Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2014 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Oke, nu zo'n uurtje na het einde van de aflevering. Dit is echt een heerlijke mindfuck serie. Jan Willem was mijn Mol en dat werd eigenlijk bevestigd door het gebeuren met het hondje, echt een koningsactie :-D Wie nu de mol is? Ik heb geen idee wie het nu kan zijn, denk overigens wel dat het een vrouw is. Sophie in dat dorpje met een retard actie, die gaat weer terug naar de zee maar dat is natuurlijk de laatste plaats waar Freek zich bevind. Susan loopt gewoon rustig in het rond haha. Ik denk dat Freek het spel gaat winnen maar hoop stiekem op winst voor Tygo. Wat een held zeg :D

Werd veel te nadrukkelijk in beeld gebracht joh. Deed het gewoon express volgens mij om zichzelf verdacht te maken, kon ook nauwelijks zijn lach inhouden daarna.

• Antwoorden 738
  • Weergaven 18,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Zou me niets verbazen als de beelden wat door elkaar gegooid zijn en dat Freek al binnen was, toen JW arriveerde, net als de rest. Vervolgens heeft Art ze nog even laten zitten en kwam dat moment met JW en de hond...

Geplaatst

Moet wel, want ze zaten toch allemaal in de buurt van Art? Kan nooit dat niemand Freek dan heeft gezien.

Geplaatst
Zou me niets verbazen als de beelden wat door elkaar gegooid zijn en dat Freek al binnen was, toen JW arriveerde, net als de rest. Vervolgens heeft Art ze nog even laten zitten en kwam dat moment met JW en de hond...

Dat leek me vrij duidelijk toch? Vooral ook omdat Art zei dat Freek zo snel was gearriveerd + klein stadje en Freek die meteen de locatie wist en erheen werd gebracht.

Geplaatst
Dat leek me vrij duidelijk toch? Vooral ook omdat Art zei dat Freek zo snel was gearriveerd + klein stadje en Freek die meteen de locatie wist en erheen werd gebracht.

Maaar, Art zei tegen JW dat Freek een minuut binnen was, in de zin dat het net gebeurd was. Denk idd ook dat het meerdere minuten van elkaar gebeurde.

Geplaatst
  • Auteur

Wat ik sowieso niet snapte: Waarom gaan de kandidaten niet gewoon bij Art staan? Als Freek er aan komt, kan die niets anders doen dan de 2500 euro verdienen... Nu moesten ze gaan rennen ofzo in de laatste minuut? Dat was toch het plan?

Geplaatst
Wat ik sowieso niet snapte: Waarom gaan de kandidaten niet gewoon bij Art staan? Als Freek er aan komt, kan die niets anders doen dan de 2500 euro verdienen... Nu moesten ze gaan rennen ofzo in de laatste minuut? Dat was toch het plan?

Was denk ik niet toegestaan. Het is me eigenlijk heel onduidelijk wat hier nou precies gebeurde.

Geplaatst

Het zag er allemaal zo in scene gezet uit. De cameraman die al klaar staat in een winkel (met een groep mensen die er ook op leken te wachten) waar Freek de weg komt vragen... Gewoon al die shots, waarbij de regie al weet wat er gaat gebeuren, aangezien ze het anders niet 'toevallig' in beeld kunnen brengen. Begin er steeds meer aan te twijfelen of het niet gewoon allemaal gespeeld is, net als bijna alle andere programma's...

Geplaatst

Art zei ook: "De enige manier waarop jullie mij kunnen vinden is als jullie Freek vinden."

Dus dat zal in de praktijk idd wel betekenen dat ze niet bij Art mochten staan.

Geplaatst

Hoe kun je uberhaupt een cameraploeg niet gezien hebben. Freek heeft waarschijnlijk 1 cameraman mee en 1 zo'n microfoon gast. Toch duidelijk te zien denk ik zo

Geplaatst

Meer mensen deze al tegengekomen?

[spoiler=spoiler]Bh1gFTxCYAIaNTs.png:medium

Lijkt me persoonlijk raar als het klopt aangezien de laatste afvaller tijdens de volgende aflevering af zou moeten vallen en de finale dezelfde aflevering nog is.

Geplaatst

Op vorige pagina al 2x gezegd, inclusief dat ik die foto zelf al gepost heb ;c

Overigens wat me opviel over de beelden. Op een gegeven moment loopt Freek langs een vrachtwagen, waar volgens mij Jan-Willem zich achter verstopt. Of de vrachtwagens lijken echt heel erg op elkaar. (43:48 loopt Freek daar langs). Onee, lamaar, is niet dezelfde wrs.

Alhoewel: 43:46 - 44:49...

bewerkt door Rogier.

Geplaatst

Oh oke, ja had de aflevering later gekeken maar had geen zin om alles terug te lezen. ;c

Geplaatst
  • Auteur
Op vorige pagina al 2x gezegd, inclusief dat ik die foto zelf al gepost heb ;c

Overigens wat me opviel over de beelden. Op een gegeven moment loopt Freek langs een vrachtwagen, waar volgens mij Jan-Willem zich achter verstopt. Of de vrachtwagens lijken echt heel erg op elkaar. (43:48 loopt Freek daar langs). Onee, lamaar, is niet dezelfde wrs.

Alhoewel: 43:46 - 44:49...

Foto uit mediacentrum is bullshit.

En de vrachtwagen is wel dezelfde. Freek was er gewoon voor JW.

Geplaatst

Jup:

33284lk.jpg

2jebedf.jpg

Dus de beelden worden gewoon in elkaar geshopt. Freek was allang binnen voordat Art überhaupt werd gevonden, want Jan-Willem ging toen gelijk bij die vrachtwagen zitten en had 'm toen al gezien moeten hebben.

Geplaatst

Dus als Jan Willem gelijk naar Art toe was gegaan was ie misschien binnen de minuut geweest :D

Geplaatst

En Art ging waarschijnlijk pas naar Jan-Willem toen de 20 minuten om waren. Mystery solved. :)

Geplaatst

Op zich wel een goede hint die ik ergens zag staan:

http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/

De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan (zie je ook in openingsfilmpje), en wie staat er bij deze foto's niet volop op de foto? Sofie. Lijkt me dat er echt wel beeld met alleen Sofie was.

Geplaatst

ik ben eigenlijk nog nooit zo onzeker over Suzan geweest als nu, ik vertrouw het gewoon niet als iedereen er ineens op zit :cab: