Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Prima Hardstyle line up (Noisecontrollers, Deetox en B-front :love: ), alleen jammer dat Zwolle zo onbereikbaar is met ov en dan vooral de terug reis.

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst

Ik heb een auto maar is alsnog anderhalf uur rijden. Het is ook nog van 12:00 tot 0:00 dus dat gaat nog leuk worden de terugreis...

EDIT: ik ga ook nog naar dit Festival 16 juli :mrgy:

nutella1.jpg

bewerkt door sennid

Geplaatst
  • Auteur

Even de set van LCD Soundsystem op Coachella zitten kijken. Jezus, wat een heerlijk optreden. Geniale cover van David Bowie's Heroes. Zo blij dat ze weer optreden en dan vooral op Lowlands. Sowieso dat ik ze daar meepik. :love: _O_

Geplaatst
Even de set van LCD Soundsystem op Coachella zitten kijken. Jezus, wat een heerlijk optreden. Geniale cover van David Bowie's Heroes. Zo blij dat ze weer optreden en dan vooral op Lowlands. Sowieso dat ik ze daar meepik. :love: _O_

LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma.

Geplaatst
  • Auteur
LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma.

Denk wel dat ze headliner zijn. Samen met Muse en Disclosure.

Geplaatst

Voor een project op school zijn wij benieuwd naar irritaties onder festivalgangers, iemand die daar iets over wil/kan vertellen? Dit mag ook via PM.

EDIT: Ik doel op irritaties aan de organisatie, niet aan andere festivalgangers.

bewerkt door JordiAFCA1

Geplaatst

Ik heb er niet zoveel. Ook totaal niet de tijd voor irritaties ;)

Geplaatst
Ik heb er niet zoveel. Ook totaal niet de tijd voor irritaties ;)

Ik doel overigens meer op irritaties aan de organisatie, niet aan andere festivalgangers.

Geplaatst

Neurotische blokkenschema volgers, kunnen behoorlijk irritant zijn. En de achterlijke prijzen die je soms voor munten moet betalen. Maar vooral liefde voor festivals. <3 oja als het om organisatie gaat. Kleine kluisjes, slechte doorloop bij binnenkomst en de zalen tussen een dag en nacht programma gaan schoonmaken

Geplaatst

Als ik aan Lowlands denk dan heb ik.op zich weinig echte irritaties. Maar als ik toch wat dingen moet noemen:

- Lang wachten bij begin waardoor ik al lichtelijk dronken ven voordat ik op het terrein ben

- Prijzen van eten en drinken

- Gezeur aan mijn brakke kop op de laatste ochtend dat je moet opschieten enzo :D

Geplaatst

Van die brede beveiligers die overal doorheen beuken en elke keer als je denkt lekker te kakken ze dan op de deur bonken denken dat je snuift.

Geplaatst

Nja, vooral de prijzen dan. Maar of dat echt een irritatie is, weet ik ook weer niet. Had wel minder gemogen iig.

Geplaatst
f643d968c252051b0deea4f604f4b80f.jpg

NCBM en Wildstylez ,bruut hoor.

Hardstyle only jij of niet? Ik heb weekendje Mysteryland geboekt. 4e keer naar Tchami :<

Geplaatst
Hardstyle only jij of niet? Ik heb weekendje Mysteryland geboekt. 4e keer naar Tchami :<

Gezien de zaterdag line up van de hardstyle leuk is wss wel maar ik wacht nog ff geld af Decibel heeft prioriteit.

Geplaatst
Gezien de zaterdag line up van de hardstyle leuk is wss wel maar ik wacht nog ff geld af Decibel heeft prioriteit.

Dacht je nog te zien op Pussylounge :-D

Geplaatst

Ga Mystery [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];. Ik heb ook een kaartje voor het hele weekend :huhu:

Geplaatst
Dacht je nog te zien op Pussylounge :-D

Dat kan best.

Ga Mystery [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];. Ik heb ook een kaartje voor het hele weekend :huhu:

Money's afwachten andere festivals hebben prioriteit.

Geplaatst

Verwachtte dit weekend eigenlijk nieuwe namen Lowlands, maar zie nog niks. Einde van de maand dacht ik altijd.

Geplaatst

Nieuwe namen Lowlands! Veel zeggen me niet superveel, maar lijkt redelijk wat hiphop tussen te zitten.

Noel Gallagher’s High Flying Birds

Chase & Status Live

AlunaGeorge

Cassius

Matt Corby

Miike Snow

John Coffey

Local Natives

Hollywood Undead

Transylvania

Logic

SBMG & Broederliefde

Indian Askin

Bombay

Izzy Bizu

Bohemian Betyars

ELIAS

Woodie Smalls

OTHERKIN

Geplaatst

Wat was John Coffey geweldig op Bevrijdingsfestival Zwolle. Van te voren dacht ik dat het niet echt paste in een line-up met o.a. Nielson en Van Velzen, maar John Coffey heeft echt alles gesloopt. Was ook grappig om te zien dat er veel meer beveiliging stond dan normaal en dat er veel mensen die gingen crowdsurfen meteen werden weggebracht.

Geplaatst
https://www.facebook.com/events/625510884268515/

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Jij wou Worakls nog wel eens zien toch? verwacht wel dat hij hier komt. ;)

Dank Frank (y)

Ik moet echt suikertante gaan vinden...Ga iig naar BKS en wil nog naar Sziget, Down the Rabbit Hole en Melt..En misschien ook wel Pitch en Primavera Sounds Barcelona :cab: