Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vind Fuck Buttons wel echt vet, maar zou nooit van mijn leven naar Dour willen gaan. Niet echt de juiste ambiance voor de bands die overdag spelen.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst
Vvk van Lowlands zaterdag. Geeft Lowlands aan dat de verkoop om 11.00u begint, wordt er op verkooppunten al 10.00u gezegd :cab:

Lowlands Festival ‏@Rapid_Razor_Bob 7 u

@wilgervanaalst @LLowCamp Er stond een fout in de mail van Ticketmaster: de kaartverkoop start zaterdag om 11:00u :)

Geplaatst
Word denk geen Lowlands voor mij dit jaar. :(³

Voor mij ook niet :( aantal vrienden doet sowieso moeilijk over festivals

Yup :) Hoezo?

Zag je er tussen staan, dacht al dat het iemand van hetforum was maar wistniet dat jij het was.

Geplaatst

Nog mensen die naar Pinkpop gaan? Als ze The Rolling Stones boeken ga ik denk wel heen, hopelijk zal Arctic Monkeys dan ook een dag headlinen.

Geplaatst

Denk dat het zo goed als zeker is, ga dan ook wel een dag naar Landgraaf. Zullen voor die dag dan ook wel extra tickets beschikbaar komen.

Geplaatst

Dan moet ik ook maar even kijken. Zou wel vet zijn!

Al enig idee welke dag ze dan zouden komen? Heb namelijk zaterdag en zondag teamuitje

bewerkt door bas2204

Geplaatst

Zaterdag als ze ook Arctic Monkeys hebben, want die kunnen enkel zondag.

Geplaatst

Enn nieuwe namen voor Lowlands;

The National | London Grammar | Gui Boratto | Flume | Kaytranada | Bring me the Horizon | Carolina Chocolate Drops | Brody Dalle

Gui Boratto :)

Geplaatst

Zegt mij allemaal niet zoveel qua namen. Ga het daarom even luisteren. Nog genoeg tijd voor 'Ohja, die ken ik'-momentjes

Geplaatst

Maandag dit aangekondigd voor dour

150356_10153811662105257_706015582_n.jpg

Enn nieuwe namen voor Lowlands;

The National | London Grammar | Gui Boratto | Flume | Kaytranada | Bring me the Horizon | Carolina Chocolate Drops | Brody Dalle

Gui Boratto :)

Deze set van hem kwam vandaag op soundcloud, vind em wel nice.

Geplaatst

En niet eens als headliner las ik ergens, de Arctic Monkeys dan een dag als HL, de Rolling Stones en dus Metallica. Prima line-up dan.

Geplaatst
Maandag dit aangekondigd voor dour

150356_10153811662105257_706015582_n.jpg

Deze set van hem kwam vandaag op soundcloud, vind em wel nice.

Thx, eens luisteren tijdens 't koken denk ik. Ken verer niet zo veel van dour, is er al meer bekend?