag gegaan en na 2 maand hadden we deze spelers aangetrokken, ik zal alleen de spelers melden die in het 1e te komen spelen, de rest mag zich bewijzen bij de reserves of bij de -21en.

Inkomende Transfers

Ingaande%20Transfers.JPG

Nadson : Deze spits moet gaan strijden voor een basisplek, hij kan me 2e keuze worden naast Vennegoor of naast Kone maar dit zullen we gaan testen in de oefenwedstrijden. Ken hem overigens van een vorige game waar die veel scoorde

David Limbersky : Limbersky is goede back-up voor de beide flank verdedigers, kan ze speelminuten mee pakken maar moet zich dan wel bewijzen

Nemanja Vidic : Een verdediger van Manchester United, na een oefenwedstrijd gekeken te hebben, bleek dat dit een goede aanwinst was voor ons, moet de nieuwe Alex van psv worden.

Roman Bednar : Als 4e spits gehaald, voor als er een blessure is bij de anderen, gaat z,n speelminuten pakken

Ugur Yildirim : Nadat we Affelay uitgeleend hadden voor een mooi bedragje, zochten we een nieuwe rechter middenvelder we kwamen op Yildirim uit een goede aanwinst.

Kim Young Kwang : Een Zuid Koreaanse doelman , 2e doelman achter Gomes.

Uitgaande Transfers

Uitgaande%20Transfers.JPG

Alle spelers waren eigenlijk overbodig, en het aanhalen van Kluivert was ook niet goed maar zo verdiende ik tog nog wat geld, ik had toen nog geen Nadson en Bednar maar deze spelers betekenen meer voor mij dan Kluivert

Ibrahim Affelay ontbreekt die is uitgeleend aan een Duitse Ploeg voor 3,5 miljoen voor een optie tot koop voor 4 miljoen.

De Selectie

Selectie.JPG

De Tactiek

Tactiek.JPG

Deze spelers hebben niet allemaal , een basisplaats wegens blessures enzo

Doelstelling

doelstelling.JPG

Voor mij is het belangrijkst kampioen worden en Europees overwinteren

En in de volgende post(s), gaan we beginnen aan het psv avontuur

Geplaatst

Goed begin!

Geplaatst

Ja ga zo door! Timmy Simons wissel? :S

Geplaatst

Mooi gedaan.. maar slechts 5 nederlanders?! :O

Geplaatst
  • Auteur

volgend jaar gaan we wat doen aan de buitenlanders, dan gaan we goede nederlandse talenten scouten die een goede toekomst bij psv kunnen hebben.

Simons had ik daar wissel staan, hij wisselt veel af met cocu.

Geplaatst

Goed begin, alleen erg veel nieuwe, en erg weinig nederlanders! Maar welke update heb je er op staan!?

Geplaatst

Hoe kan je en Kluivert EN Vennegoor hebben?

Geplaatst

Hij heeft gewoon de inkomende transfers aangepast en de uitgaande niet (Ooijer, VoH).

Geplaatst

Hij haalde Kluivert gratis als je goed kijkt.

Maar waarom Felipe Gabriel en Webster bij de rserven?

Geplaatst

Kan nog wel iets beter naar mijn mening :

B.V. het interview je wist niet waarvoor je erheen ging en opeens *bam* was je manager. Maar goed, jammer dat je een oude update erop hebt!

Veel succes nog met PSV!

Geplaatst
  • Auteur

Waar kan ik de nieuwste update vinden dan tot en met September :S , want ik heb nu tot en met augustus en die lijkt me niet zo heel oud :S

Geplaatst

Die kan (als het de reacties in het Data Update forum mag geloven) nog dit weekend of begin volgende week verschijnen.

Geplaatst

leuk verhaal maar wel erg veel transfers

Geplaatst

ik vind het jammer dat je PSV zoveel hebt veranderd, maar goed als de resultaten er zijn , mag ik niet klagen. Ik ben zelf ook met PSV bezig het is gewoon een hele goed club met vele talenten.

Geplaatst

waneer komt er weer een up-date

Geplaatst

Hij haalde Kluivert gratis als je goed kijkt.

Maar waarom Felipe Gabriel en Webster bij de rserven?

Het grote talent heet Fellype Gabriel dus hij heeft gewoon de verkeerde gekocth.

Geplaatst

Hmm, je haalt kluivert maar je verkoopt hem weer gelijk.??? :S

Geplaatst

Verhuren kan geen kwaad, zolang je het zonder optie tot koop doet ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]