Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geen idee of die slecht waren. Wat ik wel weet is dat die bass van New Wave over het hele terrein te horen was. Die stond zo hard dat mijn stem gewoon trillerig klonk tijdens het praten, terwijl ik ver van die tent stond.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst

Ik zat toen op de wc en hoefde niet eens kracht te zetten. Bij Diplo trouwens ook...

Geplaatst

Apart moment trouwens. Op het muziekterrein lopen duizenden mensen langs, allerlei muziek en dronkenschap, en zit je daar dan in een hoekje van 1 bij 1m te schijten. Momentje hoor.

Gelukig máár zo'n 320 euro uitgegeven daar op het terrein :(

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Le Guess Who heeft de namenlijst ook weer compleet, echt belachelijk hoeveel toffe acts daar weer naartoe komen.

Geplaatst

Lekker man. Heb ik één keer gedaan. Echt ideaal voor zo;n oude lul als ik ben.

Geplaatst
Nice, waar ga je allemaal heen?

Vanavond iig naar Be Forest.., FEWS en Yung. Morgen iig naar Haelos.

Geplaatst

Nothing but Thieves komt ook toch? Echt spijt dat ik daar niet naartoe ben geweest op Lowlands, zag dat hun geplande shows alleen maar in Groningen zijn dit jaar:cab:

Geplaatst
Nothing but Thieves komt ook toch? Echt spijt dat ik daar niet naartoe ben geweest op Lowlands, zag dat hun geplande shows alleen maar in Groningen zijn dit jaar:cab:

Staan 12 maart in Paradiso tijdens London Calling.

Geplaatst

Ze stonden er inderdaad, maar dat is niet echt mijn stijl, dus ben er niet geweest.

Redelijk tevreden over de bands die ik heb gezien, maar niets wat mij omver heeft geblazen zoals vorig jaar The Slow Show nog deed.

Geplaatst

Na Animal Collective nu ook James Holden naar Rewire :| Helaas heb ik dan weer tentamens, damn.

Geplaatst
Goh, die Primavera line-up van dit jaar! :<

Erg netjes inderdaad. Veel van de juiste namen van wie gingen touren dit jaar.

Geplaatst
Kom, we gaan!

Ben vrienden aan het overtuigen voor NOS Alive (d)

Maarrrrrr mocht ik in juni in Barcelona zitten, dan doen we het.

Geplaatst

Tering. Die line up van Awakefest. :love:

Geplaatst

Eerste namen van Lowlands

Disclosure | LCD Soundsystem | The Last Shadow Puppets | Oscar & the wolf | Sigur Rós | Eagles Of Death Metal | CHVRCHES | Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J | Damian Marley | Flatbush Zombies Official | Ghost | Jamie Woon | M83 | Oh Wonder | Paul Kalkbrenner | Philip Glass Ensemble | Recondite | RØDHÅD | Sleeping With Sirens | Sum 41 | Tale Of Us | AURORA | The Black Madonna | DOCTOR KRAPULA | Dub inc | España Circo Este | Frank Carter & The Rattlesnakes | Giraffage | Islam chipsy | Mick Jenkins | The Rumjacks | Tiggs Da Author | Sevn Alias

Lekker hoor, zit nu al best wat voor mij bij.

Geplaatst

Last Shadow Puppets wel een fijne naam. Disclosure ook wel, maar wordt dan al een 2e keer. Hoewel ik niet echt meer weet hoeveel ik er toen van gezien heb en het nu beter ken.

Geplaatst

Best jaloers op Philip Glass, lijkt me ontzettend gaaf om hem een keer aan het werk te zien.