Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2014 30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Allemaal vrouwen :r

Haha merkte het niet eens. Tsja, mee oneens dan? Stuk voor stuk vervelend of irritant of gewoon dom. Soundos overigens ook me nummer 1 qua kutste kandidaat.

• Antwoorden 738
  • Weergaven 18,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Probeer haar zo ver mogelijk weg te stoppen, maar elke januari komt het gevoel weer terug :(

Geplaatst

Paulien Cornelisse is wmb de verschrikkelijkste kandidaat ooit. Sterker nog, de verschrikkelijkste inwoner van Nederland ooit. Hitler heeft pech dat Paulien geen 200 kilometer naar het oosten is geboren, anders had de geschiedenis veel milder naar hem toe geweest.

Geplaatst

Wie is de Mol? 2014

Probeer haar zo ver mogelijk weg te stoppen, maar elke januari komt het gevoel weer terug :(

Same here. De haar zit diep;)

Geplaatst
Paulien Cornelisse is wmb de verschrikkelijkste kandidaat ooit. Sterker nog, de verschrikkelijkste inwoner van Nederland ooit. Hitler heeft pech dat Paulien geen 200 kilometer naar het oosten is geboren, anders had de geschiedenis veel milder naar hem toe geweest.

:cab:

Geplaatst
Wou even subtiel melden dat ik een hekel heb aan Paulien Cornelisse?

Dat hoeft toch niet zo? Snap de vergelijking ook niet.

Geplaatst

In Vlissingen lopen ze nog een beetje achter ;c

Vond Paulien trouwens wel meevallen, liever haar dan die dikke trol van een Soundos of die andere krullerige wappie..

Geplaatst

Paulien Cornelisse is toch de schrijfster van Taal is echt mijn ding en zo? Vreselijke vrouw ja, daarom ook echt geen zin om die boekjes te lezen, hoewel ze erg leuk schijnen te zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Zo erg vond ik haar nou ook weer niet. Laat het duidelijk zijn: 't was niet mijn favoriete kandidaat, maar zo verschrikkelijk als jullie ze momenteel afbeelden was het echt niet...

Geplaatst

[spoiler=Hint]Iemand ook al gelezen dat Jan Willem, tijdens die lampen opdracht met z'n zaklamp mol in de lucht had 'geschreven'

bewerkt door MD.

Geplaatst
  • Auteur

dne2wBpf7hI

XB-mpCJ1Ff0

Een terugblik van de kandidaten op aflevering 1, en een vooruitblik op aflevering 2. Al is die vooruitblik volgens mij gewoon het einde van wat je van aflevering 1 te zien krijgt en dan eigenlijk best nog wel op slechte kwaliteit, alsof iemand met camera de tv gefilmd heeft :D Volgens mij heeft de AVRO nog niet de '1 minuut van aflevering 2' vrijgegeven. Zal vandaag of morgen denk ik nog wel gaan gebeuren. Mocht iemand hem tegenkomen: Post hem dan even hierzo ;)

Geplaatst
[spoiler=spoiler]Iemand ook al gelezen dat Jan Willem, tijdens die lampen opdracht met z'n zaklamp mol in de lucht had 'geschreven'

Dit soort dingen lees ik liever niet :whistle:

Geplaatst
Dit soort dingen lees ik liever niet :whistle:

Dit heb ik ook een beetje.

Ze laten gewoon gedurende het seizoen hints zien die bij verschillende kandidaten passen en aan het eind laten ze dan alleen de hints van de mol zien. Ik probeer net zoals anderen in dit topic, de mol nog steeds aan te wijzen op basis van het spelelement.

Geplaatst
Iemand die deze altijd bekijkt?

Jup, altijd wel lachen. Vind dat van JW met dat 'mol' schijnen wel erg sterke hint overigens.