Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Blokkenschema van BKS staat sinds vandaag online, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Primavera is trouwens een aanrader. Vorig jaar geweest en heel vet! :

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst
Ik ben wel erg benieuwd naar de line-up. (d)

Al gezien? Ze durven wel hoor met Ten Walls.....

Geplaatst
Al gezien? Ze durven wel hoor met Ten Walls.....

Ja, maar hun uitleg was goed.

Zieke line-up trouwens. _O_

Geplaatst
Ja, maar hun uitleg was goed.

Zieke line-up trouwens. _O_

Vond die uitleg nog wel meevallen, maarja idc aan de mannen van Hungry Music heb ik genoeg. :love:

Geplaatst

Ja, ik ga alvast naar Dour en mogelijk nog Reggae Geel.

Morgen festival in Kortrijk gratis. Zowel morgen als overmorgen, beetje onbekende drum & bass, en zondag dub. Maar toch een bekende artiest

https://www.youtube.com/watch?v=elNNUFM_rD0

_O_

Ga met 1 maat en zondag diezelfde maat en nog een meisje. Ben niet echt een feester, dus we zien wel, wil gewoon beetje chillen en voor die gast gratis te zien dichtbij, kan ik het niet laten liggen.

Geplaatst
Ja daar ga ik voornamelijk ook voor. (d) En Gui Boratto en Fritz Kalkbrenner.

Ook fijne namen ja. Sowieso een erg fijn feestje altijd dat pleinvrees.

Geplaatst

Laat maand juni maar komen!! 17/18/19 juni Best Kept Secret en 24/25/26 Juni DTRH waarvoor ik net me kaartje heb gekocht:banana::dance:

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
Laat maand juni maar komen!! 17/18/19 mei Best Kept Secret en 24/25/26 Juni DTRH waarvoor ik net me kaartje heb gekocht:banana::dance:

Ik wist niet dat BKS vandaag al was ;c

Geplaatst
Ik wist niet dat BKS vandaag al was ;c

Droogkloot hahaha. Ga je ook? Ga beide 3 dagen alleen, alleen bij BKS komt op vrijdag kennis van me..Ze wil alleen heel graag Beck zien.

Geplaatst

Mysteryland :r boycotten hoor. Afrojack komt daar met een technoset. Manmanman.

Geplaatst

Nieuwe danceacts voor Lowlands bekend. Die Antwoord ook zichzelf bevestigd, was vorig keer wel een geinig feestje. Goed kan je het niet echt noemen :D

Geplaatst

Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig.

Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus.

Geplaatst

Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken.

Geplaatst
Lees net interview met van Eerdenburg op Festileaks. Vind zijn antwoorden over hrt algemeen maar wat vaag of matig.

Muse, LCD Soundsystem en Disclosure afsluiters Lowlands. Eén geweldige en twee zeer matige dus.

Ja Muse is de matige en Disclosure geweldige

Geplaatst
Nog mensen die dit weekend naar Landgraaf gaan? Het programma is niet erg best maar wil Paul McCartney eigenlijk nog wel een keer zien, zag op TicketSwap nu een kaartje voor zondag vanaf € 40,- Mogelijk dat ik nog wel even afzak om het dan toch even mee te pakken.

Jup. Ik ga drie dagen. Ach, ik vermaak mij toch wel en Paul McCartney wil ook graag zien.

Geplaatst
  • Auteur

Twee geweldig en één zeer matig, inderdaad. In die volgorde. Disclosure, bah.

Ik ga de zondag. Puur en alleen voor Paul McCartney. Moét ik gezien hebben.

Geplaatst
Ja Muse is de matige en Disclosure geweldige

Gaat niet puur om de namen, maar ook om het feit dat Disclosure voor de 5e keer in 6 jaar komt ofzoiets.

Geplaatst

Gisteren naar Intents Festival geweest, wat een heerlijk feestje was dat zeg! Prima weer met een behoorlijke line-up. (d) Grootste verassing; Mark with a K, was echt sick. :D