Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wij hebben zelf hier thuis onderstaande tent. Ja, deze is duurder, maar deze is dan ook waarschijnlijk een stuk steviger dan die tent van de Xenos. Bovendien kun je er makkelijk met twee man in slapen, drie zelfs als het zou moeten en heeft onze tent na al zo'n zever jaar trouwe dienst nog altijd geen enkele scheur of iets dergelijks.

https://www.decathlon.nl/tent-2-seconds-easy-3-blauw-id_8300683.html

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst

Ik heb mijn Quecha-tent voor twee personen nu weggedaan, maar die is toch zeker een festivalletje of 5 meegegaan. Altijd wel goed verzorgd, steeds helemaal gekuist na elk festival etc. Qua ruimte ook gewoon groot genoeg voor mezelf (ben 1,93m) plus bagage. Ook nooit problemen gehad met regen ofzo, heb één keer Dour meegemaakt waar het non-stop heeft geregend maar nooit last gehad van lekken. Ook vrij gemakkelijk op te zetten en af te breken.

Geplaatst
Wij hebben zelf hier thuis onderstaande tent. Ja, deze is duurder, maar deze is dan ook waarschijnlijk een stuk steviger dan die tent van de Xenos. Bovendien kun je er makkelijk met twee man in slapen, drie zelfs als het zou moeten en heeft onze tent na al zo'n zever jaar trouwe dienst nog altijd geen enkele scheur of iets dergelijks.

https://www.decathlon.nl/tent-2-seconds-easy-3-blauw-id_8300683.html

Prijs is nog redelijk. Ziet er ook wat leuker uit.

Ik heb mijn Quecha-tent voor twee personen nu weggedaan, maar die is toch zeker een festivalletje of 5 meegegaan. Altijd wel goed verzorgd, steeds helemaal gekuist na elk festival etc. Qua ruimte ook gewoon groot genoeg voor mezelf (ben 1,93m) plus bagage. Ook nooit problemen gehad met regen ofzo, heb één keer Dour meegemaakt waar het non-stop heeft geregend maar nooit last gehad van lekken. Ook vrij gemakkelijk op te zetten en af te breken.

Das één mét stokken en geen 2 sec tent?

Geplaatst

Das één mét stokken en geen 2 sec tent?

Twee seconden tent. Volgens mij verkopen ze diegene die ik had niet meer, maar dit lijkt er wel op. Beetje de opvolger denk ik.

Geplaatst
Ie,amd hier ervaring met popuptrntjes? Wil er misschien 1 voor Lowlands kopen ipv de huidige tent met vele stokken. Wil goedkoop, maar wel te doen voor een lang weekend :). Zie bij Xenos bijvoorbeeld 1 voor maar 20 euro...lijkt wel erg goedkoop.

[MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Die quechua's zijn prima, maar ik had zelf 4 jaar geleden een soort quechua maar dan van een goedkoper merk gehaald en is nu zo'n 8 festivals later nog prima, die was toen 30 ofzo. Dus prijs zegt niet altijd alles. Heeft ook dezelfde regen als [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; zn tent op Dour meegemaakt denk ik, 2012 ofzo. Bij die popup tentjes is meestal wel trouwens 1 persoons echt 1 persoons, 2 persoons 1 persoon met een tas met spullen, 3 persoons 2 persoon met spullen etc

Geplaatst
Ie,amd hier ervaring met popuptrntjes? Wil er misschien 1 voor Lowlands kopen ipv de huidige tent met vele stokken. Wil goedkoop, maar wel te doen voor een lang weekend :). Zie bij Xenos bijvoorbeeld 1 voor maar 20 euro...lijkt wel erg goedkoop.

Jaren lang gebruikt als ik alleen was. Grondzeil gekocht bij de Gamma ofzo (kosten paar euro's), opgooien, twee stokken erdoor en haringen in de grond stoppen. Tas en slaapzak erin gooien en klaar is Kees. Weinig regen gehad, maar als het regende gewoon prima te doen. Sowieso leg ik nooit alles tegen randen aan, dus daar kan het niet doorlekken. En elke tent kan lek gaan, gewoon vuilniszakken en tape om het af te plakken ;)

En dan na 4 nachten, liet ik hem vaak staan voor dat geld. Opvouwen was altijd zo'n gekut ;e

Geplaatst

Dat lees ik nou overal. Schijnen youtubefilmpjes te zijn die er goed bij helpen. Anders heb ik nog twee hoogbegaafde vrienden mee als het mij niet lukt :D

Geplaatst

Als de tent een binnentent heeft dan zal die niet gauw doorlekken anders moet je echt oppassen dat je niet veel tegen de randen legt bij slecht weer.

