Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2014 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Freek Bartels :cry: Valt me wel op dat de kandidaten tot nu toe erg jong zijn, wat dan wel weer positief is.

• Antwoorden 738
  • Weergaven 18,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kan niet wachten, lijkt me echt een tof clubje dit jaar :) En natuurlijk zijn die vrouwen die hier al zijn gepost ook niet vervelend om naar te moeten kijken :

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb wel gehoord dat zoiets komt, maar heb geen idee wanneer precies. Zou best woensdag kunnen zijn.

Geplaatst
Op woensdagavond 1 januari zal er rond 21:20 uur op Nederland 3 een eenmalige Wie is de Mol? special worden uitgezonden: 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is wat het lijkt.

Hierin blikken oud-kandidaten en Mollen terug op dertien jaar WIDM. De beste, mooiste én ontroerendste opdrachten, vriendschappen, verraad, mindfucks, mislukkingen en triomf zijn slechts enkele ingrediënten van het recept waarmee Wie is de Mol? in 2013 de Gouden Televizier-Ring won. Deze special wordt herhaald op donderdag 2 januari rond 15:30 uur op Nederland 1.

[MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Geplaatst

Nice, weer helemaal klaar voor! Ik deed op andere fora overigens wel eens een WIDM-pooltje. Is hier een speciale plaats voor forumspellen, of zou dat hier kunnen? :)

Geplaatst
Nice, weer helemaal klaar voor! Ik deed op andere fora overigens wel eens een WIDM-pooltje. Is hier een speciale plaats voor forumspellen, of zou dat hier kunnen? :)

Wat bedoel je precies met WIDM-pooltje? Dat iedereen stemt op zijn eigen mol? Wij voegen tijdens de editie een poll toe aan dit topic waarin je kan stemmen.

Geplaatst

Nouja ik organiseerde iets (geen idee of daar hier animo voor is) dat je iedere week kon inzetten op de afvaller. En als bonusvoorspelling helemaal aan het begin inderdaad de Mol. Het was een soort Toto, waarbij je 'geld' had en je inzet dubbel terug kreeg als je juist gokte ;)

Geplaatst

Vorig seizoen zat ik na aflevering 2 op Kees, niet meer geswitcht. Hopen dat ik er dit jaar weer goed op zit. (h)

Geplaatst
  • Auteur

Zoals ieder jaar heeft dit topic ook weer een poll.

Nouja ik organiseerde iets (geen idee of daar hier animo voor is) dat je iedere week kon inzetten op de afvaller. En als bonusvoorspelling helemaal aan het begin inderdaad de Mol. Het was een soort Toto, waarbij je 'geld' had en je inzet dubbel terug kreeg als je juist gokte ;)

Ik denk dat je het beste hier in dit subboard er een topic over aan kan maken. Mochten we toch het idee krijgen dat het beter gewoon in dit topic kan, kan het altijd alsnog samengevoegd worden.

Geplaatst
Zoals ieder jaar heeft dit topic ook weer een poll.

Ik denk dat je het beste hier in dit subboard er een topic over aan kan maken. Mochten we toch het idee krijgen dat het beter gewoon in dit topic kan, kan het altijd alsnog samengevoegd worden.

Thanks! Eens kijken of het gaat lopen: http://forum.manutd.nl/showthread.php?53775-Wie-is-de-Mol-2014-Voorspelwedstrijd!&p=4521005#post4521005