Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst

Die hebben ook elk jaar een ijzersterke lineup he, als je Electric Wizard al in de kleinste font op je poster kan zetten. :D

Geplaatst

Kees van Hondt komt op klein festivalletje waar ik elk jaar kom. Nu al de beste editie ooit.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Woohah ook weer fijne namen dit jaar zeg. Run the Jewels, Freddie Gibbs en Fresku zijn al waar voor je geld. Ook nog Vince Nietjes, Joey Slechtreet geef ik dan weer niks om.

Geplaatst
Ik ga naar Primavera! :<

Heerlijk man, vrees dat Primavera Barcelona voor mij pas na mijn studie gaat lukken. Eerst dit jaar maar eens kijken hoe de editie in Porto is :<

Geplaatst

Lekker hoor Richard :<

Zag dat Benicassim The Prodigy heeft aangekondigd als eerste headliner, begint dan toch weer te kriebelen hoor.

Geplaatst
Lekker hoor Richard :<

Zag dat Benicassim The Prodigy heeft aangekondigd als eerste headliner, begint dan toch weer te kriebelen hoor.

Onder meer ook Florence + the Machine, Noel Gallagher's High Flying Birds en Portishead vandaag aangekondigd. Wel langzamerhand ook eens wat namen vanuit het BKS kamp horen, duurt ten opzichte van de eerste twee edities best lang voordat we wat horen.

Geplaatst
Onder meer ook Florence + the Machine, Noel Gallagher's High Flying Birds en Portishead vandaag aangekondigd.

Zijn zowaar best prima namen, die had ik nog even gemist.

Geplaatst
Wie verwacht je, [MENTION=204]Tijn[/MENTION];?

Verwacht bij de eerste namen vooral veel overlap met de andere FKP Scorpio festivals als Northside en Hurricane/Southside. Dus Mo, John Grant, FKA Twigs, the Jesus and Mary Chain, Dead Cab for Cutie, Future Islands en Band of Skulls. Grote vraag is wat ze qua headliners gaan doen, zouden daar onder meer kunnen kiezen tussen the Libertines, Alt-J, Florence + the Machine, Noel Gallaghers High Flying Birds, Kasabian.

Geplaatst
Libertines, alt-J en The Strokes zie ik vaak voorbij komen als headliners.

Alt-J stond natuurlijk al op de eerste editie en the Strokes lijken tot nu toe alleen Primavera te doen helaas :(

Geplaatst

Julian toert natuurlijk ook met the Voidz, ik denk niet dat de rest van The Strokes continu meegaan.

Zie nu dat die ook alleen nog Primavera hebben staan ;c

Geplaatst

Eerste namen Lowlands bekend:

Ben Howard

Major Lazer

The Chemical Brothers

Passenger

Bastille

Caribou

Django Django

Bear's Den

José Gonzalez

Alestorm

Four Tet

Marcel Dettmann

Enter Shikari

The District

Shovels & Rope

Mighty Oaks

Geplaatst

Vind de eerste namen van Best Kept Secret ook wel mooi, helaas zal ik dan wel weer tentamens hebben.