Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2014 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 738
  • Weergaven 18,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig..

Heb z'n gevoel dat Sofie het is, maar bij Jeniffer heb ik dat gevoel. Heb nu op Jeniffer gestemd

Geplaatst
Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig..

Welke eerste opdracht? In het hotel bedoel je? Kan je prima mollen hoor. Dingen onduidelijk uitleggen, het hebben over een trein die ze moeten pakken (die er A. niet was en B. niet nodig was) Maar lijkt me idd niet dat een van die twee de mol is.

Geplaatst

Vind het wel jammer dat ook nu weer Aaf en Daphne werden gekozen door het programma, zoals dat de vorige afleveringen ook al een paar keer het geval was met bijvoorbeeld die voorstelling. Heb het idee dat dat vorige jaren toch meer door de kandidaten zelf werd gedaan aan de hand van moeilijke omschrijvingen. Dan was het voor de mol ook belangrijk om zelf in de juiste rol te komen. Verder was Freek verdacht bezig. Freek, Jan-Willem en Aaf zijn nu mijn grootste verdachten. Houdt Sofie ook in de gaten.

Geplaatst

Zei Tygo nou serieus dat ie de woorden 2 maanden geleden al had? Of zou dat een mindfuck zijn van de montage?

Geplaatst

Gewoon een troll van hem lijkt me

Jennifer :<:<:<

Wel een beetje iets bitchy's over zich

bewerkt door Rensationeel.

Geplaatst

Re: Wie is de Mol? 2014

Speelt iemand van die meiden voor zichzelf? Mijn god zeg. Ja, hier heb je een jokeeeerr schatje. Beter vliegen er een paar van die meiden uit.

En nee, niet Jennifer ;c

Geplaatst
Zei Tygo nou serieus dat ie de woorden 2 maanden geleden al had? Of zou dat een mindfuck zijn van de montage?
Dat zei ie inderdaad, maar dat is gewoon een bewuste mindfuck van Tygo zelf.
Geplaatst

Re: Wie is de Mol? 2014

Beginnen wel met Aaf. [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Ik neem hier genoegen mee. Später Daphne!

Geplaatst

Mooi. Had er vorige week gewoon uitgedonderd moeten worden met d'r domme actie.

Geplaatst

Had niet veel met Daphne, dus zit er totaal niet mee. Vond de reactie van Tygo wel prachtig toen Art zei dat de zwarte vrijstelling niet was ingezet:-D

Geplaatst

Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht.

Geplaatst

Jan-Willem en Tygo, echte helden dat. Beetje her en der fucken.

Wel apart dat mijn mol, JW dus, bij Aaf koos voor die woordjesopdracht.

Geplaatst
  • Auteur
Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht.

Daphne is afgevallen, Susan, Sofie en Freek stonden alle drie al bovenaan... Daphne had ik er met een groot vraagteken als vierde persoon er bij gehouden...

Geplaatst

Hoezo?

Geplaatst
  • Auteur
Hoezo?

Dan kan de mol geld uit de pot houden. Als makkelijkste. Al valt de invloed wel mee, iedereen wil jokers en vrijstelling.

Geplaatst

Enige waar de mol baat bij heeft in deze opdracht is om de helft van 1500 te hebben of te krijgen. Hierdoor zal er nooit 1500 in de pot komen. Natuurlijk kan je zeggen dat dit ook was gebeurd als de mol geruild had met iets anders dan geld, maar ik denk niet dat de mol het hierop zou gooien.

Geplaatst

De kans dat de twee met geldbedragen met elkaar zouden ruilen is sowieso minder dan 2%(volgens mij 1/8 * 1/7), dus ik denk dat je als Mol dat gokje wel kan wagen om uit zicht te blijven.