Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 115,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys.

Het is wel een speler die niet eens in de Nederlandse hoofdklasse een basis plaats zou hebben.

[MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Nee deze is een andere, maar toevallig heeft die andere Parker ook bij Rode Ster gespeeld.

Geplaatst
Waarom gebeurd zoiets altijd in van die tokkie-landen? Turkije, Griekenland, uiteraard de Balkanboys.

Voteban

Geplaatst

Heeft het niks te maken met het feit dat hij een neger is? Of zijn ze bij rode ster geen racisten?

Geplaatst

Slecht presteren vind ik geen goede reden, zelfs de meest drama spelers dien je te steunen (Tamata, Brenet, Manolev, verdwaalde Chinees, Park in eerste seizoen bv. bij PSV). Slecht gedrag vind ik dan wel weer een reden, al weet ik niet wat waar deze persoon in kwestie zich exact schuldig aan heeft gemaakt.

Geplaatst
Heeft het niks te maken met het feit dat hij een neger is? Of zijn ze bij rode ster geen racisten?

Nee. In tegenstelling tot Rusland en Oekraïne hoor je zelden racistische uitlatingen tegenover negers oid daar. Die club heeft gewoon een aanhang die misschien too much betrokken is bij de club. Volgens mij is dit afkomstig van de hooligans van Delije.

Bij Dinamo was ook zoiets aan de hand met supporters, maar dan omtrent de voorzitter. Ze wilden dat hij opstapt en zolang hij niet is opgestapt zou die aanhang niet in het stadion verschijnen. Twee geleden oid is hij opgepakt vanwege belastingfraude en match fixing, toen zat t stadion wel vol. Echt een lelijk gezicht zonder supporters daar, best groot stadion, volgens Wiki 38k.

Geplaatst

Wat was er in Turkije dan?

Geplaatst
Nee, je zei tokkie.

Ja, van die tokkielanden, waar je na 2 slechte wedstrijden je leven niet zeker bent. Of waar je moet rennen omdat je in een 'verkeerde' buurt komt. En nu dus afgekocht wordt door supporters die zelf nog nooit een bal van dichtbij gezien hebben.

Het zuid-oosten van Europa + Turkije dus.

Geplaatst
Qarabag - Celtic krijgt morgen te maken met temperaturen rond de 50 graden!

Niet te doen. In principe is dit zoiets als in Qatar.

Geplaatst
Niet te doen. In principe is dit zoiets als in Qatar.

Celtic maakt er iig geen probleem van, die vinden vooral het veld zorgwekkend.

Geplaatst

Als het droge warmte is dan valt het nog uit te houden weet ik uit ervaring, maar ik hoefde dan ook geen voetbalwedstrijd te spelen :-D

Geplaatst

Ze kwam zelfs ook echt met de meest domme comment ooit, terecht van Babel.