Verder vind ik zelf tig keer zo handig

Geplaatst

Weersvoorspellingen waren gisteren nog goed, maa vandaag opeens niet meer :( Hebben we ook totaal niks aan.

Edit: Volgens LL app nog wel goed,.maar weeronline niet

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Lijkt prachtig weer te gaan worden.

Wat zijn typisch dingen die je mee moet nemen en eventueel zou kunnen vergeten of gewoon handig zijn?

Slippers, tandenborstel, grondzeil, oplader mobiel, extra paar schoenen, duct tape, touw, jerrycan,...

Geplaatst
Feestvlaggetjes, een knuffelbeest, schone onderbroeken, drank,

Feestvlaggetjes niet nodig, knuffelbeest ben ik zelf, schone onderbroeken check, drank nog te kopen

Partytent

check

Heb dr zin in!! :clap::<:whistle:_O_:banana::naughty::proost::door::dance::agree::zzz::nuts::biertje::music:

Geplaatst

Voor de mensen die dit weekend nog een gratis feestje zoeken: het Zomerparkfeest is in Venlo. Vierdaags festival (donderdag tm zondag) met toch wel een aantal leuke dingen in een heel groot aantal muziekgenres. En voor degene die het laat willen maken is op vrijdag en zaterdag nog een afterparty in het poppodium en zijn een aantal kroegen open tot zes uur.

http://www.zomerparkfeest.nl/programma/overzicht

Geplaatst
  • Auteur
Voor de mensen die dit weekend nog een gratis feestje zoeken: het Zomerparkfeest is in Venlo. Vierdaags festival (donderdag tm zondag) met toch wel een aantal leuke dingen in een heel groot aantal muziekgenres. En voor degene die het laat willen maken is op vrijdag en zaterdag nog een afterparty in het poppodium en zijn een aantal kroegen open tot zes uur.

http://www.zomerparkfeest.nl/programma/overzicht

Ga jij er heen, Bas? Zo ja, Pauw is een aanrader! :<

Geplaatst

Wat zijn typisch dingen die je mee moet nemen en eventueel zou kunnen vergeten of gewoon handig zijn?

Slippers, tandenborstel, grondzeil, oplader mobiel, extra paar schoenen, duct tape, touw, jerrycan,...

Condooms, imodium of iets gelijkwaardigs, zonnebrandcrème. Line-up afprinten is ook altijd handig.

Geplaatst
Ga jij er heen, Bas? Zo ja, Pauw is een aanrader! :<

Ik zal er zeker te vinden zijn, maar aangezien ik toch om de hoek woon, kijk ik gewoon even wanneer ik zin heb om te gaan. Donderdag achter elkaar de Guy Forsyth Blues Band, PAUW en Afterpartees Joekskapel XXL is misschien geen slecht idee. Dan op vrijdag eventueel Rondé, Sierre Leone's Refugee All Stars en Tamarin Desert/Douwe Bob en daarna lekker door feesten waar het gezellig is (ik zou zelf wel naar Zitakula willen, maar mijn vrienden kennende zoeken we dan ergens een tent met een DJ op). Op zaterdag Danny Vera, Dead Ghosts/Kovacs, John Coffey en dan Orlando Julius & The Heliocentrics, gevolgd door nog een gezellige nacht. En dan op zondag kijken of ik nog even ga, maar op zich zijn Jick Munro & The Amazing Laserbeams, Songhoy Blues, Herman Brock Jr, My Baby/The Aneastetics en Jett Rebel als afsluiter ook nog wel aardig. Maar ik moet gewoon even kijken wat mijn vrienden en het weer doen. Ik gok namelijk dat we Rondé en Danny Vera niet halen (te vroeg). Alleen als bepaalde vrienden die echt zouden willen zien.

Geplaatst

Een vouwschep. En maak daarmee een kleine diepe rand langs je tent. Je zal me nu misschien wel voor gek verklaren... Maar ik was afgelopen weekend met Decibel de enige die geen modderplassen om zijn tent heen had,

Geplaatst

Hmm, interessant. Kan wel wat meenemen als ik thuis wat heb liggen en ik ruimte over heb. Moet ook 8L bier meenemen :D

Geplaatst
Hmm, interessant. Kan wel wat meenemen als ik thuis wat heb liggen en ik ruimte over heb. Moet ook 8L bier meenemen :D

Geloof me... Die 8 euro is het waard. Niets is vervelender dan eerst een verplicht modderbad door te moeten voordat je eindelijk je tent in kan na een dagje festivallen.

http://www.kijkshop.nl/product/137059/schep-en-pikhouweelset/