Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst
Jamie xx • Ásgeir • Christine and the Queens • Band of Horses • Dinosaur Jr. • Wolf Parade • Bob Moses • Glass Animals • Koreless • Low • Danny L Harle • Oneohtrix Point Never • The Slow Show • BADBADNOTGOOD • The Japanese House • Sleaford Mods • Wild Nothing • Beach Slang • Beaty Heart • Bombino • C Duncan • Ezra Furman • Ho99o9 • Israel Nash • Julien Baker • Ryley Walker • Petite Meller • Rat Boy • Sevdaliza • Slow Magic • Moon Duo • Blossoms[/Quote]

Nieuwe namen voor Best Kept Secret, zelf vooral heel erg blij met de aankondiging van Wolf Parade :<

Geplaatst

Zie zo ook een aantal leuke namen ja. (Band of Horses, Dinosaur Jr, The Slow Show, Bombino, Israel Nash, Ryley Walker)

Geplaatst
Nieuwe namen voor Best Kept Secret, zelf vooral heel erg blij met de aankondiging van Wolf Parade :<

Heb toch al een kaartje maar Slow Show, Christine and The Queens, Asgeir, Band of Horses, Dinosaur Jr zijn erg vet.

Geplaatst
  • Auteur
Zie zo ook een aantal leuke namen ja. (Band of Horses, Dinosaur Jr, The Slow Show, Bombino, Israel Nash, Ryley Walker)

Wat zijn die laatste twee dan, Bas? Ken ze beide niet.

Geplaatst

Israel Nash (Gripka) en Ryley Walker zijn beiden singer-songwriters met een gitaar met americana en folk invloeden, maar wel van het beste soort in mijn beleving

Geplaatst
Wat zijn die laatste twee dan, Bas? Ken ze beide niet.

Ryley Walker was met Primrose Green goed voor een van de beste platen van 2015, als je het in een hoekje wilt stoppen is het freak-folk denk ik.

Geplaatst
Sinds wanneer laat hij Gripka eigenlijk weg? Is me nooit zo opgevallen ;c

Sinds twee albums. Hij wilde een soort verse start, maar waarom is mij een raadsel. Het soort muziek dat hij maakt, is namelijk nauwelijks veranderd.

Geplaatst
Kaarten voor The Flying Dutch zijn besteld. :< :<

Ook via ING dus? Ik ook, ga naar Amsterdam.

Geplaatst
Ook via ING dus? Ik ook, ga naar Amsterdam.

Jup, mooie actie. Wij gaan ook naar Amsterdam haha. Hoorde gisteren dat het al uitverkocht is. Ziek snel gegaan zeg.

Geplaatst

Poeh. De line-up van BKS is ook echt weer lekker dit jaar.

Nou ga ik toch weer twijfelen. Had eigenlijk gedacht zo langzamerhand m'n laatste grote festival wel gedaan te hebben. En dan elk jaar de dingen in de buurt een beetje mee te pikken (eurosonic, noorderzon, ITGWO, hongerige wolf etc)

Geplaatst

Programma voor Pinkpop bekend, maar het is niet denderend. Vrijdag met De Staat en Red Hot Chilipeppers is leuk.

CbayrV2WAAQJynY.png:large

Geplaatst

Die poster doet wel recht aan deze line-up, Pinkpop heeft zich dit jaar echt overtroffen in het boeken van de meest onsamenhangende line-up.

Geplaatst
  • Auteur

Toch maar even kaarten besteld voor de zondag. Paul McCartney wil ik toch graag zien. Verder helemaal niks op die dag, maar Balthazar pik ik toch even mee.

Geplaatst

Oei, die nieuwe namen van NSJ. Brainfeeder komt af met een mooie delegatie, maar ook bijvoorbeeld Steven Wilson. Wordt langzamaan een hele mooie lineup.

Geplaatst

ANDY SHAUF - CON BRIO - DEATH ALLEY - FLYING HORSEMAN - JO GOES HUNTING - JOHN COFFEY - LOS PIRAÑAS - LOYLE CARNER - ODDISEE & GOOD COMPNY - LUCIUS - PROTOMARTYR - SEVN ALIAS

Eerste namen voor het gratis Valkhof Festival dat dit jaar van 16 tot en met 22 juli wordt georganiseerd. Hopelijk staan Protomartyr en Flying Horseman op een dag, dan ben ik daar sowieso bij.