Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 51,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisge

• Festival Report by 007mark: Sziget Na mijn laatste report van DTRH, besloten om ook voor Sziget maar even wat op te schrijven nu ik terug ben ook uit Dresden. Dat deden we nog enkele dagen aan om

• The Saint
    The Saint

Het is rustig op kantoor dus dacht laat ik mijn Paaspop avontuur maar eens deels neerschrijven. Details laat ik verder maar achterwegen. Dat gaat de staff niet leuk vinden    Afgelopen paasw

Geplaatst

Haha, ik heb al in tijden (sinds Humbug denk ik) niet echt meer serieus naar AM geluisterd of gekeken.

Die wannabee rockstar act van Turner. :-D. Eerst met dat peukie, haar strak achterover, pak aan, blouse ver open. Nu de heup beweginkjes.

Geplaatst

Fucking poser vind ik dat, met zijn Liam Gallagher-trekjes. Stream is nu ook stuk, geluid lijkt helemaal nergens meer op.

Geplaatst

Echt he. Snap ergens wel waar het vandaan komt. In het begin had hij natuurlijk helemaal geen uitstraling en stage presence.

Heeft hij niet van nature, dus moest hij, om met AM verder te komen, zich iets aanmeten. Dan gaat het er heel moeilijk natuurlijk uitzien. Dat hij veel met Josh Homme omgaat is ook wel duidelijk, zowel bij hem als in de muziek. Jammer, want de AM van de eerste 2 albums hadden iets verfrissends.

Geplaatst

Ik heb het over Miles Kane hé, niet over Alex Turner. Vind het van laatstgenoemde ontzettend knap hoe hij zich heeft ontwikkeld tot het podiumdier dat hij nu is, bijna tien jaar overheen gegaan. Hoor het verwijt dat het ingestudeerd overkomt nu wel vaker, maar toen ik ze vorig jaar zag op Best Kept Secret kwam het natuurlijk over.

Geplaatst

Ik moet er altijd om lachen, voor mij lijkt het dat het er zo dik bovenop ligt dat het wel een act moet zijn. Als dat niet zo is, is het wel een beetje overdreven haha.

Wel kort, iets langer dan een uur? Of 505 is niet meer de afsluiter?

Geplaatst
  • Auteur

Toegift ook nog, he. When the Sun Goes Down sowieso nog. Waarschijnlijk ook nog Cornerstone en Mad Sounds accoustic.

Ah, hebben ze veranderd. Nu One for the Road, I Wanne be Yours en R U Mine?.

bewerkt door Richarð.

Geplaatst
Toegift ook nog, he. When the Sun Goes Down sowieso nog. Waarschijnlijk ook nog Cornerstone en Mad Sounds accoustic.

Ah, hebben ze veranderd. Nu One for the Road, I Wanne be Yours en R U Mine?.

Dacht dat 505 altijd de afsluiter van de totale set was. Was toch zo? Of alleen op Glastonbury vorig jaar?

Maar beter iig :D

Geplaatst

Zie nu dat ze sinds de tour in Australië iedere avond exact dezelfde set aan het spelen zijn, dat is dan wel weer een beetje jammer. Nu nog even een vlammende afsluiter met R U Mine, maar dit kon natuurlijk niet tippen aan vorig jaar.

Edit: 505 was op Best Kept Secret ook nog gewoon het laatste nummer van de toegift ;)

bewerkt door Tijn

Geplaatst

Vond AM gister wat voortkabbelen. Sowieso de laatste paar albums wel wat leuke nummers ertussen maar niks bijzonders toch. 505 en R U Mine? waren denk ik de hoogtepuntjes, was aan het wachten tot het losging maar dat gebeurde niet echt. Dat typetje wat ie speelt heeft ook wel wat op zo een podium natuurlijk. Vind het overigens niet heel erg nep/gemaakt/geforceerd overkomen.

Geplaatst

Fantasy Island en Freshtival waren dit weekend echt bruut, de volgende is Mysteryland en misschien tussendoor ook nog wel wat (d)

Geplaatst

Arcade Fire geeft nu een meer dan geweldig concert weg op Pinkpop ondanks het noodweer, props voor hun.

Geplaatst
Arcade Fire geeft nu een meer dan geweldig concert weg op Pinkpop ondanks het noodweer, props voor hun.

Inderdaad. Prachtige shots komen er voorbij.